سخن روز :
پژواک
گزارش از عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید؛
بی برنامگی و بی تحرکی دولت در اقتصاد گاهی اوقات آنقدر مشهود بوده که حتی صدای حامیان دولت نیز بلند می شد. تا مدت ها که مردم از زبان مسئولان فقط گله و شکایت از دولت قبل را می دیدند ولی هیچ برنامه خاصی از طرف آن ها نمی دیدند.
تمدید مذاکرات، تعلیق اقتصاد!
انتظار ملت ایران از نمایندگان خود در وین؛
روز گذشته(چهارشنبه) دومین روز مذاکرات هسته‌ای در وین به پایان رسید. این دور از مذاکرات در حالی برگزار می‌شود که تقریباً یک سال از «توافق موقت ژنو» که در آن طرفین براساس «برنامه اقدام مشترک» پذیرفتند که برنامه هسته‌ای ایران به‌ازای تسهیل برخی تحریم‌ها محدود شود می‌گذرد.
پیروزی در مذاکرات یعنی لغو همه تحریم‌ها
اخبار ویژه روزنامه های پنجشنبه؛
مقام صهیونیست: خطر اصلی برای غرب محور شیعه است، ایجاد 30 پُست مشاوره فراتر از قانون، اعتراض کدخدایی به معترضان یک نظر و ... از جمله مهمترین اخبار ویژه روزنامه های امروز است.
تدبیرهای کاملا ویژه جناب معاون برای گرد کردن مطبوعات/ نقل قولی در مورد تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد
اکنون با توجه به مذاکراتی که میان ایران و آمریکا در کشور عمان در حال انجام است؛ سرمایه گذاران بازار سرمایه با اما و اگرهایی مواجه شده اند و نمی دانند که از عمان خبرهای خوبی خواهند شنید یا خبرهای بد ولی آن چیزی که مشهود می باشد کند شدن روند معاملات در بورس اوراق بهادار تهران در حین انجام مذاکرات میان ایران و آمریکا می باشد.
بازار سرمایه در پیچ و خم مذاکرات هسته ای
اینکه عکس‌های رهبران ایران در بیروت و بغداد برافراشته می‌شود، پیروزی بزرگ ایرانی‌هاست.
فرانس ۲۴: ایران در حال فتح چهارمین کشور عربی است
پس از بروز برخی نارضایتی های مربوط به سریال تلویزیونی سرزمین کهن در استانهای خوزستان، اصفهان و چهارمحال بختیاری، سرمایه گذاری بیگانگان برای نفوذ در این منطقه افزایش یافته است.
تلاش عموزاده شاپور بختیار برای نفوذ در منطقه بختیاری کشور!
پشت‌پرده پیشنهاد جدید شیطان بزرگ
قطع اتصالات سانتریفیوژها پیشنهاد فریبکارانه مشابهی است که از سوی آمریکایی‌ها ارائه شده است. آمریکایی‌ها پیش از این مدعی بودند ایران باید 1500 سانتریفیوژ داشته باشد.
نقشه آمریکا برای برچیدن گام به گام برنامه هسته‌ای ایران
ادعای کذب «رویترز» درخصوص گفت و گو با 2 مقام ارشد ایرانی؛
امروز در یک اقدام بی سابقه خبرگزاری انگلیسی رویترز از قول دو مقام ارشد ایرانی اعلام کرده است که ایران آمادگی همکاری در ائتلاف امریکایی ضدداعش را به شرط اینکه امریکا در پرونده هسته ای از خود انعطاف نشان دهد، دارد.
ایران به شرط توافق هسته ای با آمریکا ائتلاف می کند / 2 مقام ارشد ایرانی را معرفی کنید!
رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل اذعان کرد که اختلافات آمریکا و اسرائیل درباره برنامه هسته ای ایران، بیشتر رسانه ای و تبلیغاتی است و آن ها درون اتاق های دربسته به موضعی واحد در این باره رسیده اند.
آیا انتقاد به مذاکرات هسته ای، هم‌صدایی با اسراییل است؟
خواسته اصلی 5+1 در مذاکرات چیست؟
مهمترین خواست غرب در مذاکرات گفتگو با محسن فخری‌زاده است که احتمالا مقدمه بازجویی از او و سایر دانشمندان هسته ای است!
دانشمندان هسته‌ای را دودستی تقدیم ما کنید!

  • 3
  • :
  • 8
  • :
  • 35
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/5948 sec