سخن روز :
پژواک
حکم سردار اسماعیل احمدی مقدم به عنوان فرمانده نیروی انتظامی بار دیگر تمدید شد.
حکم فرمانده نیروی انتظامی کشور تمدید شد
آهوی سرگردانی که در محدوده بلوار فردوس شرق به داخل کانال آب افتاده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
آهوی سرگردان در بلوار فردوس
شاید در تابستان بحران آب جدی تر شود اما اگر چاره ای بیندیشیم و همین دستورالعمل های ساده را در تمام طول سال پیگیری کنیم ، می توان حساب کرد که چه حجم عظیمی از آب صرفه جویی می شود که باید انتخاب سختی داشته باشیم یا دبه های 20 لیتری پلاستیکی یا صرفه جویی مستمر و استفاده دایمی از آب لوله کشی .
احتمال جیره بندی آب در تهران
روزنامه‌های امروز کشور، صفحه نخست خود را به مطالب گوناگونی از جمله،مقاومت تیم هسته‌ای در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب، قهرمانی گشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی و موضوع بدهکاران بانکی اختصاص دادند.
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز
در حالی که هفته گذشته در پی حادثه برای دستگاه ترن هوایی شهربازی پارک ارم (موش دیوانه) سه زن دچار سانحه شدند، کماکان مسئولان در قبال تعطیلی این شهربازی تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند.
جزئیاتی جدید از حادثه در پارک ارم
تونل امیرکبیر صبح امروز با حضور شهردار تهران افتتاح شد.
تونل امیرکبیر افتتاح شد
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی کشور گفت: خرید خدمت سربازی فعلا در کشور منتفی است و فروش و یا معافیت از خدمت سربازی برای مشمولان تنها تا یکم شهریور سال 92 ادامه داشت.
خدمت سربازی خریدنی نیست
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ثبت جهانی خیابان ولی‌عصر،بازگشت هویت تاریخی پایتخت با ایجاد محدوده‌های مرکزی شهر و.... در کلان شهر تهران خبر داد.
ثبت جهانی خیابان ولی‌عصر (عج)
حالا مدت هاست «حسین دوربینی» دیگر در مراسم مختلف تنها نیست. چرا که چندوقتی می شود یک همکار دیگر هم پیدا کرده. همکاری که اتفاقا درست مثل او و نزدیک او لنز دوربین ها را شکار می کند.
دو آقای «دوربینی» در تجمعات اخیر + تصاویر

  • 15
  • :
  • 59
  • :
  • 55
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/1197 sec