سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 10111 منتشر شده در مورخ: 1393/7/6 ساعت: 18:02 گروه: صفحه نخست  
تاریخ در مورد سردمداران خودکامه امارات قضاوت خواهد کرد
همدستی در کشتار مردم عراق و سوریه تحت عنوان ائتلاف

تاریخ در مورد سردمداران خودکامه امارات قضاوت خواهد کرد

روابط امارات با صهیونیست‌ها و عدم حمایت آنان از فلسطین، حملات امارات به لیبی، همکاری با غرب در سرکوب اخوان و مردم مصر، مشارکت امارات در کشتار مردم عراق و سوریه تحت عنوان ائتلاف از جمله مواردی است که مردم کشورهای منطقه هرگز فراموش نخواهند کرد و تاریخ در مورد سردمداران امارات قضاوت خواهد کرد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم به نقل از بولتن نیوز؛تاریخ در مورد سردمداران خودکامه امارات قضاوت خواهد کردروابط امارات با صهیونیست‌ها، حملات امارات به لیبی، همکاری با غرب در سرکوب اخوان و مردم مصر، مشارکت در کشتار مردم عراق و سوریه تحت عنوان ائتلاف را مردم کشورهای منطقه هرگز فراموش نخواهند کرد و تاریخ در مورد آن قضاوت خواهد کرد.

روابط امارات با صهیونیست‌ها و عدم حمایت آنان از فلسطین، حملات امارات به لیبی، همکاری با غرب در سرکوب اخوان و مردم مصر، مشارکت امارات در کشتار مردم عراق و سوریه تحت عنوان ائتلاف از جمله مواردی است که مردم کشورهای منطقه هرگز فراموش نخواهند کرد و تاریخ در مورد سردمداران امارات قضاوت خواهد کرد.

در رابطه به عملکرد امارات در مسائل منطقه ای و عملکرد نادرست آن در پایمال کردن حقوق مردم عرب و کشورهای خاورمیانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حملات امارات به لیبی
"ساعدی القذافی"، پسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی در نواری ویدئویی که دربرخی پایگاه‌های ارتباط اجتماعی منتشر شد، اعلام کرد که وی با یکی از مسئولان امارات و عضوی در پارلمان تماس گرفته و از آن‌ها خواسته تا به وی پناهندگی سیاسی بدهند اما مسئولان اماراتی درخواست وی را با این بهانه که کشور آن‌ها مشغول اموری در تونس است، رد کردند.

وی افزود: مسئولان مذکور به وی اعلام کردند که پس از پایان امور تونس، لیبی مورد حمله قرار خواهد گرفت. پسر معمر قذافی گفت: یکی از افسران لیبی با من تماس گرفته و آمادگی خود را برای بازگرداندن خانواده قذافی به قدرت اعلام کرد و مدعی شد که وی از حمایت انگلیس برخوردار است. محمد بن زاید، ولیعهد امارات پیشتر پیشنهادی برای بازگرداندن سیف الاسلام قذافی، برادر وی به قدرت داده بود اما پس از سقوط قذافی، برنامه امارات تغییر کرده و به سمت حمایت از خلیفه حفتر، فرمانده سابق نیروهای زمینی ارتش ملی لیبی که در حال حاضر رهبری عملیات کرامت را بر عهده دارد، پیش رفت.

 
تاریخ در مورد سردمداران خودکامه امارات قضاوت خواهد کردساعدی قذافی تاکید کرد: حفتر در آن زمان تمایل به تصدی پست نخست وزیری، معاون رئیس جمهور یا وزیر دفاع داشت. بر اساس برنامه امارات قرار بود حفتر کنترل طرابلس را در دست بگیرد و پس از آن تا آمدن رئیس جمهور جدید به عنوان حاکم نظامی انتخاب شود. پس از آن از این سمت کناره گیری کرده، حزبی را تشکیل داده و به شیوه قائد السبسی، رهبر جنبش «ندای تونس» وارد انتخابات شود.ساعدی در این نوار ویدیویی گفت: احمد قذاف الدم، هماهنگ کننده سابق امور لیبی و مصر و پسر عمومی معمر قذافی از زمانی که در مصر آزاد شد تنها در دو زمینه رسانه و امور افسران کار می‌کرد.
 
پایگاه خبری بی‌بی‌سی خبر داده است شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم رئیس دولت امارات متحده عربی گفت: در صورتی که اسرائیل توافق با تشکیلات خودگردان فلسطین را امضا کند ما با تل‌آویو دیگر مشکلی برای برقراری ارتباط نخواهیم داشت.وی در این باره افزود: اسرائیل فقط کافی است طرح پیشنهادی آمریکا برای سازش با محمود عباس را امضا کند، آنگاه دولت امارات متحده عربی برای برقراری رابطه با اسرائیل در تمام زمینه‌ها آماده خواهد بود.ناظران سیاسی منطقه می‌گویند دولت ابوظبی به طور پنهان با تل‌آویو ارتباط دارد و به این بهانه می‌خواهد رابطه را علنی کند.
 
همکاری با غرب در سرکوب اخوان و مردم مصر

اردوغان روز چهارشنبه در سخنرانی خود در سازمان ملل گفت: در حالی که در مصر علیه رئیس‌جمهور منتخب مردم (محمد مرسی) کودتا می‌شود و هزاران نفر که برای تعیین سرنوشت آراء خود به خیابان‌ها آمده‌ بودند، کشته می‌شوند، سازمان ملل و کشورهای دموکراتیک فقط نظاره گر بودند و به این کودتا مشروعیت بخشیدند.

امارات و عربستان از حامیان سرسخت ارتش مصر در سرکوب مخالفان و حذف اخوان المسلمین از عرصه سیاسی این کشورند. این دو کشور از برکناری محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر به شدت حمایت کردند و پس از برکناری وی نیز مبالغ گزافی را برای سر و سامان دادن اوضاع اقتصادی این کشور در اختیار نظامیان قرار دادند.
 
کشتار مردم عراق و سوریه تحت عنوان ائتلاف

وزارت امور خارجه امارات روز چهارشنبه 24 سپتامبر در بیانیه ای اعلام کرد نیروی هوایی این کشور صبح روز چهارشنبه اولین حملات هوایی خود علیه داعش را انجام داد. 

در این بیانیه آمده است که "این عملیات در راستای ائتلاف بین المللی برای جنگ با داعش هماهنگی شده است."
twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
منبع: بولتن نیوز
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 17
  • :
  • 50
  • :
  • 13
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/3409 sec