سخن روز :
پژواک
اسنادی که به تازگی از سوی «ادوارد اسنودن» منتشر شده، نشان می‌دهد که اسرائیل بعد از چین و روسیه، بالاترین حجم جاسوسی‌ها از آمریکا را انجام داده است.
افشاگری تازه اسنودن علیه اسراییل
شماری از خاخام‌های صهیونیست مظنون هستند که از سه نهاد خیریه مشهور صهیونیست‌ها در آمریکا میلیون‌ها دلار سرقت کرده‌اند.
رسوایی جدید سران اسرائیل
۶۶ سال پیش در چنین روزی اعضای شورای امنیت سازمان ملل تحت فشارهای شدید آمریکا و انگلیس به رژیمی خطرناک موجودیتی جعلی بخشیدند تا طی این سالها به خار گلوی ساکنان منطقه پرتلاطم خاورمیانه و جهان بین الملل تبدیل شود.
چرا امروز "روز نکبت" نامگذاری شده است؟
نخست‌وزیر انگلیس در یک برنامه تلویزیونی در حال صحبت کردن در خصوص دختران ربوده شده نیجریه‌ای بود که مجری بی‌بی‌سی حرف‌هایش را قطع کرد و گفت آقای نخست‌وزیر لطفا خفه شوید، وقت برنامه تمام شده است.
مجری بی بی سی: آقای نخست‌وزیر لطفاً خفه شوید!
«برونئی» هم تحریم شد؛
تصمیم حاکم کشور مسلمان برونئی برای اجرای احکام شرعی در این کشور سبب شد تا هالیوودی ها، هتل های این کشور توریستی را تحریم کنند و دولت امریکا هم از اجرای این قوانین، ابراز نگرانی کرده است.
وقتی امریکایی‌ها به خاطر یک هتل می‌گویند: "دلواپسیم"
سوئد به هواپیمای حامل رئیس رژیم صهیونیستی که راهی نروژ بود اجازه عبور از حریم هوایی خود را نداد.
سوئد به هواپیمای حامل پرز اجازه عبور نداد
گروه تروریستی بوکوحرام اعلام کرد که در صورت آزادی تعدادی از اعضای بازداشت شده‌اش دختران دانش آموز ربوده شده را آزاد خواهد کرد.
شرط بوکوحرام برای آزادی دختران نیجریه‌ای
جمهوری اسلامی از فتوای شنیع یک وهابی به پیروانش خبر داد.
فتوای شنیع یک وهابی
هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه ایران به عنوان دومین کشور پناهنده‌پذیر جهان توانسته است نقش اجتماعی خود را به خوبی انجام دهد، گفت: سازمان ملل در سطح ایران برای پناهندگان نمی‌تواند هزینه کند.
رتبه پناهنده‌پذیری ایران اعلام شد
«محمد العریفی» از مفتی های سرشناس وهابیت عربستان، در آخرین اظهارات خود مدعی شد که معاویه بن ابی سفیان، مؤسس سنت حسنه ی جهاد نکاح است.
از موسس جهاد نکاح رونمایی شد!

  • 8
  • :
  • 23
  • :
  • 41
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1376 sec