سخن روز :
پژواک
«همت والای یک کارآفرین نابینا»
توانمند و کارآمدند، اما از نعمت دیدن محروم اند، بنابراین آن طور که باید در جامعه به آن ها توجه نمی شود.
*تغییر نگرش جامعه، نخستین گام شکل گیری اشتغال پایدار قشر نابینا و معلول*
این روزها خودورهای خارجی به خصوص آمریکایی در میان جوانان عراقی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. عکس زیر جوان عراقی را نشان می دهد که در حال فروختن هندوانه با آخرین محصول آمریکایی دوج شارجر "Dodge Charger" منتشر شده است.
هندوانه فروشی با آخرین مدل ماشین آمریکایی !/عکس
لیونل مسی قراردادش را با تیم کاتالانی تمدید کرد تا به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود.
مسی پردرآمدترین بازیکن جهان شد
سری مجسمه های "یک ذهن مکانیکی" به خوبی نشان دهنده این علاقه محسوب می شود. جاستین گرشنسن با بازیافت قطعات ساعت های مستعمل و قدیمی مجسمه هایی زیبا را خلق کرده است.
حشرات بازیافتی! /عکس
رأی‌دهندگان بالا رفتن حقوق تا ۱۴.۸‌میلیون و ۸۰۰هزارتومان را عامل بیکاری آینده دانستند
«نه» به مزد هر ساعت ۸۳‌هزار تومان!
ژی شوئیپینگ، مردی 48 ساله و اهل استان هوبی چین است که از مشتریان خود در ازای گرفتن پول می خواهد تا بر شکم وی با نهایت قدرت خود مشتی را وارد کنند و توانسته از این راه ماهانه نزدیک به 20 هزار یوان چین درآمد کسب کند.
بدترین راه ممکن برای پول درآوردن! /تصاویر
در حالی که مقامات دیوان عدالت اداری اعلام کرده اند دیوان شکایت کارگران از تخلف در تعیین مزد سال ۹۲ را رد کرده است، نمایندگان کارگران می گویند هنوز چنین حکمی به صورت رسمی به آنها ابلاغ نشده ولی در صورت درست بودن این موضوع؛ حتما به رای دیوان عدالت اعتراض خواهند کرد.
واکنش کارگران به رد شکایت از مزد ۹۲
ورزشکاران سیستان و بلوچستان با وجود تصاحب عناوین قهرمانی کشور در رشته کریکت به دلیل مشکلات زندگی و نبود امکانات مناسب برای پرورش استعدادهای موجود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که می‌توان شرح حال آنها را از شغل مربی تیم ملی نوجوان که در حال حاضر در کنار خیابان‌های نیکشهر به بنزین فروشی روی آورده است حدس زد!
بنزین‌ فروشی سرمربی تیم‌ملی ایران/عکس
وزیر تعاون، کار و رفاه
مقامات دولت تدبیر و امید هشدار می دهند علائم سونامی چند میلیونی بیکاری در کشور وجود دارد و به زودی میلیون‌ها تحصیل کرده دانشگاهی به پشت دروازه‌های بازار کار می رسند که اگر نتوان به موقع به نیازهای شغلی آنها پاسخ گفت، حتما سیلی ویرانگر در راه خواهد بود.
4.5 میلیون درخواست شغل در راه است
یک مهندس انگلیسی ثابت کرده است که درآمد مردن از مهندسی کردن بیشتر است.
درآمد مردن از مهندسی بیشتر است!

  • 6
  • :
  • 14
  • :
  • 39
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/7792 sec