سخن روز :
پژواک
درخواست عجیب یک خبرنگار آلمانی
خبرنگار آلمانی از دو دختر ایرانی درخواست کرد با توجه به زیبایی دختران ایرانی روسری‌های خود را بردارند و بعد سیگار به آنها تعارف کرد و گفت حالت بگیرید تا از شما عکس بگیرم.
کشف حجاب دو دختر در پارک لاله
خروج حلقه های دود قلیان همراه خنده های معصومانه مات شده در پس انبوه دود بیش از گذشته به چشم می آید و این ناهنجاری را می توان در مراکز ییلاقی، تفرجگاه و برخی سفره خانه ها سنتی دید.
هجوم دخترانه به قلیان
فمینیست ها پوست می اندازند!
در حالی که دیدگاه های فمینیستی در مخالفت صریح با قرآن کریم است، دولت یازدهم مجوز انتشار مجدد یک مجله فمینیستی توقیف شده را با نامی جدید صادر کرد.
شاهکاری دیگر از وزارت ارشاد
مسئول بسیج حوزه علمیه ایروانی خبر لغو تجمع حجاب را تکذیب کرد و گفت: در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر لغو تجمع حجاب، به نقل از فرمانداری استان تهران منتشر شده که صحت ندارد.
چهارشنبه:تجمع‌حجاب‌وعفاف‌برگزارمی‌شود
آباد در جلسه امروز شورای شهر:
عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خواستار تأمین روشنایی شب‌های ده ونک شد.
تاریکی «ده‌ونک» موجب زورگیری از دختران دانشجو شده است
این خانم که اهل ونیز است در سال ۱۶۷۸ توانست مدرک دکترای فلسفه را زیر نظر برترین استادهای آن دوران کسب کند.
اولین زن تحصیلکرده جهان+ عکس
ما زنان غربی شستشوی مغزی داده شده ایم که باور کنیم شما زنان مسلمان مورد ظلم واقع شدید. اما در حقیقت این مائیم که مورد ظلم واقع شده ایم، برده مُدهایی هستیم که پستمان می کند، نسبت به وزن و انداممان عقده ای شده ایم و گدای محبت مردانی هستیم که نمی خواهند رشد فکری یابند…در اعماق وجودمان می دانیم که سرمان کلاه رفته است.
گول نخورید و نجیب بمانید
وزیر دفاع سوئیس در سخنرانی که درباره ضرورت خرید هواپیماهای جنگی سوئدی "گریبن" سخن می گفت این هواپیماها را با وسایل و ابزارهای آشپزخانه مقایسه کردکه هر دفعه باید آنها را نو کرد البته به استثنای همسرش که وظایفش در آشپزخانه تغییری نمی کند.
مقایسه همسروزیردفاع با وسیله آشپزخانه
نتایج مطالعات محققان دانشگاه New Brunswick کانادا نشان می دهد که کسب نمره بهتر توسط دختران قدمتی به اندازه یک قرن دارد.
دختران نمرات بهتری می گیرند

  • 20
  • :
  • 39
  • :
  • 29
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/4150 sec