سخن روز :
پژواک
با آزمایش بر روی موشهای کور حاصل شد:
محققان آمریکایی با استفاده از سلول‌های بنیادی پوست موفق به بهبود بینایی در موش‌های کور شدند که به گفته آنها، این دستاورد می‌تواند برای درمان بیماران مبتلا به دژنراسیون ماکولا مورد استفاده قرار گیرد.
درمان نابینایی با سلول‌های بنیادی پوست
عضو هیات مدیره جامعه جراحان ایران گفت: سرطان معده با درجه وخامت بالا در بین زنان و مردان شایع است و رقم بالایی از ابتلا در ایران را به خود اختصاص داده است.
شایعترین سرطان ها در کشور
متخصصان موسسه ملی سرطان استرالیا موفق به استخراج پروتئینی جدید از مرجان‌های پَردار شده‌اند که مانع از ورود ویروس ایدز به سلول‌های میزبان می‌شود.
راز درمان ایدز در دل مرجان‌های دریایی!
دانش پژوهان ابر قرصی ساخته اند که می تواند جان میلیون ها نفر را در سراسر جهان از مرگ نجات دهد.
قرصی که جان میلیونها انسان را نجات می‌دهد
در اتفاقی نادر در جهان، یک سگ در استان دیوانیه عراق 3 گربه و 4 توله سگ زاییده است!
سگی در عراق 3 گربه زایید! /عکس
هر جوش یا لکه در منطقه ای از پوست حاکی از بروز یک بیماری یا مشکل در ناحیه خاصی از بدن است.
کدام قسمت از صورتتان جوش می زند؟
ضد‌آفتاب‌هایی که دارای اس. پی. اف بالایی هستند برای افرادی تولید می‌شوند که دارای بیماری‌های خاص پوستی و یا حساسیت‌های شدید به نورآفتاب هستند و حتی مقادیر ناچیزی از نور آفتاب هم برای آنها خطرناک است.
باید ضد‌ آفتابتان دارای این ویژگی باشد!
براساس تازه ترین مطالعات محققان فرانسوی، نشانه های بیماری مولتیپل اسکلروزیس (ام.اس) بسیار متفاوت است و تنها از طریق ام.آر.آی می توان این بیماری را تشخیص داد .
نشانه های هشدار دهنده "ام اس" رابدانید
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد باکتری‌ها در لنزهای چشمی در مدت زمان زیادی در آن ماندگار و مستقر می‌شوند و با مواد ضدعفونی ویژه لنز به راحتی نابود نمی‌شوند.
عجیب‌ترین مخفیگاه میکروب‌های خطرناک
از مسئولان سایر دستگاه‌ها و همکارانم در دولت می خواهم که اطلاع رسانی و وعده دادن به مردم در مسائل حوزه سلامت را به وزارت بهداشت واگذار کنند. وعده ها و برنامه های جدید این حوزه را بنده اعلام می کنم.
وزیربهداشت: وعده‌های جدیدرا خودم اعلام می‌کنم

  • 14
  • :
  • 44
  • :
  • 20
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 1/6846 sec