سخن روز :
پژواک
پلاکت های خون سلولهایی هستند که درخون ما وجود دارند و زمانی که تشخیص می دهند، جایی از رگهای خونی آسیب دیده، به هم می پیچند، تا جلوی خونریزی را بگیرند.
پلاکت خون را با این خوراکی ها بالا ببرید
پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز با استفاده از ترکیبات گیاهان دارویی داروی ضدایدزی را عرضه کرد که نتایج کارآزمایی‌های بالینی نشان داد بیماران تحت آزمایش 4 ماه بعد از مصرف دارو، ویروس HIV در خون آنها حذف شده است.
دستیابی محققان به فرمولاسیون نانوداروی گیاهی ضد ایدز/نتایج کارآزمایی بالینی بر روی 5 بیمار
دانشمندان ماده‌ای را در قارچ‌های جادویی شناسایی کرده‌اند که با قابلیت "تنظیم مجدد مغز"، می‌توانند افسردگی را درمان کنند.
درمان افسردگی با قارچ‌ جادویی
تاثیر منفی استرس بر سلامت شناخته شده است، اما محققان این‌بار عنوان کردند که استرس می‌تواند عامل اصلی و مهم در ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی باشد.
مهم‌ترین عامل ابتلا به بیماری قلبی چیست؟
فراموشی خاطرات کودکی به دلیل نبود خاطراتی است که در سال‌های اولیه زندگی رخ می‌دهند و به دلیل عدم‌خاطره‌سازی در دوران کودکی، اغلب افراد قادر به یادآوری آنها نیستند.
سلول‌هایی که حافظه را پاک می‌کنند
سه دستاورد جدید صنعت هسته ای در حوزه سلامت صبح امروز (یکشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسملین حسن روحانی رییس جمهوری و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی رونمایی شد.
سه دستاورد جدید هسته‌ای رونمایی شد +جزئیات
برخلاف گزارش‌های پیشین، دانشمندان دریافتند کروموزوم مردانه نه تنها در پنج میلیون سال آینده از بین نخواهد رفت؛ بلکه همچنین نقش گسترده‌ای هم ایفا خواهد کرد.
دانشمندان: مردان منقرض نمی‌شوند
نتایج یک پژوهش علمی نشان می‌دهد که افسردگی چهارمین بیماری مهلک دنیا است.
معرفی چهارمین بیماری مهلک دنیا
محققان دانشگاه جنوب پاریس توانستند یک آیینه سه بعدی بسازند که اندام های داخلی بدن افراد را نمایش می دهد.
آیینه دیجیتالی برای مشاهده اسرار بدن
رئیس بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان امیر اعلم گفت:‌ در عرصه عمل‌های جراحی گوش، ایران از بسیاری از کشورهای اروپایی جلوتر است و به عنوان پیشگام در عمل جراحی گوش سال‌هاست که در منطقه به عنوان مرجع عمل می‌کند.
پاسخ یک جراح گوش به ادعای تامل‌برانگیز نعمت زاده

  • 23
  • :
  • 13
  • :
  • 58
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/8240 sec