سخن روز :
پژواک
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۶۵ هزار نفر برای شرکت در طرح آموزش رایگان هنر ثبت‌نام کرده‌اند و این طرح در ۲۸۰ نقطه شهری و روستایی در حال اجرا است.
استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور
کامبیز دیرباز بازیگر 39 ساله سینما و تلویزیون امروز 29 اردیبهشت صاحب فرزند شد.
کامبیز دیرباز پدر شد /عکس فرزندش
جو لوکستن و برادرش تصمیم گرفتن برای شگفت زده کردن مادرشان آلبومی به سبک زیر به او هدیه دهند. این دو برادر که بعد از سالها می خواستند ژست های کودکی خود را دوباره بگیرند تلاش خود را کردند تا نهایت شباهت را به آن تصاویر داشته باشند.
هدیه خلاقانه دو برادر به مادرشان +تصاویر
هیاهو برای هیچ؛ شاید او به دنبال آزادی حجاب باشد اما عقیده زنان ایرانی با لایک ۲۸۸هزار نفر تغییر نخواهد کرد ...
شکست‌سناریوی‌کشف‌حجاب‌فیسبوکی/اسناد
ساله بودم که ازدواج کردم، 64 سال پیش. خیلی زود هم بچه دار شدم یعنی 13 ساله بودم که فرزند اولم متولد شد. فکر می کنم سال 1320 بود. دخترم هم در 14 سالگی ازدواج کرد. چهار نوه برای من آورده و خودش پنج نوه دارد (می خندد) من نوه 44 ساله و نتیجه 23 ساله دارم.
بازیگری که در 14 سالگی بیوه شد
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی توصیه‌هایی پیرامون حفاظت از اطلاعات موقعیتی و شخصی در تلفن های همراه ارائه کرد.
GPS خود را خاموش کنید!
«جات هم اصلا خالی نیست»؛ این عنوان کارتی شکیل است با عکسی زیبا از یک زن و مرد که از هم فاصله گرفته‌اند و لبخند می‌زنند!
به جشن طلاق ما خوش آمدید!
در کشور چین خانواده ها برای حل مشکلات همسر یابی فرزندانشان دست به کاری عجیب زده اند. آنها آگهی هایی را برای فرزندان دم بخت خود آماده می کنند و بر روی دیوار پارکی بزرگ در شانگهای به نمایش بگذارند. این تبلیغات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و میزان درآمد فرزندانشان است که پدر و مادران هر شنبه و یکشنبه برای نصب تبلیغات به این پارک می آیند.
همسریابی رایگان در پارک/تصاویر
امروزه برخی کاربری‌های اینترنتی در کشورمان علمی است، برخی فرهنگی و نیازی به پنهان کاری نیست که بخش قابل‌توجهی از کاربری‌ها نیز به مضامین غیراخلاقی و محتوای مستهجن مرتبط است. دنیای بی‌حد و مرز اینترنت در هدایتی ناخواسته، کاربران کنجکاو ایرانی را به سوی تیغ دولبه‌ای سوق می‌دهد که اگر از آن درست استفاده نشود، دست مصرف‌کنندگانش را می‌برد.
کاربران ایرانی در سال۲۰۱۴ در گوگل دنبال کدام کلمات مستهجن بوده اند؟

  • 18
  • :
  • 29
  • :
  • 17
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1328 sec