سخن روز :
پژواک
گروهی از مردم برای مهاجرت و یا مسافرت‌های عادی به کشورهای اروپایی علاقه‌مند هستند، اما هزینه زندگی روزانه در این کشورها یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب مقصد محسوب می‌شود.
ارزان‌ترین شهرهای اروپایی در سال ۲۰۱۴
دولت یازدهم یکی دیگر از سری مجموعه‌های «ناتمام‌ مانده» در طرح مسکن‌مهر را قصد کرده به پایان برساند. نیت برخی دولتمردان سابق بابت حذف عنوان «99ساله» از چهره آپارتمان‌های مسکن‌مهر و انتقال کامل مالکیت عرصه (زمین) و اعیان (واحدمسکونی) به افراد، تا آخرین روزهای عمر کاری‌ مسوولان وقت، کماکان در حد ایده باقی ماند، اما وزارت راه‌وشهرسازی اخیرا تصمیم گرفته این عنوان آسیب‌زا را از طریق اجرای برنامه فروش زمین‌ به صاحبان مسکن‌مهر، از بین ببرد. روز گذشته اعلام شد، فاز اول «فروش زمین‌های 99ساله» با هدف تکمیل پروسه مالکیت مسکن‌مهر، قرار است به‌زودی در شهر جدید پردیس به اجرا گذاشته شود.
سند مالکیت برای مسکن‌مهر
معاون وزیر راه و شهرسازی با پیش بینی بازار مسکن در امسال و سال آینده، گفت: اگر کسی نیاز به مسکن دارد، الان فرصت مناسبی برای خرید مسکن است.
معاون وزیر راه و شهرسازی: الان وقت خانه خریدن است
با آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی و کسادی خرید و فروش انگار مظلوم‌تر از مستاجران وجود ندارد و بسیاری از صاحب‌‌خانه‌ها برای جبران هزینه‌های زندگی تیغشان را برای مستاجران تیز کرده‌اند.
فصل سوزان اجاره در راه است
دستورالعمل جدیدی برای افزایش قیمت مسکن مهر در حال بررسی است که بر اساس آن دو دستورالعمل‌ قبلی فسخ می‌شود و طبق دستورالعمل سوم، قیمت‌ هر واحد محاسبه و اعلام خواهد شد.
دستور جدید برای افزایش قیمت مسکن مهر!
«فقط با 30 میلیون تومان، در شمال صاحب ویلا شوید»، «زمین فروشی با بهترین موقعیت برای ساخت»، «فروش ویلای اختصاصی با کمترین قیمت» و... این‌ها جملات وسوسه‌انگیزی هستند که در قالب پیامک برای بسیاری از ما فرستاده شده و می‌شوند.
سراب ویلا‌دار شدن
افزایش میزان وام مسکن به 35 و 50 میلیون تومان هم کمک چندانی به خانه‌دار شدن مردم و زوج‌های جوان نکرده و همچنان دغدغه خانه‌دار شدن برای مستاجران باقی مانده چراکه ...
خانه‌دار شدن با حداقل 100 میلیون!
بنابر آنچه که آمار و ارقام مرکز آمار ایران عنوان می کند تا پاییز سال گذشته متوسط قیمت فروش هر متر زیربنای مسکونی در شهر تهران حدود سه میلیون و 900 هزار تومان بوده است.
خانه‌های متری 500 هزار تومانی در تهران!
رییس اتحادیه مشاوران املاک کرمان از افزایش 300 برابری قیمت مسکن در کرمان طی 25 سال گذشته خبر داد و گفت: این افزایش قیمت از سال 68 تا کنون حتی در برخی از مناطق شهر تا 500 برابر نیز بوده است.
افزایش 300  برابری قیمت مسکن در کرمان!
با چراغ سبز اتحادیه املاک تهران
بکارگیری دختران در دفاتر مشاوره املاک تهران با وجود منع قانونی مفاسد اخلاقی فراوان آن، بدون هیچ گونه دخالتی از سوی اتحادیه انجام می شود.
دختران مشاور املاک چه چیزی را معامله می‌کنند؟

  • 13
  • :
  • 58
  • :
  • 49
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/4551 sec