سخن روز :
پژواک
آب عسل را چطور مصرف کنیم؟
عسل را به عنوان یک منبع عالی مواد مغذی می‌شناسند که خواص زیادی برای سلامتی دارد. با این حال بسیاری از مردم نمی‌دانند که عسل وقتی در ترکیب با آب مصرف شود، خواص درمانی فوق العاده ای دارد.
8 معجزه درمانی آب عسل برای بدن +اینفوگرافیک
تغییر فصل از تابستان به پاییز باعث می‌شود میل بدن به مصرف خوراکی‌های پرکالری و چرب بیشتر شده و در نتیجه جلوگیری از افزایش وزن به چالش جدی برای افراد تبدیل می‌شود. با این وجود افزودن دانه چیا به رژیم غذایی می‌تواند از طریق تامین مواد مغذی بدن میزان اشتها را کاهش دهد.
خواص شگفت‌انگیز "چیا"دانه
یک متخصص طب سنتی با اشاره به خواص هندوانه گفت: هندوانه میوه‌‌ای است که میزان بالایی سدیم و پتاسیم دارد به همین دلیل از بدن در برابر بیماری‌های مختلفی مانند آسم،سکته قلبی و برخی سرطانها مانند سرطان روده و پروستات محافظت می‌کند.
بهترین زمان خوردن هندوانه
بهتر است آن را "گیاه جوانی" یا "نوش دارو" بنامیم.
گیاه جوانی یا "نوش دارو"
کاهو یکی از سبزی های بسیار مفیدی است که علاوه بر خواص درمانی، مصرف غذایی هم دارد. منشاء آن در هندوستان و آسیای مرکزی بوده و در طب اسلامی هم جایگاه ویژه ای دارد.
خواص درمانی کاهو از نگاه امام رضا(ع)
مدیر انجمن علمی طب سنتی ایران به افرادی که تمایل دارند وزن خود را کاهش دهند توصیه کرد یک ربع قبل و بعد از مصرف غذا، نصف استکان عرق نعنا مصرف کنند چراکه مصرف نعنا میزان چربی‌سازی را در بدن کاهش می‌دهد.
افراد چاق، عرق نعنا بخورند
مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهند هر فصلی غذاها و یا نوشیدنی‌های مخصوص و منحصر به فرد خود را دارد که باعث افزایش سلامتی و تضمین آن‌ در فصل می‌شود.
این دم کرده‌ها مخصوص بهار است
مدیر انجمن علمی طب سنتی ایران برای پیشگیری از چاق شدن توصیه کرد که هر لقمه ۴۰بار باید جویده شود، از تندخوری و مصرف آب بین غذا پرهیز شود.همچنین از مصرف غذاهای مخلوط به هنگام سیری نیز باید جلوگیری کرد.
راه‌های کاهش وزن به روش طب سنتی
احمد مشیّدی کارشناس پزشکی ورزشی گفت: درد ناحیه گردن بسته به نوع و شرایط می‌تواند متفاوت باشد، اگر فردی دچار گردن درد شود باید نکاتی را رعایت کند.
اگر گردنتان درد می کند!

  • 20
  • :
  • 48
  • :
  • 40
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1173 sec