سخن روز :
پژواک
فوریه تا مارس 2015 شاهد ورود ویندوز 9 مایکروسافت خواهیم بود.
تصویر اولیه از ویندوز 9 سال 2015
در آخرین دستاورد این کمپانی هم مدلی به بازار عرضه شده که سازندگان آن را قاتل آیفون نامیده‌اند. قیمت پایین و استفاده از سخت‌افزار مناسب از عوامل محبوبیت این گوشی است.
گوشی بی‌ادعایی که شاید قاتل آیفون شود
پس از حدود یک ماه تلاش و رایزنی گروه های ایرانی خارج از کشور، سرانجام غول اینترنتی "یاهو" از محدودیت هایی که علیه ایرانیان وضع کرده بود، عقب نشینی کرد.
عقب نشینی شرکت "یاهو" از تحریم ایرانیان
ای رزمنده ای که در فضای سایبر می جنگی! برای فشردن کلیدهای کامپیوتر وضو بگیر...
عکس/ میز کار رزمنده سایبری
شرکت هیتاچی ژاپن قصد دارد خودپردازهای کشور لهستان را به فناوری اسکن بیومتریک مجهز کند که امکان انجام عملیات مختلف را بدون نیاز به کارت بانکی و رمز عبور فراهم می‌کند.
خداحافظی عابربانکها با رمز عبورهایشان!
رده‌بندی مرورگرها:
در رده بندی مرورگرها که با یک پلتفرم به اشتراک گذاری انجام داده، جز تشدید باخت دو بازنده در مدت زمانی هشت ماهه تغییر چندانی اتفاق نیفتاده است.
تسلط کروم بر جهان اینترنت
در حال حاضر دستگاه های برای پیگیری گام ها، وزن و کالری مصرفی وجود دارد اما فناوری جدید یک طراح ایرانی مستقر در بوستون با تغییر این کاربری، به نظارت بر تعداد سیگارهای روشن شده در روز می‌پردازد.
فندکی که سیگاری‌ها را شرمنده می‌کند
رئیس پلیس فتا گفت: به کاربران کشورمان توصیه می‌کنم: از وی.پی.ان استفاده نکنید زیرا تمام اطلاعات شما در اختیار مالک اصلی سرور وی.پی.ان قرار می‌گیرد و این آسیب جدی است.
توصیه رئیس پلیس فتا درباره فیلتر شکن
شرکت اپل سند جدیدی را منتشر کرده که به موجب آن شرایط افشای اطلاعات شخصی کاربران در صورت درخواست نهادهای اطلاعاتی آمریکا مشخص شده است.
افشاگری اپل درباره جاسوسی آمریکا
پلیس فتا سیستان و بلوچستان به تشریح راههای پیشگیری از هک شدن سایت و وبلاگ ها پرداخت .
راه‌های پیشگیری از هک سایت و وبلاگ‌ها

  • 19
  • :
  • 47
  • :
  • 14
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1320 sec