سخن روز :
پژواک
«همت والای یک کارآفرین نابینا»
توانمند و کارآمدند، اما از نعمت دیدن محروم اند، بنابراین آن طور که باید در جامعه به آن ها توجه نمی شود.
*تغییر نگرش جامعه، نخستین گام شکل گیری اشتغال پایدار قشر نابینا و معلول*
لیونل مسی قراردادش را با تیم کاتالانی تمدید کرد تا به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود.
مسی پردرآمدترین بازیکن جهان شد
سری مجسمه های "یک ذهن مکانیکی" به خوبی نشان دهنده این علاقه محسوب می شود. جاستین گرشنسن با بازیافت قطعات ساعت های مستعمل و قدیمی مجسمه هایی زیبا را خلق کرده است.
حشرات بازیافتی! /عکس
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهورِی از صدور مجوز استخدام پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی مصوبه مهرآفرین و مهندسین کشاورزی در سال جاری خبر داد و گفت: بنا بر بند (ب) ماده 24 قانون مدیریت کشوری اگر دستگاه مشغول به کار حاکمیتی است با خروج دو درصد نیروها دریک سال نیروی جدید را جذب کند از سوی دیگر در مشاغل غیر حاکمیتی نیز به ازای خروج سه نفر نیرو دستگاه می تواند یک نیروی جدید استخدام کند.
شرط استخدام در ادارات و سازمان های دولتی
در حالی که مقامات دیوان عدالت اداری اعلام کرده اند دیوان شکایت کارگران از تخلف در تعیین مزد سال ۹۲ را رد کرده است، نمایندگان کارگران می گویند هنوز چنین حکمی به صورت رسمی به آنها ابلاغ نشده ولی در صورت درست بودن این موضوع؛ حتما به رای دیوان عدالت اعتراض خواهند کرد.
واکنش کارگران به رد شکایت از مزد ۹۲
وزیر تعاون، کار و رفاه
مقامات دولت تدبیر و امید هشدار می دهند علائم سونامی چند میلیونی بیکاری در کشور وجود دارد و به زودی میلیون‌ها تحصیل کرده دانشگاهی به پشت دروازه‌های بازار کار می رسند که اگر نتوان به موقع به نیازهای شغلی آنها پاسخ گفت، حتما سیلی ویرانگر در راه خواهد بود.
4.5 میلیون درخواست شغل در راه است
یک مهندس انگلیسی ثابت کرده است که درآمد مردن از مهندسی کردن بیشتر است.
درآمد مردن از مهندسی بیشتر است!
با احداث خط آهن جدید و تونل ریلی البرز، فاصله تهران تا شمال از حدود چهار ساعت به کمتر از نیم ساعت کاهش می‌یابد و به میزان قابل توجهی در وقت و مصرف سوخت نیزصرفه‌جویی خواهد شد.
فاصله تهران تا شمال نیم ساعته می‌شود؟!
روحانی در جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کشوری گفت: دولت مصمم است تمام قفل‌های تحریم‌ نابجا علیه ملت ایران را بشکند.
امسال برای صدها هزار نفر شغل ایجاد می کنیم
وب سایت فوربس فهرستی از شادترین و ناراحت ترین مشاغل در سال ۲۰۱۴ میلادی درکشور آمریکا را منتشر کرده است.
شادترین و ناراحت ترین "مشاغل" در سال ۲۰۱۴

  • 17
  • :
  • 17
  • :
  • 20
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/2826 sec