سخن روز :
پژواک
نیروهای متحدین اخیرا توانستند یکی از مهمترین و راهبردی ترین شهرهای سوریه که بسیاری از آن به عنوان دومین پایتخت داعش یاد می کردند را از محاصره تروریست ها آزاد سازد.
نجات عروس فرات
مراسم یادبود شهدای مدافعان حرم و محسن حججی، به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت سازمان مدافعان ولایت در مسجد ایرانیان بمبئی در کشور هند برگزار شد.
یادبود شهید محسن حججی در هند
دست‌هایشان را داده بودند به هم. به حضرت زهرا(س) توسل کرده بودند و ثواب کارشان را پیشاپیش هدیه کرده بودند به روح حضرتش. فرایند پیچیده‌ای بود.
ماجرای ساخت سکوهای موشکی توسط طهرانی مقدم
نیروی هوایی ارتش خبر منتشرشده در برخی سایت‌ها و مطبوعات در خصوص خلبان دستگیرکننده ریگی را تکذیب کرد.
تکذیب یک خبر درباه خلبانان دستگیرکننده ریگی
در میان سخنان مسئولانی که درگیر پرونده عبدالمالک ریگی بودند، کمتر کسی را می توان یافت که در ذکر خاطرات آن روز از تصمیم لحظه ای و شهامت خلبان نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمایی...
عکس/خلبانی که ریگی رابه زمین نشاند+تکذیب
شنیده شد که «نور محمد» معروف به «بابا لادلا» از تروریست‌های معروف منطقه «لیاری» در شهر کراچی هنگامی که قصد ورود غیرقانونی به ایران را داشت در درگیری با نیروهای مرزبانی پاکستان کشته شد.
کشته‌شدن «بابا لادلا» هنگام ورود به ایران
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: براساس دلایل و شواهدی که ما در اختیار داریم براین باوریم که گروهبان دانایی فر زنده است.
گروهبان دانایی فر زنده است
ساخت اقیانوس‌پیماهای غول‌پیکر، توانی است که ایران مدتی‌ست به آن دست یافته است. این کشتی‌های عظم‌الجثه، در بسیاری از مؤلفه‌ها، شبیه به ناوهای هواپیمابر هستند.
آیا ایران می‌تواند ناو غول‌پیکر هواپیمابر بسازد؟ +تصاویر
در نمایشگاه رونمایی از سامانه‌های جدید موشکی و پهپادی سپاه، ۴ تصویر نصب شده بود که می‌تواند حامل پیام‌هایی برای ناظران خارجی باشد.
۴ تصویر «ویژه» در نمایشگاه موشکی سپاه+عکس
موشک «یا علی» بعنوان جدیدترین موشک کروز ایران با برد ۷۰۰ کیلومتر روز گذشته به نمایش درآمد.
جدیدترین کروزایران با برد۷۰۰کیلومتر+عکس

  • 12
  • :
  • 43
  • :
  • 26
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 4/0975 sec