سخن روز :
پژواک
وزیر ارشاد در مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره تجسمی آئینه مطهر با تأکید بر این سخن شهید مطهری که «زر و زور نمی‌تواند شاهکار خلق کند» موضوع تولید آثار سفارشی را مشمول همین سخن دانست.
جنتی: زر و زور نمی‌تواند شاهکار خلق کند
یک هنرمند نمایشگاهی برگزار می‌کند که از خودکشی یک زن الهام گرفته‌است.
نمایشگاهی از خودکشی یک زن!
گیتارهایی که پس از این که امکان استفاده موسیقیایی از آن ناممکن می شود دوباره با وسایل نجاری و حکاکی به سراغشان رفته اند تا زندگی تازه ای برای آنها بسازند. در این زندگی تازه، گیتارها به قفسه، گلدان، لامپ و یا جزیی از دکور منزل تبدیل شده اند....
خانه های زیبا از گیتارهای بی نوا!
به مناسبت عید پاک، مردم نیویورک از قشرهای مختلف دست به طراحی و ساخت تخم‌مرغ‌های مخصوص این عید با مضامین مختلف و البته در ابعاد کاملاً متفاوت زده اند.
تخم‌مرغ‌های عظیم در انتظار داوری+تصاویر
باید اعتراف کنیم این عکس ها خودشان به این زیبایی نیستند و این همه رنگ خاص که نگاه انسان را به خود خیره می کنند، هنر دستان هنرمند و عکاسی است که آنها را به تصاویر نقاشی‌مانند تبدیل کرده است.
این تصاویر نقاشی هستند یا عکس ؟
عکاس S.Morita «اس موریتا» به تمام ژاپن سفر کرده تا از تمام این درپوش‌های نقاشی شده عکس بگیرد.
آثار هنری روی درهای فاضلاب در ژاپن !+ عکس
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت : ساخت ۴ صندوق خاتم در شیراز برای حرمین عسکریین علیهما السلام تمام شد و فردا با بدرقه نماز گزاران این صندوق ها به قم انتقال داده می شود .
۴صندوق خاتم برای حرمین عسکریین
رنگارنگ ترین شهرهای دنیا فقط از بتن، فولاد و مصالح ساختمانی ساخته نشده اند. خلاقیت مردم می تواند شهری زیبا را به شهری شگفت انگیز تبدیل کند.
10 شهر رنگارنگ دنیا
"عباس کاتوزیان" به عنوان پدر چهره‌نگاری ایران نام‌گرفت.
پدر چهره‌نگاری ایران

  • 2
  • :
  • 50
  • :
  • 47
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/8564 sec