سخن روز :
پژواک
اسنادی که به تازگی از سوی «ادوارد اسنودن» منتشر شده، نشان می‌دهد که اسرائیل بعد از چین و روسیه، بالاترین حجم جاسوسی‌ها از آمریکا را انجام داده است.
افشاگری تازه اسنودن علیه اسراییل
شماری از خاخام‌های صهیونیست مظنون هستند که از سه نهاد خیریه مشهور صهیونیست‌ها در آمریکا میلیون‌ها دلار سرقت کرده‌اند.
رسوایی جدید سران اسرائیل
عناوین مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است.
مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
۶۶ سال پیش در چنین روزی اعضای شورای امنیت سازمان ملل تحت فشارهای شدید آمریکا و انگلیس به رژیمی خطرناک موجودیتی جعلی بخشیدند تا طی این سالها به خار گلوی ساکنان منطقه پرتلاطم خاورمیانه و جهان بین الملل تبدیل شود.
چرا امروز "روز نکبت" نامگذاری شده است؟
نخست‌وزیر انگلیس در یک برنامه تلویزیونی در حال صحبت کردن در خصوص دختران ربوده شده نیجریه‌ای بود که مجری بی‌بی‌سی حرف‌هایش را قطع کرد و گفت آقای نخست‌وزیر لطفا خفه شوید، وقت برنامه تمام شده است.
مجری بی بی سی: آقای نخست‌وزیر لطفاً خفه شوید!
وزیر خزانه داری سابق دولت باراک اوباما گفته است که مسئولان کاخ سفید در موارد زیادی از او خواسته اند به برخی از حقایق در رابطه با کسری بودجه سنگین این کشور اشاره نکند و در برخی موارد نیز حقایق را وارونه جلوه دهد.
وزیر اوباما: وادار به دروغ گفتن شدم
گروه بوکوحرام، که حدود یک ماه پیش صدها دختر دانش‌آموز را از یک مدرسه شبانه‌روزی در نیجریه ربود، اکنون تصاویر ویدئویی از ده‌ها دختر که چادر به سر دارند و قرآن می‌خوانند، منتشر کرده است.
انتشار تصاویری از دختران ربوده شده در نیجریه
«برونئی» هم تحریم شد؛
تصمیم حاکم کشور مسلمان برونئی برای اجرای احکام شرعی در این کشور سبب شد تا هالیوودی ها، هتل های این کشور توریستی را تحریم کنند و دولت امریکا هم از اجرای این قوانین، ابراز نگرانی کرده است.
وقتی امریکایی‌ها به خاطر یک هتل می‌گویند: "دلواپسیم"
سوئد به هواپیمای حامل رئیس رژیم صهیونیستی که راهی نروژ بود اجازه عبور از حریم هوایی خود را نداد.
سوئد به هواپیمای حامل پرز اجازه عبور نداد
دولت روسیه روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای همه‌پرسی در شهرهای شرقی اوکراین را به رسمیت شناخت و تاکید کرد به نتایج آن احترام می‌گذارد.
مسکو نتایج همه‌پرسی جدایی‌طلبان شرق اوکراین را به رسمیت شناخت

  • 2
  • :
  • 52
  • :
  • 25
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/3428 sec