سخن روز :
پژواک
تاثیر منفی استرس بر سلامت شناخته شده است، اما محققان این‌بار عنوان کردند که استرس می‌تواند عامل اصلی و مهم در ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی باشد.
مهم‌ترین عامل ابتلا به بیماری قلبی چیست؟
فراموشی خاطرات کودکی به دلیل نبود خاطراتی است که در سال‌های اولیه زندگی رخ می‌دهند و به دلیل عدم‌خاطره‌سازی در دوران کودکی، اغلب افراد قادر به یادآوری آنها نیستند.
سلول‌هایی که حافظه را پاک می‌کنند
برخلاف گزارش‌های پیشین، دانشمندان دریافتند کروموزوم مردانه نه تنها در پنج میلیون سال آینده از بین نخواهد رفت؛ بلکه همچنین نقش گسترده‌ای هم ایفا خواهد کرد.
دانشمندان: مردان منقرض نمی‌شوند
نتایج یک پژوهش علمی نشان می‌دهد که افسردگی چهارمین بیماری مهلک دنیا است.
معرفی چهارمین بیماری مهلک دنیا
محققان دانشگاه جنوب پاریس توانستند یک آیینه سه بعدی بسازند که اندام های داخلی بدن افراد را نمایش می دهد.
آیینه دیجیتالی برای مشاهده اسرار بدن
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات فارماکولوژیک گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با روشی جدید و با استفاده از تکنیک غیر آنزیمی توانست سلول‌های بنیادی بافت چربی را جداسازی کند.
موفقیت محقق ایرانی در جداسازی سلول‌های بنیادی از بافت چربی
تاکنون عوامل مختلفی بر ابتلای افراد به خمیازه واگیردار شناسایی شده، از حس هم‎دلی گرفته تا آب‎وهوا؛ اما نتیجه جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد خمیازه کشیدن امری ذاتی است!
چرا خمیازه واگیر دارد؟!
دانشمندان عنوان کردند که ماده‌ای در صابون‌های ضدباکتری وجود دارد که می‌تواند اختلال هورمونی ایجاد کند و یا حتی سبب مقاوم شدن باکتری‌ها در برابر دارو شود.
وقتی مواد شوینده برعکس عمل می‌کنند!
آسیب دیدگی‌ مغزی که بر اثر انجام ورزش‌های برخوردی ایجاد می‌شود، ممکن است به دلیل اختلالات عصبی که به وجود می‌آید منجر به صرع شود.
آسیب دیدگی‌ مغزی باعث ابتلا به صرع می‌شود
بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهند امروزه با ورود "روش‌های درمانی نوین" می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را به گونه‌ای متفاوت درمان کرد.
اگر کف دستتان زیاد عرق می‌کند، بخوانید!

  • 7
  • :
  • 55
  • :
  • 38
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/0121 sec