سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 3051 منتشر شده در مورخ: 1392/12/16 ساعت: 11:36 گروه: صفحه نخست  

فیلـم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن‌های متفاوتی، پنج شنبه و جمعه 15 و 16 اسفند ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی « کمین » به کارگردانی اسکات فرانک ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.  

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جوزف گوردن، لیویت، جف دنیلز و متیو گوود آمده است : مات ای کارآگاه پلیسی است که مسئول دستگیری یک باند سرقت در فرانسه می شود. او و گروهش متوجه نقشه سارقین برای سرقت از بانک می شوند و در کمین سارقین می نشینند. پلیس به محض سرقت از بانک، آنها را محاصره می کند ولی با تیراندازی تک تیراندازی که جز گروه سارقین است در نهایت سارقین موفق به فرار می شوند. یکی از سارقین به نام نیک در سرقت تیر می خورد و آنها سراغ پزشکی به نام فرانک می روند تا نیک را معالجه نماید. ونسان که رییس و تک تیرانداز سارقین است تصمیم می گیرد تا هنگام بهبود نیک پول ها را تقسیم نکنند. بعد از مدتی مخفیگاه ونسان به پلیس گزارش می شود و ونسان دستگیر می شود . 

فیلم تلویزیونی « ضیافت نامه » به کارگردانی آرش معیریان  ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 

داستان فیلم از این قرار است که : دختر اکبر آقا دانشگاه قبول می شود این بهانه ای است برای دعوت از همکارانی که به نوعی در این مسیر به خانواده اکبر آقا کمک نموده اند. تقارن این مهمانی با تماس نامزد دختر دیگر اکبر آقا برای برگزاری مراسم نامزدی و تهیه شام با توجه به فقر این خانواده فضایی پر از شادی و امید برای مخاطبین فراهم می کند. در انتها با توکل به خدا و همکاری خانواده هر دو مهمانی با آبرو به خیر می گذرد. 

محمود جعفری ، مریم سعادت و مهران رنجبر در فیلم تلویزیونی « ضیافت نامه » به تهیه کنندگی محسن پیریایی بازی کرده اند. 

شبکه دو سیما 

انیمیشن « موش سرآشپز » به کارگردانی برد بیرد و جان پینکاوا ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما   صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود . 

این انیمیشن داستان یک موش کوچولو و بانمک به نام رمی است. رمی در عین حال که فقط یک موش کوچیک است نمی خواهد مانند دیگر موش ها زندگی کند. او عاشق یک چیز است و آن هنر آشپزی است، او طعم و مزه ای فراتر از یک پخت و پز معمولی را از غذا انتظار دارد و غذا و آشپزی را نه فقط برای سیر شدن، که یک هنر می داند و سعی می کند بهترین هنرمند باشد. او در شرایط بسیار سخت و حتی غیر ممکن رفیقی مناسب و دوستی وفادار و مودب و حتی کمک و همراهی عالی باشد تا آلفردوی ناشی و دست و پاچلفتی را به بهترین سرآشپز کشور بسیار معروف و محبوب فرانسه و شهر رویائی پاریس تبدیل کند و در این راه با هم به موفقیت های بسیاری هم می رسند. 

فیلم تلویزیونی « در انتظار صبح » به کارگردانی علی مهام ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 17:30 از   شبکه دو سیما پخش خواهد شد. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است : داود که محکوم به اعدام است برای فرار از زندان شروع به حفر تونلی می کند. شش ماه به حفر تونل ادامه می دهد اما هنوز تونل به پایان نرسیده موعد حکم اعدامش سر می رسد. عطا و ابی که هم سلولی های داود هستند کار او را پی می گیرند و تونل را تا انتها حفر کرده، فرار می کنند اما پس از فرار درمی یابند که محاسبات داود اشتباه بوده و آنها به جای آنکه سر از کوچه پشتی زندان درآورند وارد خانه ای می شوند که چسبیده به ساختمان زندان می باشد. خانه ای که مربوط به روحانی زندان است. 

سیدمهرداد ضیایی، مهشید ابراهیمی و میرطاهر مظلومی در فیلم تلویزیونی « در انتظار صبح » به تهیه کنندگی سیدرحیم حسینی ایفای نقش کرده اند. 


فیلم تلویزیونی « پرستار » به کارگردانی علیرضا سبزواری ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است : زهره اعتماد پرستار بیمارستان است درست در شب میهمانی با نامزدش و خانواده هایشان با خانمی در خیابان برخورد کرده و او را به بیمارستان می رساند، مصدوم از او می خواهد که بچه اش را که در شهریار در خانه تنها مانده به پیش او بیاورد. خانواده داماد که از نیامدن زهره ناراحت شدند با دلخوری منزل پدر و مادر زهره را ترک می کنند. زهره به اتفاق نامزدش عازم شهریار می شوند و پس از پرس و جو دختر کوچکی را در منزل یافته و به بیمارستان نزد مادرش می آورند. زهره در 5 سالگی در منطقه جنگی بوده که  بر اثر فداکاری یک پرستار از مرگ نجات پیدا می کند و به همین جهت به شغل پرستاری علاقمند می شود. زن مصدوم به همراه کودکش از بیمارستان مرخص شده اند اما پولی برای رفتن به شهریار ندارند. زهره آنها را به خانه بر می گرداند. از طرفی نامزد زهره و خانواده اش از وضعیت شغلی زهره مکدرند و ... 

آتنه فقیه نصیری، امین زندگانی و نیکو خردمند در فیلم تلویزیونی « پرستار » به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان بازی کرده اند. 


شبکه سه سیما 

فیلم سینمایی « شهروند مطیع قانون » به کارگردانی اف - گری گِرِی ، جمعه 16 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود. 

در خلاصه داستان فیلم با بازی گرارد باتلر و جیمی فوکس آمده است : کلاید در پی کشته شدن همسر و دختر کوچکش در صدد انتقام از دستگاه قضایی کشور بر می آید . وی با وجود اینکه قاتل را دیده بود ولی وی با زیرکی تمام از  اعدام شدن فرار می کند و دوستش را به جای خود به کام مرگ می فرستد کلاید ده سال تمام وقت صرف می کند  و بعد تک تک افرادی را که در مجرم شناخته شدن قاتل و کوتاهی کردن آن نقش داشتند را می کشد  و در نقشه آخر خود که قرار بود شهرداری  و جلسه ای را که شهردار و سران کشور در آن حضور داشتند را منفجر کند، نا تمام می ماند و آن بمب در سلول انفرادی ولی توسط نیک نصیب خود وی می شود. 

فیلم سینمایی « آبی ها و خاکستر » به کارگردانی فریدون فرهودی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است : سه تن امدادگر به نام های طاهره ، ملیکا و مهتاب در بیمارستانی در منطقه جنگی خدمت می کنند . فیلم به حوادثی که برای این سه امدادگر رخ می دهد مانند مجروح شدن و همچنین کمک به مجروحان جنگی در شهر هویزه و خرمشهر می پردازد. 

پرنیا ایزدیار، هیلدا خسروی و مرجان پدرام در فیلم سینمایی « آبی ها و خاکستر » به تهیه کنندگی محمد پیرهادی ، بازی کرده اند. 

فیلم تلویزیونی « مرا بشناس » به کارگردانی و تهیه کنندگی عبدالرضا گنجی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش می شود. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است :  ابراهیم که در حال گذراندن کلاس کنکور است از سوی مادرش شهربانو به شدت مورد محبت و کنترل متعصبانه است. به همین دلیل برخی از علایق خود را از مادر مخفی می کند. رفتن به کلاس داستان نویسی یکی از همان علاقه هاست. او به این کلاس ها می رود و در طی همین کلاس ها با خانمی به نام گلچهره هم گروه می شود تا به عنوان مشاوره در زمینه قصه نویسی همدیگر را یاری کنند و به پیشنهاد آن خانم هر دو بر روی داستان سیاوش که نوشته همان خانم است کار می کنند. شهربانو به رابطه آنها مشکوک شده و سعی می کند که او را از این رابطه دور کند . ابراهیم در مرحله تحقیقات کم کم پی می  برد که خود او موضوع اصلی داستان است و او بازمانده یکی از بمباران های جنگ است و گلچهره مادر واقعی اوست ... 
فاطمه گودرزی، اشا محرابی، محمد عمرانی و پویان گنجی در فیلم سینمایی « مرا بشناس » بازی کرده اند.

شبکه چهار سیما 

فیلم سینمایی « گزارش فضاپیمای شماره یک » به کارگردانی سباستین کوردرو ، پنج شنبه 15 اسفند ماه ساعت 15 از شبکه چهار  سیما پخش می شود . 

داستان فیلم با بازی کریستسن کامارگو و شارلتو کوپلی درباره چند زن و مردی است که برای به دست آوردن یک ماهواره به فضا می روند ... در ابتدا همه چیز طبق برنامه پیش می رود ولی کم کم کنترل فضاپیما از دست آنها خارج شده و ویروسی وارد سفینه می شود ... انها مجبور می شوند یکی از همکاران خود را از داخل سفینه خارج کنند و دیگری که ویروس کمتری وارد بدنش شده را نجات دهند و کم کم دوباره ارتباط خودرا با مرکز برقرار می کنند و نجات پیدا می کنند. 

فیلم سینمایی « بندر آور » به کارگردانی آکی کوریسماکی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 12 از شبکه چهار   سیما پخش می شود . 

این فیلم با بازی آندره ویلم، کتی اوتینن و زان پیر داروسون درباره پسربچه ای سیاه پوست است، به طور غیر قانونی از کشورش به فرانسه مهاجرت می کند تا مادرش را پیدا نماید. او در خاک فرانسه از دست پلیس فرار کرده در پناه پیرمردی که روزهایش را با واکس زدن کفش مردم سپری می کند؛ می رود. او که به سختی تا فرانسه خود را رسانده تا مادرش را مجبور به بازگشت به کشور خودشان نماید؛ به کمک پیرمرد اطلاعات لازم را به دست می آورد. پیرمرد با سوار کردن پسرک بی نوا در قایق و رهسپار کردن او به شهری که مادرش در آن سکنی گزیده است؛ نوید بهبودی معجزه وار همسرش را از پزشکان می شنود؛ که این موضوع زندگی اش را شکوفا می سازد. 

فیلم سینمایی « تبانی » به کارگردانی پل نیومن ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود. 

در خلاصه داستان فیلم با بازی هنری فوندا- پل نیومن آمده است : در روستایی دور افتاده؛ خانواده هایی که از راه چوب بری امرار معاش می نمایند؛ با مشکلات و قوانین دشواری که در حرفه شان به وجود می آید ؛ تصمیم به اعتصاب گرفته؛ دست از کار می کشند. در این میان خانواده ای که به تازگی فرزند دور افتاده شان به آنها می پیوندد؛ عزمشان را جزم می کنند؛ تا به سختی کار کرده به قرار دادشان متعهد باشند. آنها به شدت توسط همسایگان و ... مورد لعن و نفرین قرار گرفته مجبور می شوند به تنهایی به کارشان ادامه دهند. در نهایت نیز طی خطری که رخ می دهد؛ دو تن از اعضای 

شبکه تهران سیما 

فیلم سینمایی « سوپراستار » به کارگردانی تهمینه میلانی  ، جمعه 16 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود. 

در خلاصه داستان فیلم با بازی سیدشهاب الدین حسینی، رضا رشیدپور، فتانه ملک محمدی، افسانه بایگان و فریبا کوثری آمده است : کوروش زند یک سوپراستار جوان سینما است که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران و غرق در فساد تبدیل کرده است. سر صحنه فیلمبرداری یکی از فیلم هایش دختر نوجوانی سعی می کند خودش را به او نزدیک کند و کوروش، دخترک را که خودش را رها عظیمی معرفی می کند، به خانه اش می برد. رها ادعا می کند که دختر کوروش از نخستین زن زندگی او ـ مهناز ـ است؛ زمانی که او در شانزده سالگی با مهناز آشنا شده بود. اما کوروش انکار می کند و می گوید او و مهناز در همان سالها بچه ناخواسته شان را سقط کرده اند. رها هم می گوید که مادرش برای رضایت و آسوده کردن خاطر کوروش ادعای سقط جنین کرده اما در واقع بچه اش را نگه داشته است ... 

فیلم تلویزیونی « طلاق در وقت اضافه 1 » به کارگردانی سید محسن یوسفی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 13:30از شبکه تهران روی آنتن می رود. 

این فیلم داستان اختلاف یک زوج را روایت می کنند که تلاش می کنند تا مناسبات تلخ زندگی شان را از دیگران پنهان کنند و در این میان موقعیت های طنزی آمیز دیده می شود که ... 
مریم امیر جلالی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی و محسن قاضی مرادی در فیلم تلویزیونی « طلاق در وقت اضافه 1 » بازی کرده اند. 


شبکه شما 

فیلم تلویزیونی « درخت محبوب من » به کارگردانی علی رضا سمعی ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود . 

در این فیلم با بازی حسین توشه، فرهاد بشارتی و عسل ارباب زاده خواهیم دید : دانیال پسر جنگلبانی است ،که پس از چندین سال دوری از وطن به محل زندگی دوران کودکی خود باز گشته و خاطرات کودکی اش زنده می شود. او به یاد می آورد که چگونه ، پدرش رسم زندگی در طبیعت را به او آموخت و اینکه چگونه به خاطر حفاظت از جنگل، در، درگیری با قاچاقچیان چوب، جان خود را از دست داد و حال ، که با گذشت زمان، او خود تبدیل به پسر جوان و برومندی شده تصمیم می گیرد که در همان زادگاه خود بماند و راه پدر را در حفظ محیط زیست و دفاع از جنگل و منابع  طبیعی ادامه دهد. 

فیلم تلویزیونی « درخت محبوب من » به تهیه کنندگی اسماعیل مقصودی تولید مرکز گیلان می باشد . 

فیلم تلویزیونی « تلسکوپ » ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود . 

در خلاصه داستان فیلم آمده است : سهراب مردی معتاد است ،که در آشپزخانه یک اداره کار می کند.همسرش فریده، به دلیل اعتیاد همسر از او جدا و خود سرپرستی دختر کوچکشان هستی را به عهده گرفته است. روزی هستی به محل کار پدر آمده و از او می خواهد تا تلسکوپی برای او بخرد ، چرا که قرار است در نیمه شب رویداد فضایی رخ دهد، که هر چند دهه یک بار صورت می گیرد. از این پس سهراب برای اثبات پدری خود به دخترش تلاشش را برای تأمین هزینه خرید تلسکوپ آغاز می کند، سرانجام او پس از عبور سختی های فراوان چون مضروب شدن، اتاق محقر خود تحویل صاحبخانه دادن و... نیمه شب با تنی خیس از بارونو پر جراحت تلسکوپ را به دخترش می رساند و ... 

رامین راستاد، حشمت آرمیده، مختار ساعقی، افشین سنگ چاپ، سید جلال طباطبایی، رضا گل آور، شهرام خزرایی، سجاد راثی، ژیلا آل رشاد، رضا ناجی و ابراهیم آبادی در فیلم تلویزیونی « تلسکوپ » تولید مرکز  آذربایجان شرقی بازی کرده اند. 

شبکه آموزش سیما 

فیلم سینمایی « دانش آموز دو کوبو » به کارگردانی فیلیپ شاورن ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود . 

در خلاصه داستان فیلم آمده است : دوکوبو پسربچه ای چاق است که تمایلی به حل کردن تکالیف مدرسه و درس خواندن ندارد او تمام وقتش را به مطالعه کتاب های تخیلی پرماجرا و ساختن وسائل عجیب می گذراند. در مدرسه جدیدش با انواع و اقسام ابزار آلات دست ساز موفق به تقلب و کپی کردن تکالیف همکلاسیش لئونی می شود و با کیت الکترونیکی که در فلوتش جاسازی کرده با اجرای موسیقی بتهون در کلاس موسیقی خود را نوازنده ای با استعداد جا می زند و دانش آموز محبوب خانم راتوو معلم موسیقی می شود. آقای لاتوش معلم او که مردی میانسال و تنهاست به او مشکوک است .بعد از اینکه دوکوبو در پایان ترم شاگرد اول می شود آقای لاتوش موفق به کشف تقلب های او می گردد اما ... 


شبکه پویا 

انیمیشن « ماداگاسکار 2 » به کارگردانی اریک دارنل و تام مک‌گرس ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود. 

داستان این انیمیشن از این قرار است که : حیواناتی که از باغ‌وحش بیرون آمده بودند حالا در تلاش برای بازگشت دوباره به نیویورک هستند، اما به طور اتفاقی سر از آفریقا در می‌آورند. Alex با خانواده خود ملاقات می‌کند و این... 

انیمیشن « کاراگاهان کوچک » جمعه 16 اسفند ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد . 

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است : درباره پسری به نام کونان است که با تعدادی از دوستانش یک گروه تشکیل می دهد تا حقایق یک حادثه بمب گذاری را کشف کند. 


شبکه نمایش 

فیلم های   سینمایی و تلویزیونی « اتاق بی صدا »، « درخت اقاقیا » ، « بیگانه در مقابل شکارچی 1 » ، « گل مریم » و « 38 شاهد » پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 15، 17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود. 

فیلم های   سینمایی و تلویزیونی « سرایونکا + سبک چویلی »، « پلیس عاشق » ، « بیگانه در مقابل شکارچی 2 »، « گمشده » و « اگر زنده ای شلیک کن » جمعه 16 اسفند ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود .

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 10
  • :
  • 55
  • :
  • 23
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2411 sec