سخن روز :
پژواک
آب عسل را چطور مصرف کنیم؟
عسل را به عنوان یک منبع عالی مواد مغذی می‌شناسند که خواص زیادی برای سلامتی دارد. با این حال بسیاری از مردم نمی‌دانند که عسل وقتی در ترکیب با آب مصرف شود، خواص درمانی فوق العاده ای دارد.
8 معجزه درمانی آب عسل برای بدن +اینفوگرافیک
اخیرا در شبکه ای اجتماعی تصاویری منتشر شده است که منتشر کنندگان آن می گویند شماری از کارگران خارجی مشغول طبخ گوشت سگ هستند.
"کله پاچه سگ" در غذاخوری های عربستان!
آب آلبالو، نوشیدنی ترشی است که خیلی‌ها نمی‌توانند در مقابلش مقاومت کنند. بخصوص اگر در گرمای تابستان یک لیوان خنکش دم دستشان باشد. شاید بسیاری از دوستداران این نوشیدنی سالم ندانند با مصرف آن علاوه بر مقابله با التهاب و پیشگیری از بیماری‌های قلب، بر مدت و کیفیت خوابشان نیز می‌افزایند.
اعجازی که آب آلبالو به همراه دارد
مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو گفت: احتمال می‌رود امسال نیز با کم‌آبی و در نتیجه نیتراتی شدن آب مواجه شویم به همین دلیل بررسی کیفیت آب تهران را آغاز کرده‌ایم. در برنامه امسال کنترل آب در سطح لوله‌کشی، مصرفی و بسته‌بندی را در دست بررسی داریم.
احتمال نیتراتی شدن آب تهران
حکم جلب یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صادر شد.
حکم جلب بازیکن تیم ملی صادر شد
مشاور شرکت صنایع شیر ایران گفت: هر سه روز یک بار به دلیل بیماری پوکی استخوان ۲۳۰ نفر معادل تلفات زلزله ارسباران در کشور جان خود را از دست می‌دهند که می‌توان با افزایش سرانه مصرف شیر به میزان زیادی از این مرگ و میرها جلوگیری کرد.
آمار تکان‌دهنده مرگ‌ومیر به دلیل عدم مصرف شیر
اگر از اشتهای تان برای غذا خوردن می ترسید می توانید یک ترفند جالب بزنید، با این که سوپ اصولا به عنوان پیش غذا محسوب می شود اما اگر قبل غذا یک کاسه از این غذای پر انرژی و پرویتامین بخورید به طور حتم بخشی از اشتهای تان گرفته می شود.
با خوردن این غذا کمر باریک شوید
هر جوش یا لکه در منطقه ای از پوست حاکی از بروز یک بیماری یا مشکل در ناحیه خاصی از بدن است.
کدام قسمت از صورتتان جوش می زند؟
استفاده از پروتئین یکی از بهترین راه های تقویتی مو است اما در کنار آن باید استفاده از شانه استاندارد را نیز در ذهن داشته باشید که می تواند حتی به تقویت ریشه موی شما کمک کند.
موهایتان را در ۴ سوت براق کنید!

  • 20
  • :
  • 20
  • :
  • 46
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/3173 sec