سخن روز :
پژواک
محققان ناسا قصد دارند با استفاده از یک رآکتور زیستی، ادرار فضانوردان را به یک منبع انرژی جدید تبدیل کنند.
تبدیل ادرار فضانوردان به سوخت
شاید شما هم با من هم عقیده باشید. وجود یک کیک خامه ای و شکلاتی در هر جشن و مراسم مانند تولد از واجبات است. امروز با یک گجت الکترونیکی آشنا می شوید تا برش کیک های خود را دقیق و آسانتر انجام داده و با تکنولوژی روز هم قدم شوید.
بشقابی ویژه برای برش کیک/عکس
دانش پژوهان دانشگاه فلوریدای مرکزی معتقدند با شلیک یک لیزر بسیار پر توان به آسمان می توان ابرها را برای بارش باران و وقوع صاعقه بارور ساخت.
شلیک لیزر به آسمان برای بارش باران
محققان دانشگاه جنوب پاریس توانستند یک آیینه سه بعدی بسازند که اندام های داخلی بدن افراد را نمایش می دهد.
آیینه دیجیتالی برای مشاهده اسرار بدن
منابع چینی تصویری جدید از قاب جلویی آیفون 6 منتشر کردند.
تصویر فاش شده از تلفن همراه غول پیکرApple
فناوری باعث می‌شود زندگی شما آسان‌تر دنبال شود. این روزها با استفاده از گوشی هوشمند همه قابلیت‌های رایانه‌های رومیزی بزرگ و سنگین را در جیب خود می‌گذارید، ساعت مچی شما می‌تواند به اینترنت متصل شود و برنامه‌های تلویزیونی را پخش کند، عینک آفتابی شما می‌تواند همه قابلیت‌های الکترونیکی مورد نیاز شما را ارایه دهد و صورتحساب‌های ماهانه با چند کلیک پرداخت شود. این‌ها مزایایی است که هر کاربری را به استفاده از فناوری ترغیب می‌کند. اما به نظر شما فناوری روی دیگر خود را هم به ما نشان می‌دهد؟
۱۰ فناوری ترسناک در زندگی روزمره
اگر شما هم یکی از کاربران ویندوز 8.1 هستید، بهتر است مقالهٔ زیر را دنبال کنید چرا که اغلب کسانی که تا مدتی قبل از ویندوز ۶ یا ۸ استفاده می‌کردند با قابلیت‌ها و کاربرد‌های جدید ویندوز ارتقا یافته آشنایی ندارند.
کاربرد‌های جدید ویندوز 8.1
سال 2005 اولین جنگنده نسل پنجم ایالات متحده آمریکا به خدمت گرفته شد. جنگنده‌ای که با تبلیغات سر سام آور سازندگانش لقب قدرتمندترین هواپیمای جنگی دنیا را تصاحب کرد. حال آنکه این تبلیغات با واقعیت فاصله‌ای طولانی داشت.
جنگنده فوق پیشرفتهF22 Raptorدر تور پدافندی ایران+عکس
اسمیت مدعی است که می‌توانسته هشت تا 16 کیلومتر در ساعت سرعت بیشتر را با این خودرو براند اما طول باند فرودگاه فلوریدا تنها پنج کیلومتر بود.
سریعترین خودرو جهان با سرعت 434 کیلومتر

  • 10
  • :
  • 22
  • :
  • 48
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/2700 sec