سخن روز :
پژواک
شرکت OwnFone در لندن از نخستین تلفن همراه بریل جهان که قرار است به فروش برود، رونمایی کرده است.
نخستین تلفن‌همراه بریل/عکس
مبتکران ابزار جدیدی ساخته اند که می تواند متن مکتوب را با صدای بلند بخواند؛ ابتکاری که افراد نابینا را قادر به کسب اطلاعات و مطالعه می کند.
انگشتر، جایگزین خط بریل می‌شود
دانشمندان برای کمک به افراد نابینا برای جهت‌یابی و برقراری ارتباط با دیگران یک نرم‌افزار منحصر به فرد تولید کرده‌اند که توانایی تفسیر تصاویر به اصوات را دارد.
نرم‌افزاری که تصاویر را برای نابینایان به صدا تبدیل می‌کند
این روزها گوشه گوشه زندگی انسان‌ها را دچار تحولات انقلابی نموده است. از جمله این تغییر و تحول‌ها می‌توان به امکانات جدیدی اشاره نمود که سامسونگ با تولید آن قصد کمک به افراد کم‌بینا یا نابینا دارد.
سامسونگ تجهیزات جانبی مختص Galaxy Core را برای کمک به افراد نابینا عرضه کرد
یک پژوهش جدید نشان داد که سلول‌های چشم افرادی که در قید حیات نیستند و مرده‌اند، می‌تواند بینایی را به نابینایان باز گرداند.
کشف روشی جدید برای درمان نابینایی
ستاری خبر داد :
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این معاونت از اختراعاتی که برای تجاری سازی در اختیار آن قرار می گیرد تا هر سقفی حمایت می کند.
حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا هر سقفی از اختراعات
روزانه حدود ۵۴ میلیارد پیام از طریق نسخه های مختلف WhatsApp منتقل می شود.
تعداد روزانه ارسال پیام در WhatsApp
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بررسی بخش هوا ـ فضا در قالب لایحه بودجه سال 1393 کل کشور، کاهش 4 درصدی بودجه این بخش در سال جاری را عنوان کرد.
کاهش بودجه هوا فضا در لایحه 93

  • 20
  • :
  • 59
  • :
  • 53
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1330 sec