سخن روز :
پژواک
یک ناشر مطرح کرد:
یک ناشر با بیان اینکه لازم است فرهنگ‎سازی خرید کتاب در بین مردم ایجاد شود، گفت: در نمایشگاه کتاب امسال قدرت خرید کتاب توسط مردم کاهش یافته بود.
کاهش قدرت خرید مردم در نمایشگاه کتاب
براساس اعلام مسئولان بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمار بازدید کنندگان امروز-پنجشنبه- همزمان با هشتمین روز نمایشگاه از مرز 270 هزار نفر گذشت که رکوردی نسبت به سالهای گذشته به حساب می آید.
رکورد بازدید نمایشگاه کتاب شکسته شد
مدیر انتشارات کیهان از پرفروش های کیهان یاد کرد و کاهش توان خرید مردم را عامل کم رونق شدن نمایشگاه عنوان کرد.
راز قطعنامه در نمایشگاه‌ کتاب پرفروش‌ شد
مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با حضور در نمایشگاه کتاب گفت:تراکم کارهای رهبری وقتی برای حضور در این نمایشگاه را باقی نگذاشت.
علت‌عدم‌حضورامام‎خامنه‎ای‌‌درنمایشگاه‌کتاب
مدیر کمیته ناشران داخلی به مهر با تکذیب خبر جمع‌آوری 15 عنوان از سطح نمایشگاه امسال کتاب تهران از جمع‌آوری 2 عنوان کتاب تا پایان روز دوم نمایشگاه بیست و هفتم خبر داد.
جمع‌آوری 2 عنوان کتاب از سطح نمایشگاه
زیر پوست نمایشگاه کتاب
علیرغم اعلام وزارت ارشاد مبنی بر عدم مجوز مجموعه ترانه‌های حبیب خواننده لس‌آنجلسی متصدی غرفه نصیرا از احتمال عرضه این کتاب در سه روز آخر نمایشگاه خبر داد.
فروش‌کتاب‌مستهجن‌در‌نمایشگاه‌کتاب!
در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب صورت گرفت
روحانی از آنچه تخریب دولت با پول بیت‌المال خواند، انتقاد کرد اما درباره ابهامات اخیر مانند جشن مجلل همسر او در کاخ سعدآباد با هزینه بیت المال توضیحی نداد.
واکنش تند رییس‌جمهور به انتقادات اخیر از دولت
در‌مراسم‌رونمایی‌‌از‌کتاب‌«سبک‌زندگی»‌و‌«حجاب‌با‌حجاب»‌مطرح‌شد؛
مدیر مجموعه فرهنگی سرچشمه گفت: یارانه‌ای که یک روزی گفته می‌شد مرحمتی امام زمان(عج) است حالا امروز می‌گویند نگیرید، چون شرعاً حرام است. یکی باید بگوید که از آقایان مراجع برای هر کاری هزینه نکنید و آنان را با هر بازی قاطی نکنید.
بچه مسلمان‌ها وقتی کتابشان مجوز می‌گیرد، ذوق می‌کنند!
دو ناشر ممنوع‌الفعالیت در نامه‌ای به علی جنتی وزیر ارشاد درخواست حضور در نمایشگاه کتاب تهران را داشتند که وزیر ارشاد دستور حضور این دو ناشر را در نمایشگاه بیست و هفتم کتاب تهران صادر کرد.
دستور‌جنتی‌برای‌حضور‌۲ناشرممنوع‌الفعالیت‌در‌نمایشگاه‌کتاب!
صفحاتی از کتاب فارسی اول ابتدایی مورد استفاده دانش آموزان در سال ۱۳۱۸ (دو سال پیش از اشغال ایران در جریان جنگ جهانی دوم) .
عکس هایی از کتاب فارسی اول ابتدایی سال 1318

  • 9
  • :
  • 39
  • :
  • 20
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/2926 sec