سخن روز :
پژواک
از بنفشه سه‌رنگ در طب سنتی و عامیانه ملل مختلف در انواع بیماری‌ها، از جمله بیماری‌های تنفسی و ... استفاده می‌شده است.
۳ دستور خوشمزه برای جوان ماندن
مدیر انجمن علمی طب سنتی ایران به افرادی که تمایل دارند وزن خود را کاهش دهند توصیه کرد یک ربع قبل و بعد از مصرف غذا، نصف استکان عرق نعنا مصرف کنند چراکه مصرف نعنا میزان چربی‌سازی را در بدن کاهش می‌دهد.
افراد چاق، عرق نعنا بخورند
مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهند هر فصلی غذاها و یا نوشیدنی‌های مخصوص و منحصر به فرد خود را دارد که باعث افزایش سلامتی و تضمین آن‌ در فصل می‌شود.
این دم کرده‌ها مخصوص بهار است
تحقیقات نشان داده اند که داروهای ضدافسردگی به افرادی که افسردگی متوسط تا شدید دارند کمک می کنند و برای افسردگی ملایم چندان مؤثر نیستند. اگر این داروها برایتان مؤثر نیستند (یا هستند) ولی می خواهید درمان های غیرداروئی را امتحان کنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
درمان های غیرداروئی برای افسردگی
حسن ابولقاسمی فوق تخصص خون و سرطان کودکان :
یک فوق تخصص خون با اشاره به اینکه بیماران حجامت کنند و سالم‌ها باید خون اهدا کنند، گفت: مثلاً عارضه کبد چرب جزو بیماری‌های که منع خون دادن باشد، نیست و افراد برای شکرانه سلامتی خود بهتر است خون اهدا کنند،زیرا به خون بسیار نیاز است.
بیماران حجامت کنند، سالم‌ها خون بدهند
پژوهش های محققان ایرانی نشان داد که عصاره سنجد به درمان آرتروز و التهاب مفاصل کمک می کند. آرتروز نوعی بیماری التهابی مفصل است و در 70 درصد افراد بالای 60 سال مشاهده می شود.
درباره خواص سنجد چه می دانید؟

  • 16
  • :
  • 27
  • :
  • 45
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/7339 sec