سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 9573 منتشر شده در مورخ: 1393/6/1 ساعت: 20:00 گروه: فرهنگ و هنر  
تدبر در دنیای مجهولات
گزارشی کوتاه از زندگی و آثار استاد محمدرضا یحیایی

تدبر در دنیای مجهولات

استاد محمدرضا یحیایی یکصدوچهل (۱۴۰) کتاب در دست نگارش دارد که به‌ترتیب به چهارده معصوم «ائمه اطهار (ع)» تقدیم می‌نماید

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم استاد محمدرضا یحیایی، نویسنده، محقق، مدرس، مکتشف و مخترع، در ۵ صبح (موقع اذان) روز ۱۱ دی ماه سال ۱۳۴۷ مصادف با اول ژانویه 1968 (عید کریسمس) در خانواده ای مسلمان و شیعه به دنیا آمد. ایشان از زمان کودکی (۵ سالگی) (سال ۱۳۵۲) به ورزش بوکس روی آورد. در ۱۲ سالگی (سال ۱۳۵۹)، بصورت کاملا رسمی وارد کلاسهای رزمی جودو، کونگ فو، و کاراته شد. از۲۱ سالگی (سال ۱۳۶۸) به بعد، به مطالعه و تحقیق در زمینه علوم روحی، مِتافیزیک، ادیان، طب، یوگا، ذِن، و ... پرداخت. در ۲۵ سالگی (سال ۱۳۷۲) دستگاه پزشکی «طب سوزنی بدون سوزن (طب سوزنی الکترونیکی جامع)» را با تز جدید (درد=تجمع بارهای الکتریکی در یک نقطه از بدن) اختراع نمود. در ۲۶ سالگی (سال ۱۳۷۳)، «انستیتو بین المللی جامع برگزیدگان ایران» را بنیانگذاری کرد. در ۳۰ سالگی (سال ۱۳۷۷)، وارد «طریقت هنرهای رزمی و متافیزیک» شد. در ۳۶سالگی (سال ۱۳۸۳)، درباره علوم «اَبَر فیزیک»به تحقیق پرداخت و در ۴۰ سالگی (سال ۱۳۸۷)، درباره «کشف مجهولات» و «رازِ آفرینش جهان هستی»به پژوهش وتحقیق پرداخت. همچنبن، در ۴۶ سالگی (سال ۱۳۹۳)، بیستمین سالگرد افتتاح «انستیتو بین المللی جامع برگزیدگان ایران» را به‌همراه شاگردان جشن گرفتند.

ketabkhane11.jpg - 254.37 Kb

در سن ۲۵ سالگی (سال ۱۳۷۲)، شروع کار نویسندگی‌اش را با کتاب دایرﺓالمعارف کامل هفت طـب اصلی دنیا (جلد اول) آغاز نمود. از همان ابتدای کارش، متوجه شد که وارد دنیای مجهولات و بی‌نهایت شده‌است؛ زیرا برای تحقیقاتش دست به هر علمی که می‌برد، دنیایی پر از راز و رمز با حجم اطلاعات علمی و معرفتی بسیار وسیع را، جلوی راه خود می‌دید. به‌همین‌ خاطر، مدتها به تفکر عمیق و ژرف پرداخت. در انتهای تفکراتش، این تصمیم را گرفت که، تمامی سرمایه خود را چه از لحاظ جوانی و چه از لحاظ مالی، صرف کسب علم و دانش و معرفت کرده، و سپس چکیده آنرا در اختیار علاقمندان گرامی قرار دهد.

دایرﺓالمعارف کامل هفت طـب اصلی دنیا (جلد اول)

نویسنده یکصدوچهل (۱۴۰) کتاب در دست نگارش دارد که به‌ترتیب به چهارده معصوم «ائمه اطهار (ع)» تقدیم می‌نماید. امید که مانند چهارده نور ولایت که همگی نوری واحد می‌باشند، این مجموعه کتاب‌ها هم نوری شوند هم‌راستا با نور ولایت و جلوی پای روندگان راه ائمه اطهار (ع) را روشن نمایند؛ انشاءالله.

اولین کتاب، دایرﺓالمعارف کامل هفت طـب اصلی دنیا (جلد اول) می باشد که در سالهای ۱۳۷۴ و ۱۳۷۸ چاپ شده است. شامل هفت طب زیر است: ۱) ماساژدرمانی. ۲) طب فشاری. ۳) طب سوزنی با سوزن – فتیله‌گذاری - طب سوزنی با دستگاه الکترونیکی بدون سوزن. ۴) آب‌درمانی – حمام‌درمانی. ۵) یوگا درمانی - نماز درمانی – موسیقی‌درمانی- علوم ماوراءِالطبیعه. ۶) خام گیاهخواری(تغذیۀ طبیعی) . ۷) طب گیاهی- شناسایی بیماریها.

دستگاه طب سوزنی الکتریکی  جامع , دستگاه الکترونیکی طب سوزنی جامع

دومین کتاب، یوگا در هفت مرحله، از مبتدی تا عالی می‌باشد که در سالهای ۱۳۷۵، ۱۳۷۶ و ۱۳۷۹ چاپ شده است. بدلیل اینکه تا به حال کسی یوگا را بصورت اسلامی و قابل استفاده برای زندگی روزمره مردم ایران تنظیم و طراحی نکرده بود، نویسنده، این اثر را ابداع نمود . ریشه یوگا در هند می باشدکه حدوداً %۱۰ این علم را رسوم هند فراگرفته و %۹۰ بقیه را علم یوگا دربرگرفته، و چونکه ما مسلمان هستیم و یک سری اعمال(%۱۰) یوگا برایمان مقدور نیست که انجام دهیم، نویسنده تصمیم گرفت که این آداب را حذف کند و بجای آن از روشهای پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) استفاده کند. پس متوجه شدید که نویسنده، معرفت الهی را با علم یوگا درهم آمیخت و این معجون را در این کتاب بطور ساده و روان،به گونه ای نوشت که همه کس متوجه شود.

نگارنده، می‌خواهد با علم یوگا بعضی از مسائل دین خودمان (اسلام) را روشنتر نماید و برای هر عملی که خداوند متعال و پیغمبر(ص) و امامان الهی(ع) به ما گفته‌اند که انجام بدهید، حداقل یک استدلال علمی (پزشکی، آناتومی، فیزیکی، شیمیایی، روانی، روحی،و...)بیاورد که بدلیل جهل و نادانی افراد آن زمان، پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) ما نمی‌توانستند خیلی واضح به افراد توضیح دهند، اما حالا موقع آن رسیده  که گفته بزرگان دینمان را بصورت علمی بیان کنیم؛ چونکه آگاهی و سطح فکر مردم قرن بیست و یکم از مردم زمان جاهلیت خیلی بالاتر رفته، و قوه درک مردم خیلی زیادتر شده. پس الان نباید طوطی وار به سخنان پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع) عمل کنیم. منظور اصلی از نوشتن این کتاب، تبلیغ یوگا نیست، بلکه درک علم یوگا برای پیشرفت در اسلام می‌باشد.

  یوگا در هفت مرحله، از مبتدی تا عالی ,چاپ  ۱۳۷۵ و ۱۳۷۶  یوگا در هفت مرحله، از مبتدی تا عالی ,چاپ  ۱۳۷۹

  چاپ ۱۳۷۵ و ۱۳۷۶                                                              چاپ ۱۳۷۹

سومین کتاب، خواب‌درمانی جامع (خواب‌درمانی بیست دقیقه‌ای) می باشد که در سال ۱۳۷۶ به چاپ اول رسید. در سال ۱۳۷۷ همزمان در ایران در کلاسهای خصوصی و همچنین در خارج ایران در یکی از دانشگاه‌های کانادا مورد استفاده و تدریس قرار گرفت. موضوع این کتاب، تصویرسازی ذهنی قوی و مثبت برای سلامتی جسم و ذهن (تأثیر ذهن بر جسم- خوددرمانی) است. در این روش به سلولهای کارگر بدن، فرمان می‌دهیم مراحل بهبودی را انجام دهند. 

خواب‌درمانی بیست دقیقه‌ای    خواب‌درمانی جامع (خواب‌درمانی بیست دقیقه‌ای)

 «۱۳۷۶»                                                                       « ۱۳۹۳»  

چهارمین کتاب، قدرتهای ذهنی (خودآموز روحی- روش مطالعه با نویسنده کتاب) می باشد که در سال ۱۳۷۸ به چاپ اول رسید. این نوع آموزش و مطالعه، در طول خواب شبانه شما صورت می گیرد و به این صورت شروع می شود، شما ابتدا خود را آماده می کنید و کتاب مورد علاقه تان را بصورت تفریحی مروری می کنید، طوریکه موضوع اصلی کتاب و عنوانهای کتاب را متوجه شوید. سپس ۲۰ دقیقه قبل از خواب شبانه بصورت «خواب عارفانه» خود را ریلاکس نموده و در طول این مدت به موضوعات کتاب فکر می کنید و از نویسنده کتاب درخواست می کنید که تمامی مطالب کتاب را در طول خواب شبانه به شما بیاموزد و با این فکر به خواب می روید. حال به ضمیرناخودآگاه خود بگوئید که تمام مدت شب را نزد نویسنده کتاب شاگردی کند و فردا صبح بعد از بیدار شدن از خواب، معلومات خودش را به ضمیرخودآگاه شما منتقل کند. در زمان خواب، باید کتاب را بالای سر خود بگذارید.

   فردا صبح وقتی از خواب بلند شدید، هر صفحه از کتاب را که می خوانید کاملاً درک کرده و مطالب کتاب آنقدر برایتان عادی، جاافتاده و روان است که فکر می کنید این کتاب را خودتان نوشته‌اید و سالهاست که با مطالب این کتاب آشنا بوده‌اید. حتی اگر نویسنده کتاب سالها پیش فوت کرده باشد یا اکنون در قید حیات بوده و یا یک فرد خارجی باشد، هیچگونه تفاوتی نمی‌کند.

                                                                 

قدرتهای ذهنی (خودآموز روحی- روش مطالعه با نویسنده کتاب)

                           

پنجمین کتاب، انرژی معجزه‌گر گیاهان (خوددرمانی بوسیله انرژی گیاهان- روش انرژی گرفتن از گیاهان) می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ به چاپ اول رسید. بدلیل اینکه بیشتر انسانها نمی توانند توسط نیروهای درونی خود، با انرژی گیاهان ارتباط مناسبی برقرار نمایند. لذا، نگارنده برآن شد که بهترین تکنیکها و روشهای عملی را به رشته نگارش درآورد، تا اینکه مردم با این نیروهای خدادادی بیشتر آشنا شوند. گلچینی از بهترین مطالب مفید و آموزنده و قابل اجرا در امر انرژیهای درونی انسان و گیاه، به رشته نگارش درآمده است. این اثر شامل موارد زیر است:

(۱- معالجه توسط انرژی گیاهان ۲- قدرت اعجاز درمان با انرژی گیاهان ۳- انرژی و هاله‌های نورانی اطراف گیاهان دارویی ۴- طریقه شفادادن بیماران توسط  انرژی‌درمانی گیاهان (تز جدید) ۵- طریقه معالجه‌کردن حیوانات بدون کمک توسط خوددرمانی روحی ۶- طریقه قدرت گرفتن از گیاهان ۷- ضمیر آگاه، ناخود آگاه و ابَـرآگاه ).

انرژی معجزه‌گر گیاهان (خوددرمانی بوسیله انرژی گیاهان- روش انرژی گرفتن از گیاهان)

اثر دیگر نویسنده، پوستر آموزشی ماساژدرمانی (یومی‌هو تراپی) می باشد که در سال ۱۳۷۹ به چاپ اول رسید. در این پوستر ( رنگی -cm70 * 100 ) ، شما با صد تکنیک ماساژ درمانی «یومی‌هو تراپی» بصورت حرکات دو نفره آشنا می‌شوید، از جملۀ آنها می‌توان، جاانداختن مفاصل و برطرف‌کردن گرفتگی‌های عضلانی و برطرف‌کردن انواع ناراحتی‌ها ، مثل: سیاتیک، واریس، ام.اس، دیسک، کمر درد، پا درد، گردن درد، آرتروز، روماتیسم، پیری زودرس، جابه‌جایی استخوان لگن خاصره‌، یبوست‌، درد های ستون فقرات و شانه‌، لاغری‌، چاقی، خستگی مفرط و .... را نام برد. با استفاده از این شکلها، شما میتوانید در عمل با روشهای صحیح ماساژ درمانی برای معالجه و رفع بیماریهای خود اقدام نمائید.

 پوستر آموزشی ماساژدرمانی (یومی‌هو تراپی)

 

کتاب شماره ۹ اختصاص به کتاب آموزش کاراته به زبان ساده «سبک : شیتوریو» (کمربند سفید: کیو ۱۰ و ۹) (جلد اول)، چاپ ۱۳۸۵، دارد. این کتاب میتواند مورد استفاده تمامی علاقمندان: ذن، چی‌کنگ، حس ششم، هنرهای رزمی، ورزشکاران، و افرادی که تمایل به داشتن آمادگی جسمانی (بدن‌سازی رزمی)، و انجام نرمش دارند، قرار گیرد. به عبارتی دیگر میتوان گفت: این کتاب، اولین کتاب کاراته کمربند سفید، در جهان می‌باشد. یعنی مخصوص کمربند سفید باشد. چرا که بیشتر کتابهای کاراته از کمربند زرد به بالا نوشته شده است.

آموزش کاراته به زبان ساده «سبک : شیتوریو» (کمربند سفید: کیو ۱۰ و ۹) (جلد اول)

کتاب شماره ۱۵ با عنوان درمان جامع طب سوزنی، با دستگاه الکترونیکی بدون سوزن، چاپ ۱۳۹۰، می باشد. اولین کتاب جامع درباره دستگاههای طب سوزنی است که توضیحاتی درباره تز جدید درد، و طب سوزنی در آن آمده است. این کتاب علاوه بر قابل استفاده بودن در روشهای بااستفاده از سوزن، همچنین راهنمای خوبی جهت درمان با انواع دستگاههای الکتریکی محرک عصبی (TENS)، دستگاههای الکتریکی طب سوزنی بدون سوزن مانند «دستگاه طب سوزنی الکترونیکی جامع» (از اختراعات استاد یحیایی) و یا دستگاه آکوپانچر، فارادیک، فیزیوتراپی و... می‌باشد. برای درمان بیماریها بوسیله کتاب «درمان جامع طب سوزنی با دستگاه الکترونیکی بدون سوزن»، کافیست نام بیماری مورد نظر خود را از روی فهرست مطالب کتاب پیدا کنید. برای هر بیماری یکسری نقاط در جاهای مختلف بدن مشخص شده است که بوسیله سوزن، یا دستگاه بدون سوزن، یا دستگاه همراه با سوزن، یا با یخ‌درمانی، یا با فشاردرمانی(طب فشاری)، و... میتوانید به درمان بپردازید. بعبارت دیگر، تمام نقاط مختلف مربوط به درمان یک بیماری، یکجا در یک بخش نگاشته شده است.

درمان جامع طب سوزنی، با دستگاه الکترونیکی بدون سوزن

کتاب شماره ۱۲، نفوذ در ماوراء علوم (رخنه در اسرار) (جلد اول) ، چاپ ۱۳۹۱، که شامل دانش‌اندوزی و روابط والای عشق الهی میان استاد و شاگرد است که شامل عناوین زیر است: 1. وظایف شاگرد نسبت به استاد. 2. وظایف استاد نسبت به شاگرد. 3. مطلب مهم در مورد استاد و شاگرد. 4. اخلاق علمی دانشمندان. 5. سه نظریه فراگیری علوم. 6. طبقه بندی علوم. 7. فلسفه و اهمیت آن. 8. دعای دانشمندان. 9. حق عالم. 10. مرگ علما. 11. همنشینی با علما و گفتگوی با آنها. 12. پرسش از عالم و مذاکره با او. 13. بذل علم. 14. نهی از ندانسته گفتن. 15. کسی که ندانسته عمل کند. 16. روش بکار بستن علم. 17. کسی که از علم خود معیشت خورد و بدان بنازد. 18. لزوم حجت و ثبوت مسئولیت برعالم. 19. فضل علم و عالم. 20. روایت کتب و حدیث و فضل نوشتن و اخد به کتب. 21. داستان عبرت آموز دیدار حضرت موسی (ع) با حضرت خضر (ع). 22. سیرۀ لقمان حکیم. 23. کلاس درس حضرت امام جعفر صادق (ع). 24. در جستجوی استاد. 25. حضرت امام جعفر صادق (ع) ، مغز متفکر جهان شیعه. 26. آگاهی و اِشراق. 27. معجزۀ عشق. 28. هدف در زندگی. 29. تعلیم و تربیت در سیرۀ ائمۀ اطهار (ع).

نفوذ در ماوراء علوم (رخنه در اسرار) (جلد اول)

 

و کتاب دیگر که کتاب شماره ۱۴ می باشد، به نام حجامت جامع ، چاپ ۱۳۹۳، بر اساس تز جدید و جامع ایرانی، برای پالایش جسم، ذهن و روح است. «حجامت جامع» که شکل بسیار پیشرفته و با کارایی بیشتری نسبت به «حجامت» می‌باشد، توسط استاد «محمّدرضا یحیایی» ابداع شده است. از «حجامت جامع» می‌توان به عنوان یک امر الهی یاد کرد، و در جهت پیشرفت عِلم طب از آن بهره جست. تز «حجامت جامع» یکی از چندین خدمات علمی و طبی استاد «محمّدرضا یحیایی» می‌باشد که تقدیم به بشریت شده است. به امید روزی که «حجامت جامع» در سرتاسر جهان بصورت کاملاً علمی تدریس شده و توسط افراد آگاه و باتجربه در زمینة پیشگیری و درمان بیماران ارائه شود؛ انشاءالله. این کتاب شامل این عناوین است: 1 - تعریف حجامت 2 - انواع حجامت ( باد‌کش-نافع - نجات بخش - رهانند‌ه – موضعی - نقره )3 - حجامت از د‌یدگاه ابو علی سینا (ره). 4 - حجامت چیست ؟ ۵. آنچه د‌رمورد باد‌کش و حجامت باید د‌انست. 6 - فوائد حجامت7 - شیوه انجام حجامت 8 - چگونگی انجام حجامت د‌ر طول عمر 9 - د‌عای حجامت 10 -چگو نگی تشخیص نیاز به حجامت11 - خوراک قبل و بعد از حجامت 12 - انواع د‌رمانها (صفرا بلغم ـ خون ) 13ـ بهترین فصل ها ،ماه ها ، روزها و ساعتهای مناسب برای حجامت 14 - تفسیر احاد‌یث حجامت بر اساس علم طالع و کرات 15 - تأثیر نیروی جاذبةکرات روی انسانها 16 -مزاج ها 17 -خلط ها 18 -قوانین مربوط به تأثیر احساسات روی اعضای بد‌ن 19 -گرد‌ش انر‍‌ژی بر حسب ساعات مختلف 20 - گرد‌ش انرژی بر حسب سن های مختلف 21 - تأثیرکیفیت هوا د‌ر بد‌ن انسان22 - تأ ثیر کیفیت فُصول د‌ر بد‌ن انسان 23 - تأثیر تغذیه روی مزاج انسان 24 - تأثیر انرژی محیط روی انسان 25 - حجامت کرد‌ن بر اساس تأثیرات انرژی محیط روی انسان 26 - خواب عارفانه 27 - انرژی نهفته شد‌ه د‌ر د‌رون گیاهان 28 - توصیه های بهد‌اشتی جامع 29 - حجامت جامع بر اساس علم حروف و علم اعد‌اد30 - زالو د‌رمانی31 - تکنیک حجامت جامع 32 -آموزش حجامت جامع به زبان ساد‌ه 33 -ماساژ چی کنگ د‌رمانی 34 - انرژی د‌رمانی 35 - تأ ثیرات انرژی محیط روی انسان (اسم - موسیقی - کرات- ذهن - د‌ین -انسانها - ساعات شبانه روز - اخلاط -طبایع- مزاج ها- محیط زند‌گی- جامعه - تکنولوژی) 36 -بهترین گفته های طبی از بزرگان د‌ین ، حکمت و طب 37 معالجه بیماریها توسط انرژی نهفته شد‌ه د‌رد‌رون گیاهان (طب گیاهی) .

حجامت جامع

در حال حاضر از طریق ایمیل، اساتید هنرهای رزمی در خارج از ایران درخواست ترجمه و ارسال کتاب داستانهای حکمت‌آموز جامع (ذن جامع) (جلد اول) ، یازدهمین کتاب استاد یحیایی، چاپ ۱۳۹۳، را دارند که جلد اول آن، اولین کتاب تفسیر و تشریح داستانها، حکمتها و معماهای (کوآن) ذن در هنرهای رزمی است.

   یکی از جاذبه‌های مفید در امر سیر اِلی‌الله، که می‌تواند انسان‌ها را به خودشناسی و خداشناسی نزدیک و راهنمایی نماید، ذِن می‌باشد. در این کتاب سعی‌شده تمامی روش‌های مفید برای کسب خودشناسی و خداشناسی، به‌صورت قابل درک و فهم برای شما عزیزان، به رشته تحریر درآید.  هر داستان عرفانی و حکمت‌آموز، به‌خصوص اگر مربوط به تعلیم و تعلّم باشد، علاوه بر ظاهر قضیه، یک‌سری محتویات درونی هم دارد، که این محتویات درونی باعث رشد سریع انسان در سیر و سلوک الی‌الله می‌گردد.  داستان‌های حکمت‌آموز جامع، یا داستان‌های واقعی ذِن، انسان‌ها را به وادی تفکر در زمینۀ این سئوالات که: از کجا آمده‌ایم؟ به کجا می‌رویم؟ و برای چه آمده‌ایم؟ معطوف می‌دارد. 

جلد اول این کتاب، با موضوع ذن در طریقت هنرهای رزمی است که بخش دوم کتاب شامل موارد زیر است: تاریخچه و پیدایش ذِن، حکمت ذن، شناخت راه و حکمت ذن، آموزش حکمت ذن، تمرینات کسب حکمت ذن، تکنیکهای مفید برای تقویت نیروهای سه‌گانه (جسمانی، ذهنی و روحانی)، بصیرت بی‌حرکتی (خلاء فکری)، قدرت و کارآیی حکمت ذن، فلسفه ذِن ، طرح معّما (کوآن)، طریقة پیداکردن جواب معمّاها ، چگونه به داخل ذِن نُفوذ کنید (یکی شدن با ذِن) ، ذِن چیست و چگونه از ذِن برای ارتقاءِ سطح زندگی خود استفادۀ لازم را ببرید.

نویسنده، در بخش بعدی کتاب، به تفسیر و تشریح عمق مفاهیمِ ۱۱۴ داستان آموزنده در رابطه با ذِن پرداخته است .

 داستانهای حکمت‌آموز جامع (ذن جامع) (جلد اول)

همچنین، از دیگر آثار نگارنده، بازی کارتهای بازی فکری «خواندن افکار دیگران از راه دور» (تله پاتی)  است که دو سال است در مرحله مجوز می باشد. این بازی، باعث تقویت هوش، حافظه، حس ششم و خلاقیت می‌شود که پس از چندین بار بازی‌کردن با این کارتها می‌توانید، فکر دیگران را بخوانید و قدرت فکری خودتان را افزایش دهید. در نهایت، قدرت فکری بالای شما موجب ارتقاء موقعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... شما خواهدشد.

 

کتاب شماره ۱۰، «یی‌چینگ جامع، کتاب تقدیرات، فالنامه و حکمت چینی به همراه تز جدید و جامع ایرانی»، در مرحله مجوز است. کتاب ئی‌چینگ جامع، از دو وادی «یی‌چینگ» قدیمی (شاه وِن) که اشکالات و بی‌نظمی‌ها و گهگاهی هم ایرادهایی وجود داشت و «تز جدید نویسنده» تشکیل شده است و اسم آن به «یی‌چینگ جامع» تغییر یافته است، که در حال حاضر کامل‌ترین و ساده‌ترین و کارآمدترین متن در این زمینه می‌باشد؛ زیرا نه تنها از تمامی علوم مفید مربوط به آن استفاده شده، بلکه به بهترین نحو ممکن برای آموزش دادن نیز، تنظیم شده است. نویسنده، سال‌ها پیش، وقتی‌که به مطالعه «علوم خفیه» پرداخت؛ به این موضوع فکر می‌کرد که: آیا می‌شود توسط «علوم خفیه» (رَمل و اُسطرلاب- یی‌چینگ- جَفر- طالع بینی و غیره) از تمامی وقایع گذشته و حال و آینده با خبر شد. بعد از گذراندن روز‌های سخت تحقیقات در رابطه با این علوم و تمام مشکلاتی که سر راه محققان است؛ زمانی‌که به این علوم دسترسی پیدا نمود؛ دریافت توسط این علوم می‌شود به خیلی از چیزها دسترسی پیدا کرد. و بعد از کسب علوم مختلف، وقتی که همگی آنها را روی نظم و ترتیب خاص خود پشت‌سرهم قرار داد، متوجه موضوع خیلی جالب و حقیقت محض الهی شد. در آن زمان بود که دریافت، بایستی تمامی این علوم را فقط و فقط بخاطر خداوند متعال کنار گذاشت. در این‌صورت است‌که خداوند مهربان، علمی را پیش روی آدمی قرار می‌دهد که دیگر احتیاجی به «علوم خفیه» نیست.

یی‌چینگ جامع، کتاب تقدیرات، فالنامه و حکمت چینی به همراه تز جدید و جامع ایرانی

از کتابهای در دست تکمیل ایشان که در سال ۱۳۹۳ به امید خدا بعد از گرفتن مجوز از وزارت ارشاد چاپ خواهد شد، درمان جامع بیماریهای کلیه، مثانه، پروستات است. که در آن، درمان بوسیله موارد زیر انجام می‌پذیرد : ۱- گیاه درمانی ۲- تای‌چی درمانی ۳- یوگا درمانی ۴- ضد نیروی جاذبه ۵- خواب‌درمانی بیست دقیقه‌ای ۶- چی‌کُنگ ۷- تغذیه طبیعی ۸- قوانین شفا ۹- نماز درمانی ۱۰- دستگاه طب سوزنی بدون سوزن ۱۱- ماساژ درمانی ۱۲- انرژی‌درمانی ۱۳- آب‌درمانی ۱۴- مغناطیس‌درمانی ۱۵- سنگ‌درمانی ۱۶- رنگ‌درمانی ۱۷- حمام‌درمانی ۱۸- بادکش‌درمانی ۱۹- آب شفا و ... .

از جمله کتابهای شاگردان استاد یحیایی، می‌توان به تفسیر جامع قرآن کریم (گزیده‌ای جامع از تفاسیر قرآن) جلد یکم- سوره مبارکه حمد ، اشاره کرد که بر اساس «تِز جامعِ» استاد محمّدرضا یحیایی و با ایده ایشان، توسط «مهندس امیر نعمتی»  گردآوری، و در سال ۱۳۹۱، چاپ شده است.  این کتاب، با موضوع «بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم» و «سوره حمد» است. شامل: شأن‌نزول، فضیلت، ختوم و اذکار، شفا و درمان، داستان، ضرب‌المثل و فرهنگ عامیانه، خواص و منافع، علم اعداد و حروف، درس‌ها، ترجمه، تفسیر، و... . با خواندن این کتاب، گویا، بیشتر کتاب‌های درباره سوره حمد، و بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم، را خوانده‌اید.

تفسیر جامع قرآن کریم (گزیده‌ای جامع از تفاسیر قرآن) جلد یکم- سوره مبارکه حمد

twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
منبع: هزاره سوم
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 9
  • :
  • 56
  • :
  • 21
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/2603 sec