سخن روز :
پژواک
متخصص ارتوپدی با اشاره به نقش مهم وراثت در ابتلا به دیسپلازی مفصل ران گفت: این بیماری در ایران در استان‌های جنوبی و جنوب غربی بیشتر گزارش شده است.
نقش مهم وراثت در ابتلا به دیسپلازی مفصل ران
چهارمین سمپوزیوم تازه‌های آرتروز زانو به همت انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران و واحد توسعه پژوهش‌های بالینی بیمارستان شهید مدرس برگزار شد.
شیوع 20 درصدی آرتروز زانو در جامعه ایرانی
با آزمایش بر روی موشهای کور حاصل شد:
محققان آمریکایی با استفاده از سلول‌های بنیادی پوست موفق به بهبود بینایی در موش‌های کور شدند که به گفته آنها، این دستاورد می‌تواند برای درمان بیماران مبتلا به دژنراسیون ماکولا مورد استفاده قرار گیرد.
درمان نابینایی با سلول‌های بنیادی پوست
سازمان بهداشت جهانی در پی انتشار ویروس کرونا خواستار دوری از حیوانات به ویژه شتر و "نبوسیدن" آن توسط مردم عربستان شده، اما عربستانی‌ها با این موضوع مخالفند.
شتر بوسی عربستانی ها+تصاویر
چنانچه انسان با استرس‌های طولانی مدت مواجه شود بهترین راه استفاده از حمایت‌های خانوادگی و اجتماعی است. دوستان، بستگان و همکاران فرد و سازمان‌های مربوط می‌توانند این حمایت‌ها را به فرد بدهند.
استرس موجب ناباروری در زنان می‌شود
عضو هیات مدیره جامعه جراحان ایران گفت: سرطان معده با درجه وخامت بالا در بین زنان و مردان شایع است و رقم بالایی از ابتلا در ایران را به خود اختصاص داده است.
شایعترین سرطان ها در کشور
متخصصان موسسه ملی سرطان استرالیا موفق به استخراج پروتئینی جدید از مرجان‌های پَردار شده‌اند که مانع از ورود ویروس ایدز به سلول‌های میزبان می‌شود.
راز درمان ایدز در دل مرجان‌های دریایی!
دانش پژوهان ابر قرصی ساخته اند که می تواند جان میلیون ها نفر را در سراسر جهان از مرگ نجات دهد.
قرصی که جان میلیونها انسان را نجات می‌دهد
در اتفاقی نادر در جهان، یک سگ در استان دیوانیه عراق 3 گربه و 4 توله سگ زاییده است!
سگی در عراق 3 گربه زایید! /عکس
هر جوش یا لکه در منطقه ای از پوست حاکی از بروز یک بیماری یا مشکل در ناحیه خاصی از بدن است.
کدام قسمت از صورتتان جوش می زند؟

  • 3
  • :
  • 4
  • :
  • 46
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/1534 sec