سخن روز :
پژواک
دفاتر اسناد رسمی اسپانیا افزایش قابل توجهی را در میزان فروش املاک در این کشور در طی سال جاری به ثبت رسانده اند.
ایرانی‌ها خریدار عمده املاک اسپانیا شدند
ساختمان ۲۷ طبقه ثروتمندترین فرد در هند به نام موکش آمبانی که در بمبئی هند واقع شده توسط نشریه فوربس به عنوان گرانترین خانه در دنیا شناخته شده است.
گران‌ترین خانه دنیا
گروهی از مردم برای مهاجرت و یا مسافرت‌های عادی به کشورهای اروپایی علاقه‌مند هستند، اما هزینه زندگی روزانه در این کشورها یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب مقصد محسوب می‌شود.
ارزان‌ترین شهرهای اروپایی در سال ۲۰۱۴
دولت یازدهم یکی دیگر از سری مجموعه‌های «ناتمام‌ مانده» در طرح مسکن‌مهر را قصد کرده به پایان برساند. نیت برخی دولتمردان سابق بابت حذف عنوان «99ساله» از چهره آپارتمان‌های مسکن‌مهر و انتقال کامل مالکیت عرصه (زمین) و اعیان (واحدمسکونی) به افراد، تا آخرین روزهای عمر کاری‌ مسوولان وقت، کماکان در حد ایده باقی ماند، اما وزارت راه‌وشهرسازی اخیرا تصمیم گرفته این عنوان آسیب‌زا را از طریق اجرای برنامه فروش زمین‌ به صاحبان مسکن‌مهر، از بین ببرد. روز گذشته اعلام شد، فاز اول «فروش زمین‌های 99ساله» با هدف تکمیل پروسه مالکیت مسکن‌مهر، قرار است به‌زودی در شهر جدید پردیس به اجرا گذاشته شود.
سند مالکیت برای مسکن‌مهر
معاون وزیر راه و شهرسازی با پیش بینی بازار مسکن در امسال و سال آینده، گفت: اگر کسی نیاز به مسکن دارد، الان فرصت مناسبی برای خرید مسکن است.
معاون وزیر راه و شهرسازی: الان وقت خانه خریدن است
آخوندی:
آخوندی گفت: تاکنون نرخ اجاره‌بها 8 درصد افزایش داشته و من برنامه‌ای برای کنترل فیزیکی بازار اجاره بها ندارم و تنها به دنبال افزایش عرضه مسکن هستم.
برنامه‌ای برای کنترل اجاره‌بها نداریم
رئیس یکی از تشکل‌های انبوه‌سازی دو روز پیش در مصاحبه با یکی از سایت‌های خبری نسبت به افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت مسکن در جریان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها هشدار داد! وی در این اظهار نظر عجیب گفته است: صدای شکسته شدن دیواره‌های سقف تقاضا را می‌شنوم و حدسم بر این است که سونامی افزایش قیمت مسکن در اواسط سال جاری اتفاق می‌افتد!
پیش‌بینی طنزآلود از قیمت مسکن!
با آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی و کسادی خرید و فروش انگار مظلوم‌تر از مستاجران وجود ندارد و بسیاری از صاحب‌‌خانه‌ها برای جبران هزینه‌های زندگی تیغشان را برای مستاجران تیز کرده‌اند.
فصل سوزان اجاره در راه است
دستورالعمل جدیدی برای افزایش قیمت مسکن مهر در حال بررسی است که بر اساس آن دو دستورالعمل‌ قبلی فسخ می‌شود و طبق دستورالعمل سوم، قیمت‌ هر واحد محاسبه و اعلام خواهد شد.
دستور جدید برای افزایش قیمت مسکن مهر!
«فقط با 30 میلیون تومان، در شمال صاحب ویلا شوید»، «زمین فروشی با بهترین موقعیت برای ساخت»، «فروش ویلای اختصاصی با کمترین قیمت» و... این‌ها جملات وسوسه‌انگیزی هستند که در قالب پیامک برای بسیاری از ما فرستاده شده و می‌شوند.
سراب ویلا‌دار شدن

  • 10
  • :
  • 27
  • :
  • 25
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/0227 sec