سخن روز :
پژواک
شهرداری مجاز است کارت ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و دانشجویان با تخفیف 50درصدی و نیز کارت ویژه دیگری برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی با تخفیف 50درنظر گیرد که تاکنون ارائه این تخفیف به گروه‌های اشاره شده لحاظ نشده است
تخفیف اقشار خاص در بلیت مترو لحاظ خواهد شد
گزارش 'اکونومیست' از اختلافات ایران و '۱+۵' در مذاکرات اخیر؛
مجله انگلیسی 'اکونومیست' در گزارشی اختلافات ایران و '۱+۵' در دور اخیر مذاکرات را برشمرد و عنوان کرد: 'غرب به دنبال توافقی ۱۰ تا ۲۰ ساله است اما ایران حداکثر موافق توافق ۵ ساله است'.
پیشنهاد تیم ایرانی برای تبدیل فردو به یک سایت تحقیق کوچک
وب‌سایت رسمی وزارت خارجه آمریکا مشروح نشست توجیهی مقام بلندپایه آمریکا با خبرنگاران را منتشر کرده است.
واشنگتن:برنامه‌موشکی‌تهران‌روی‌میزمذاکره
اسرائیل و ژاپن درباره همکاری اطلاعاتی امنیتی علیه ایران توافق کردند.
همکاری ژاپن و اسرائیل علیه ایران
روزنامه «دیلی تلگراف» در گزارشی با اشاره به لباس طراحی شده توسط یک طراح برجسته ایرانی برای «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، این لباس را راه حلی برای برطرف ساختن یک مشکل شکلی در مذاکرات با طرف ایرانی معرفی کرده است.
لباس ایرانی «کاترین اشتون» + عکس
آمریکا:
یک مقام ارشد آمریکا در وین، محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵، گفت که موشک‌های بالستیک ایران جزو مباحث مورد بحث در مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ است.
موشک‌های بالستیک جزو مباحث مذاکرات هسته‌ای وین است
مشاور امنیت ملی آمریکا در جمعی از حامیان رژیم صهیونیستی در واشنگتن تصریح کرد که ما تنها از اقدامات قابل اثبات ایران درباره برنامه هسته‌ای اش خوشحال می‌شویم و اگر ما راضی نشویم هیچ توافقی با تهران صورت نخواهد گرفت.
رایس: راضی نشویم توافق نمی‌کنیم
رئیس سابق سیا با نسبت دادن حملات هکری اخیر به نهادهای دولتی آمریکا به ایران گفت: من به آن جایی رسیده‌ام بترسم از کشوری که هرگز در یک نبرد متعارف با ما روبه‌رو نمی‌شود و دریافته است می‌تواند با حملات سایبری توجه ما را به خود معطوف کند.
ترس رئیس سابق سیا از هکرهای ایرانی
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به تشریح دستاوردهای جدید این نیرو پرداخت.
فروندهای دوم و سوم RQ170 در حال ساخت است
تحلیلگرسیا:
سران ایران پیش از این نشان داده اند تمایل دارند اصول را قربانی منافع واقعی کنند. هیچ دلیلی وجود ندارد که به این باور برسیم که در توافق فراگیر نمی توانیم این مسئله را دوباره مشاهده کنیم
ایران‌درژنوپذیرفت‌بااوعادی‌برخوردنشود!

  • 14
  • :
  • 56
  • :
  • 33
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/9144 sec