سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 10638 منتشر شده در مورخ: 1393/8/27 ساعت: 10:31 گروه: ورزشی  
در برنامه 90 دیشب چه گذشت؟

در برنامه 90 دیشب چه گذشت؟

برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:21 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم، برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به نتیجه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس اختصاص یافته بود.

 


 

در ابتدای این برنامه عادل فردوسی پور ضمن تسلیت به خاطر ضایعه درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان در اثر بیماری سرطان، از مسئولان خواست کمک کنند تا دلایل افزایش سرطان در کشور ما از پارازیت گرفته تا خودروهای بی کیفیت و آلودگی هوا ریشه یابی شود و از دولت و مجلس محترم خواست پیگیری کنند کشور ما چرا یکی از بیشترین آمارهای ابتلا به سرطان در جهان را دارد و در آینده میزان ابتلا به سرطان در کشور کمتر شود.
 
همچنین فردوسی پور از هواداران تیم ملی خواست تا روز سه شنبه با حضور در ورزشگاه تیم ملی را حمایت کنند و بعد از مدت ها که تیم ملی بازی نداشته مردم را صمیمانه دعوت کرد تا برای بازی با تیم ملی کره که به قصد انتقام گرفتن با تمام ستاره هایش به ایران می آید تیمشان را تنها نگذارند.


ارتباط زنده تصویری با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال برقرار شد و وی در این ارتباط در خصوص وضعیت تیم ملی و دیدار این تیم مقابل کره جنوبی صحبت هایی ارائه کرد.

کی روش: روی یار دوازدهم تیم ملی حساب ویژه ای باز کرده ام

کی روش در این باره گفت: هواداران نقش بسیار مهمی در موفقیت تیم ملی دارند و همانطور که گفتم یار دوازدهم تیم ملی بوده و هستند.

 


وی افزود: بازی فردا مقابل کره جنوبی بازی خیلی خوبی برای آماده سازی تیم ملی است و بازیکنان جوان می توانند خود را در این دیدار به اثبات برسانند. بازیکنان جوان را در 2، 3 سال گذشته زیر نظر داشتیم و مدت هاست تصمیم به جوانگرایی گرفته ام و به خاطر اینکه فرصت زیادی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی نداریم بطور قطع فردا به آنها فرصت می دهیم تا در خود را به اثبات برسانند و معتقدم این جوانان آینده تیم ملی را تشکیل می دهند و تعدادی از آنها فردا به میدان خواهند رفت. در زمان مناسب از این بازیکنان استفاده می کنیم و مشکلی برای استفاده از این جوانان ندارم.

گزارشی کوتاه از تمرین تیم ملی کره جنوبی در کشورمان پخش شد.

 


 

کی روش در ادامه صحبت هایش گفت: در تیم ملی احتیاج است پایه های اصلی تیم حفظ شود و سپس برای جوانگرایی اقدام کرد. احتیاج داریم برای بدست آوردن هدفمان برای جوانگرایی باید با آرامش و دقت پیش رویم.

وی در خصوص دیدار مقابل تیم های عربی گفت: ما امروز یک تیم متفاوت هستیم و میدانیم چه می کنیم و نسبت به حریفانمان شناخت کامل داریم و نمی گذاریم اقدامات حریفان برایمان مشکل ساز شود.

من می دانم که رقبای ما در گروهمان به سختی کار می کنند و کار سختی پیش رو داریم و ما نیز در تلاشیم با برنامه ریزی درست و با توجه و تمرکز بیشتر برای مقابله با حریفان به میدان برویم. باید بیشتر کار کنیم و بهتر ، در حالی که ما کمتر کار می کنیم و بدتر! ما احتیاج داریم که به واقعیات برگردیم و بایست دست به دست هم با تمام امکاناتی که در اختیار داریم بدانیم که باید موفق شویم.

کی روش ادامه داد: به نتایج جام خلیج فارس نگاه کنید، تمام تیم ها در حالت تعادل به سر می برند و شما چه توقعی دارید و ما از خود گذشتگی کردیم و دفاع کردیم و همیشه آماده بودیم و می توانستیم حمله کنیم. تفاوتی است میان فوتبال منفی و فوتبالی که باعث افتخار و غرور یک ملت است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

 

وی در مورد بازی در جام ملت های آسیا گفت: بازی به ما دیکته می کند که دفاعی بازی کنیم یا حمله کنیم و تلاش می کنیم پیروز میدان باشیم.

کی روش در مورد تیم ملی امید خاطرنشان کرد: من نظارتی بر تیم ملی امید ندارم و من عاشق دوستان و دوشمنان هستم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم و هرکاری دیگران برایم کنند من دو برابر برای آنها وقت خواهم گذاشت.

وی در مورد حضور بازیکنان در تیم های خارجی گفت: حضور در تیم های خارجی نوعی فرصت است و البته نمی توان گفت که این فرصت ها از نظر فنی بهترین فرصت هیتند و من وظیفه دارم بازیکنان را به حضدر در تیم های خارجی تشویق کنم.

در همین جا فرصت را غنیمت می شمارم و از هواداران می خواهم که به استادیوم آمده و از تیم ملی شان حمایت کنند و پیراهن شماره 12 را برای آنها کنار گذاشته ام. ما نیز تلاش می کنیم بازی خوبی را در آزادی به نمایش بگذاریم و هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

 


کی روش گفت: وظیفه من است که از انتخاب تبمم مطمئن باشم که بهترین تیم حال حاضر را جمع کرده ام و البته باید در نظر داشته باشید که تیم قوانینی دارد و کارکتر شخصیتی افراد نیز خیلی مهم است و باید تمام این مسائل را در نظر گرفت.

وی در پایان صحبت های خود گفت: سعی می کنیم بازی انتقالی سریعی را به نمایش بگذاریم، 35 درصد از گل های زده شده در فوتبال مدرن از همین انتقال ها بدست آمده است و ما احتیاج به سرعت داریم و همچنین زمین خوبی که بازیکنان بتوانند در آن به خوبی بازی کنند.

کی روش در خلال صحبت های خود به علاقه اش به بستنی نیز اشاره کرد.

فردوسی پور، مجری برنامه نود در خلال مصاحبه کی روش، عطسه بلندی کرد که جالب توجه بود.

برنامه ایران 90 این هفته به آبادان اختصاص یافته بود که طی آن به قدمت فوتبال این شهر نیز اشاره شده بود.

 






 

کریمی: عدم تمدید قرارداد با بایرن از بزرگترین حسرت های دوران فوتبالی ام است

 

گزارشی مفصل از مصاحبه علی کریمی پخش شد که وی در این مصاحبه به مسائل مختلفی اشاره کرد.

علی کریمی پاشاکی! وی گفت پاشاکی روستای تولد پدرم است و بخاطر طولانی شدن نام خانوادگی ام پاشاکی را برداشته ام.

وی از دوران فوتسال خود خاطراتی تعریف کرد. 

کریمی در مورد اینکه در دیدار فوتسال، فرشی به هدیه گرفته است، تصریح کرد: یادم نمی‌آید به ما فرشی داده باشند. یادم هست که به ما یک دست گرمکن دادند لباس ما سبز رنگ بود و گرمکن سبز هدیه گرفته بودیم. پس از پایان اهدای جوایز به رختکن رفتیم و جایزه‌مان را با گرمکن تیم سوم به نام آتش‌نشانی که قرمز رنگ بود عوض کردیم

 کریمی همچنین گفت: در دوران کودکی‌ام همسایه‌ها همیشه از من به خاطر شکست شیشه‌های‌شان ناراضی بودند.

علی کریمی اظهار داشت: در خانواده ما برادرم فرشید استقلالی بود و بقیه اعضای خانواده ام پرسپولیسی. اولین حقوقم را از نوجوانان نفت دریافت کردم که در حد ایاب و ذهاب بود از 750 تومان حقوقم شروع شد که وقتی پس از آن به گل سرسبد تیم تبدیل شدم حدود 3 هزار تومان حقوق گرفتم. امیر عابدینی مرا به پرسپولیس آورد. وی همان اوایل می گفت من به درد فوتبال نمی خورم و اگر یک کارگر ساختمانی به جای من بیاورد بهتر کار می کند.

وی در مورد علی دایی گفت:  به هر حال زمانی ایام به کام او بود و دایی در تیم ملی حضور داشت. البته انسان در هر جایگاهی قرار دارد باید همه چیز را رعایت کند و هیچ‌ چیزی را از بالا نگاه نکند.

کریمی در مورد مراسم آشتی که بین او و علی دایی در بین دو نیمه یکی از بازی‌های لیگ اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: از این آشتی‌های زورکی زیاد داشتیم یک نفر من را هل داد و وارد رختکن کرد و با دایی روبوسی کردیم.

وی در رابطه با ورودش به دنیای مربیگری گفت: به صورت خودجوش وارد دنیای مربیگری شدم جا دارد از کارلوس کی‌روش به خاطر اینکه این شانس را در اختیار من قرار داد که در تیم ملی حاضر شوم تشکر کنم.

 


کریمی در خلال صحبت های خود از خاطرات دوران فوتبالی اش می گفت و فردوسی پور، مجری برنامه نود نیز مطالبی را در این باره ارائه می داد و کریمی درباره صحبت های فردوسی پور توضیح می داد.

گزارشی در خصوص شکایت علی دایی از مایلی کهن و به زندان انداختن وی پخش شد.

 


 

گزارشی از فوتبال افغانستان و علاقه فوتبال دوستان این کشور همسایه به تیم های لیگ برتری ایران از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان پخش شد که در نوع خود جالب توجه بود.

فوتبال دوستان افغان به برنامه نود آمدند

برگزاری داربی افغانستان از نکات جالب ایت گزارش بود که در این دیدار سرخ پوشان 3 بر یک استقلال هرات را شکست دادند.

 


ارتباط زنده تصویری با عوامل برنامه نود در هرات برقرار شد و فوتبال دوستان افغان، در این ارتباط به برنامه نود آمدند.
 


 

 بخش دوم مصاحبه علی کریمی پخش شد.

وی در پاسخ به گفته فردوسی پور مبنی بر اینکه علی دایی می گفت تو چشم من نگاه می کرد و پاس نمی داد گفت: چنین چیزی صحت ندارد و بالاخره بازیکن در لحظه تصمیم می گیرد.
 
کریمی در خصوص اخراج شدنش از تیم ملی گفت: من از فدراسیون انتقاد کردم و از مربی خود نیز حمایتی داشتم و پس از آن محروم شدم و سرپرست تیم به من گفت مصاحبه ای از من زده شده و باید آن را تکذیب کنم که من این کار را نکردم و بلافاصله فدراسیون فوتبال مرا محروم کرد و صبح زود اردو را ترک کردم.
 
وی در این گفتگو از خاطرات فوتبالی خود صحبت می کرد.

 

 
کریمی در مورد بازگشتش به پرسپولیس گفت: دوست داشتم بار دیگر بازیکن سال آسیا باشم و پرسپولیس در جام باشگاه ها بود و متاسفانه نتوانستم به این مهم دست یابم.
 
وی در مورد اختلاف با برخی مربیان و پیشکسوتان فوتبال گفت: هر کس رقتار خاص خودش را دارد و فکر نمی کنم بتوانم خودم را تغییر دهم.

کریمی در مورد اینکه آیا فرزندانش فوتبال بازی می‌کنند، عنوان کرد: آنها گاهی فوتبال، گاهی بسکتبال و گاهی تنیس بازی می‌کنند. از الان نمی‌توانم بگویم استعداد آنها چقدر است اما خودم دوست دارم به سمت فوتبال نیایند و به بسکتبال و والیبال بروند.
 
کریمی در مورد حسرت بزرگ دوران فوتبالش اظهار داشت: از اینکه قراردادم را با بایرن تمدید نکردم خیلی ناراحتم و یکی از بزرگترین حسرت های دوران فوتبالی ام است.
 
وی درباره شماره هشت گفت: هشت شماره ای بود که همیشه می پوشیدم و گویا سرنوشتم با آن گره خورده بود.

 

 
وی در مورد علی پروین نیز گفت: وی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشورمان است.

گزارشی مفصل از آنالیز دیدارهای تیم های استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر پخش شد. در این گزارش تصاویری از دیدارهای دو تیم پایتخت مقابلتیم های مختلف لیگ برتری پخش و به آنالیز فنی این دیدارها پرداخته شد و بازیکنان دو تیم مورد آنالیز قرار گرفتند.

 


 

در ادامه برنامه بدری به آنالیز بازی های استقلال و پرسپولیس پرداخت و روی تصاویر پخش شده توضیحاتی ارائه داد.

بخشی در خصوص شوخی با بازیکنان تیم ملی پخش شد که در نوع خود جالب توجه بود.

در این گزارش بازیکنان حاضر، در مورد خصوصیت های مختلف بازیکنان تیم ملی نظر میدادند، بطور مثال بنا بر گفته بازیکنان، آندو تیموریان جو دهنده ترین و منظم ترین، سردار آزمون نازک نارنجی ترین، هاشم بیک زاده مظلوم ترین، خسرو حیدری هنرمندترین، پژمان منتظری کتاب دوست ترین، محمد نوری باهوش ترین، خسرو حیدری با موبایل ترین بازیکنان بودند.

جالب اینجاست بازیکنان در مورد گزینه بی جنبه ترین و سوتی نظری در مورد سایر ملی پوشان ندادند.

این گزارش در دو بخش پخش شد.

 


 

مهدی و مرتضی فنونی زاده میهمانان برنامه نود بودند.

مهدی فنونی زاده در مورد نتیجه دربی هفته آینده گفت: فکر می کنم استقلال پیروز این میدان باشد.

 


 

مرتضی فنونی زاده گفت: از همان اول طرفدار استقلال بودم و مرحوم حجازی و جباری را دوست داشتم. مهدی فنونی زاده نیز گفت: من طرفدار پرسپولیس نبودم ولی علی پروین را خیلی دوست داشتم.

مرتضی و مهدی فنونی زاده از خاطرات خود در دوران بازیگری خود در فوتبال صحبت می کردند و عنوان داشتند که فوتبال دوره ما با فوتبال امروز و امکانات موجود تفاوت های زیادی داشت و به هواداران پرشور دوره خود اشاره می کردند.


آماری از پیش داربی های برگزار شده ارائه شد:
 
























 

تصاویری از داربی سال 1370 پخش شد و مرتضی و مهدی فنونی زاده درباره این دیدار توضیحاتی ارائه دادند.
 






 

مرتضی و مهدی فنونی زاده خاطرات خود را در دیدارهای مختلف مرور می کردند و از خشونت های خود در دوران بازی خود می گفتند، در این میان مرتضی فنونی زاده در مورد لقب خود در دوران بازیگری اش گفت: آن زمان به من می گفتند موتضی باتیستا. مهدی فنونی زاده نیز در این خصوص اظهار داشت: پرسپولیسی ها به من می گفتند بیگلی بیگلی!( شخصیت کارتونی)


فردوسی پور خیلی اصرار داشت فنونی زاده ها بیشتر از خاطرات خود، خاطرات غیر منشوری! صحبت کنند و میهمانان برنامه نیز از خاطرات خود سخن می گفتند.

علیرضا ابراهیمی بازیکن مس کرمان روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره کارت معافیت خود گفت: من از ناحیه مچ دست مصدومین داشته و هفت سال است در دست خود پلاتین دارم! وی که از پادگان تماس می گرفت گفت: اتفاقاتی در این میان افتاده و افراد زیادی در این بین مقصر هستند و فقط فوتبالیست ها مقصر شناخته شده اند و حتی اظهار داشته اند قرار است آنها را به زندان بیاندازند.

آمار سئوال مسابقه پیامکی در پایان برنامه:

 




 

برنامه نود این هفته ساعت 2:21 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

 

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
منبع: 598
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 18
  • :
  • 28
  • :
  • 23
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/3105 sec