سخن روز :
پژواک
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی، نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
دلار ۴۴ هزار تومانی، نرخ ارز کشور ما نیست و تحریف شده است
هزارو ٨٠٠ میلیارد تومان در ماه صرف میهمان‌های ناخوانده‌ای می‌کنیم که براساس ٢٢ قانون مختلف سر سفره تأمین اجتماعی نشسته‌اند.
رکورد شکنی بدهی دولت به تامین اجتماعی در ۴ سال اخیر /چه باید کرد؟
رئیس کمیته اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به‌دنبال تهیه طرحی هستند که براساس آن دولت اجازه یابد برای وصول طلب بانک‌ها از اموال و دارایی بدهکاران استفاده کند.
ضبط اموال و دارایی بدهکاران کلان بانکی
با دستور بانک مرکزی، بانک های کشور از ۲۰ خرداد سال جاری کارمزد خدمت مانده گیری دستگاه های خودپرداز از کارت‌های خودشان دریافت می کنند.
بانک‌ها از ۲۰ خرداد کارمزد جدید می‌گیرند
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال را منتشر کرد.
رتبه کیفی خودروهای داخلی منتشر شد
بارزترین نمونه مشکلات صنعت خودرو را می‌توان در پیش قدم بودن دلالان درپیش فروش‌های همین شرکت های خودروسازی به بهانه‌های خاص دید. موردی که همین اواخر توسط ایران خودرو به عنوان یکی از غول‌های خودروسازی کشور روی داد. هرچند دست آخر این شرکت در مورد تکمیل یک روزه ظرفیت پیش فروش خودروهای خود در تهران توضیحاتی را برای رسانه‌ها ارسال کرد اما پس پرده چیز دیگری است.
جدیدترین کلاهی که خودروسازان برسر مردم گذاشتند
حساب ایرانی‌ها مسدود شد!
بانک آمریکا حساب ایرانی های مقیم این کشور را مسدود کرد.
حسن‌نیت جدید آمریکایی‌ها
چند سالی است تیم مینی رالی داکار را می برد اما امسال پژو با اتومبیل Peugeot 2008 DKR می خواهد معادله رالی 2015 را بر هم زند.
متفاوت ترین خودرو پژو
استاندار آذربایجان شرقی گفت: دغدغه و ماموریت ستادحمایت از تولید استان، این است که واحدهای صنعتی و تولیدی احساس ناامنی و تنهایی نکنند.
یک استاندار به بخش‌خصوصی چک سفید می‌دهد!
در چنین شرایطی اگر فرد یا بنگاهی بتواند مبلغی وام از نظام بانکی دریافت کند و آن را صرف خریدن مجموعه متنوعی از کالاها بنماید به احتمال زیاد در پایان سال می‌تواند این مجموعه را با 30 درصد افزایش قیمت به فروش برساند.
چرا بدهکاران، اقساطشان را نمی پردازند؟

  • 1
  • :
  • 25
  • :
  • 42
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/0980 sec