سخن روز :
پژواک
شاید در تابستان بحران آب جدی تر شود اما اگر چاره ای بیندیشیم و همین دستورالعمل های ساده را در تمام طول سال پیگیری کنیم ، می توان حساب کرد که چه حجم عظیمی از آب صرفه جویی می شود که باید انتخاب سختی داشته باشیم یا دبه های 20 لیتری پلاستیکی یا صرفه جویی مستمر و استفاده دایمی از آب لوله کشی .
احتمال جیره بندی آب در تهران
تونل امیرکبیر صبح امروز با حضور شهردار تهران افتتاح شد.
تونل امیرکبیر افتتاح شد
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی کشور گفت: خرید خدمت سربازی فعلا در کشور منتفی است و فروش و یا معافیت از خدمت سربازی برای مشمولان تنها تا یکم شهریور سال 92 ادامه داشت.
خدمت سربازی خریدنی نیست
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ثبت جهانی خیابان ولی‌عصر،بازگشت هویت تاریخی پایتخت با ایجاد محدوده‌های مرکزی شهر و.... در کلان شهر تهران خبر داد.
ثبت جهانی خیابان ولی‌عصر (عج)
رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران معتقد است : شهربازی ارم که تنها شهربازی پایتخت است تجهیزات فرسوده ای دارد و با توجه به حوادثی که دراین پارک رخ می دهد،شورا می تواند درخواست متوقف شدن فعالیت این شهربازی را بکند .
پارک ارم تعطیل می شود؟
پایگاه های خبری عربی از بارش باران شدید در مکه و اعلام وضعیت فوق العاده در این شهر خبر دادند.
اعلام وضع اضطراری در مکه!
رییس شورای عالی استانها گفت : کم آبی در پایتخت کشور بحرانی است و احتمال قطع آب در تابستان امسال وجود دارد.
احتمال قطعی آب در تهران
هاشمی‌‎رفسنجانی:
حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در نشست فرهیختگان، نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید وی که صبح امروز در کتابخانه ملی ایران برگزار شد گفت: یکی از کتاب‌ها با نام روشنگری دینی و آزاداندیشی دینی در اینجا معرفی نشد که من آن را معرفی خواهم کرد. مبنای این کتاب...
نباید زنان زیبارو را از میدان به در کنیم(!)
آباد در جلسه امروز شورای شهر:
عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خواستار تأمین روشنایی شب‌های ده ونک شد.
تاریکی «ده‌ونک» موجب زورگیری از دختران دانشجو شده است

  • 23
  • :
  • 20
  • :
  • 0
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/3299 sec