سخن روز :
پژواک
کلیدهای زندگی برگزیده‌هایی است از کتاب مستطاب «مفاتیح الحیات» نوشتۀ عالم بزرگوار آیت الله جوادی آملی که هرشب بخشی از آن پیشکش کاربران خواهد شد.
یکی از ویژگی‌های مردان با ایمان
آمده بود که بِبَرد ولی بُردنش(!). عازم مشهد شده بود که برای نابودی تشیع، توشه‎ای با خود به عربستان سعودی ببرد ولی غافل از اینکه صدای نقاره‎خوان های حرم سلطان علی بن موسی‌الرضا(ع) دلش را خواهد بُرد.
ماجرای جالب شیعه‌شدن وهابی خوزستانی
عُکوف یعنی بسته بودن؛ خود را به یک نقطه‌‌ای منحصر کردن، برای اینکه خلوتی در دل به‌‌وجود بیاید که انسان بتواند فرصت ارتباط صمیمی و خالص با خدای عالَم را پیدا کند؛ اعتکاف این است؛ یعنی عبادتی است که جنبه‌‌ی ریاضت دارد.
اعتکاف از منظر رهبر معظم انقلاب
تلاوت قرآن، بهترین سخن عبادی و سخن گفتن خدا با بنده است
عکس/در مترو یا اتوبوس چه کنیم؟
آیت‌الله علوی گرگانی گفت: تمام دستورات در دین مبین اسلام بر اساس فطرت انسانی تشریع شده‌اند و در میان همه مذاهب، تشیع است که تمام نیازهای انسان‌ها را در قالب دین و به بهترین وجه ممکن پاسخ داده است.
آیت‌الله علوی گرگانی تشیع دارای حقیقت و جاذبه ویژه‌ای است
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) جمعی از بانوان شیعه در جمهوری آذربایجان دست به اقدام جالبی زدند. این بانوان در اقدامی مبتکرانه در شهرهای باکو و یئولاخ جمهوری آذربایجان ضمن اهدای یک شاخه گل رز به زنان بی‌حجاب یک بروشور "کرامت‌های حضرت فاطمه زهرا(س)” را نیز به آنان اهدا کردند.
تصاویر/هدیه‌ دادن گل به‌ زنان بی‌حجاب
گاهی اوقات در زندگی آدمی حوادثی رخ می دهد که برخی نام قضابلا را بر آن می نهند؛ مثلا ظرفی می شکند، ماشینی خراب می شود، لباسی پاره می گردد، این افراد معتقدند که این حوادث کوچک مانع از به وجود آمدن پیشامدهای ناگوار می گردد. آیا واقعا این حوادث مانع از به وجود آمدن رخدادهای تلخ هستند؟
۶ کار مفید برای رفع بلاها!
فرزند "ارنود وان دورن" از راستگرایان افراطی پارلمان هلند و یکی از سازندگان فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام (ص)، در دومین روز فعالیت همایش جهانی صلح 2014 در دبی، مسلمان شد و پس از ادای شهادتین، نام علی را برای خود برگزید.
فرزند کارگردان فیلم موهن، مسلمان شد
یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: هر انسان نیازمند تهیه توشه برای عالم پس از مرگ است و این توشه سبب آرامش پس از مرگ انسان در قبر است.
پنج خطاب «قبر» پس از مرگ به انسان
بنابر روایات رسیده از ائمه اطهار (ع)، در هر یک از ایام هفته علاوه بر نمازهای ۵ گانه ی واجب، نمازهایی مستحبی نیز مقرر شده است تا بوسیله ی آن به ذات اقدس الهی تقرب جسته و ثواب و پاداش عظیمی شامل حال بجا آورنده آن گردد.
چه کسانی تاریکی قبر ندارند؟

  • 18
  • :
  • 20
  • :
  • 6
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/5208 sec