سخن روز :
پژواک
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها نسبت به دستورالعمل‌های ابلاغی بانک مرکزی برای اعطای وام ازدواج انتقاد کرد.
بانکها برای پرداخت تسهیلات سلیقه‌ای عمل می‌کنند
با دستور بانک مرکزی، بانک های کشور از ۲۰ خرداد سال جاری کارمزد خدمت مانده گیری دستگاه های خودپرداز از کارت‌های خودشان دریافت می کنند.
بانک‌ها از ۲۰ خرداد کارمزد جدید می‌گیرند
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال را منتشر کرد.
رتبه کیفی خودروهای داخلی منتشر شد
بارزترین نمونه مشکلات صنعت خودرو را می‌توان در پیش قدم بودن دلالان درپیش فروش‌های همین شرکت های خودروسازی به بهانه‌های خاص دید. موردی که همین اواخر توسط ایران خودرو به عنوان یکی از غول‌های خودروسازی کشور روی داد. هرچند دست آخر این شرکت در مورد تکمیل یک روزه ظرفیت پیش فروش خودروهای خود در تهران توضیحاتی را برای رسانه‌ها ارسال کرد اما پس پرده چیز دیگری است.
جدیدترین کلاهی که خودروسازان برسر مردم گذاشتند
حساب ایرانی‌ها مسدود شد!
بانک آمریکا حساب ایرانی های مقیم این کشور را مسدود کرد.
حسن‌نیت جدید آمریکایی‌ها
در چنین شرایطی اگر فرد یا بنگاهی بتواند مبلغی وام از نظام بانکی دریافت کند و آن را صرف خریدن مجموعه متنوعی از کالاها بنماید به احتمال زیاد در پایان سال می‌تواند این مجموعه را با 30 درصد افزایش قیمت به فروش برساند.
چرا بدهکاران، اقساطشان را نمی پردازند؟
بررسی وضعیت فساد در خودروسازان؛
من دو ابلاغ یا حکم ریالی برای دو مشاور در این خودروسازی ها را دیدم که به غیر از فساد برداشت دیگری از آن نمی شود. تصور کنید که این دو نفر فقط در حد مشاوره بودند که یکی از آنها ۲۷۰ میلیون تومان و دیگری ۳۳۰ میلیون تومان دریافتی دارد.
مشاوری که حقوقش ۳۳۰ میلیون تومان بود!
وزیر نفت با انتقاد دوباره از وضعیت شرکت‌‌های خودروساز در تولید خودروی گران و با مصرف سوخت بالا، شرط عرضه بنزین ۲۰۰۰ تومانی را تولید خودروی کم مصرف اعلام کرد و گفت: دستور توقف تولید بنزین پتروشیمی را صادر کردم.
شرط زنگنه برای عرضه بنزین 2000 تومانی
واقعیت این است که میزان بدهی بدهکاران درشت به نظام بانکی کشور، هر ساله رو به رشد است و هیچ آثاری از کاهش این بدهی ها هم از نظر مبلغ وام و هم از نظر تعداد وام گیرندگان به چشم نمی خورد.
باند مافیای وام در سیستم بانکی کشور
آیا پژو تاوان پس داده است؟
از اواخر سال 1390، شرکت پژوی فرانسه به طور ناگهانی و پیش از موعد مقرر اجرای تحریم های آمریکا و اروپا، ارسال قطعات به ایران را متوقف کرد.
فرش قرمز برای بازگشت اولین خودروسازی که ایران را تحریم کرد!

  • 2
  • :
  • 55
  • :
  • 35
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/4408 sec