سخن روز :
پژواک
اسرائیل باز هم شکست خورد
بلاخره قدرتمند ترین ارتش نظامی دنیا در برابر مسلمان های غزه به زانو در آمد اسراییل بازهم شکست خورد و پذیرفت که خواسته های حماس را به رسمیت بشمارد .
پایان یک امپراطوری سیاه
جام جهانی 2014 برزیل یک ماه دیگر آغاز می‌شود و 32 تیم راه یافته به بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در هشت گروه چهار تیمی به مصاف هم می‌روند.
شعار 32 تیم حاضر در جام جهانی
هر کشور طراحی های پیراهن خود را ارائه داده است. در زیر تصاویری از 32 پیراهن طراحی شده کشورهای شرکت کننده از جمله ایران را مشاهده می کنید.
پیراهن کدام کشور در جام جهانی 2014 زیباتر است؟ /عکس
جواد نکونام بعد از قهرمانی الکویت در جام امیر کویت با پرچم ایران به شادی پرداخت.
عکس/ اهتزاز پرچم ایران در کویت توسط نکونام
سریع ترین فوتبالیست دنیا کسی نیست جز ماتیاس فانیمو هافبک تیم وست هام.
سریعترین فوتبالیست دنیا/عکس
پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار است یک بازی نمایشی هم از سوی ستاره‌های نمادین تیم مَسترکارت برگزار شود، تیمی که توسط دکو، هافبک پیشین تیم ملی پرتغال هدایت می‌شود. بازیکنان این تیم را کودکانی تشکیل می‌دهند که شباهت زیادی به فوتبالیست‌های نامداری از جمله کریستیانو رونالد، لیونل مسی، وین رونی، داوید لوئیز، دانته، رونالدینیو، ادگار داویدز و دیه‌گو کاستا دارند.
عکس/بدل‌های‌کوچکِ ستاره‌های‌بزرگ‌فوتبال
فیفا محل اردوی 32 تیم حاضر در جام‌جهانی را تایید کرد.
تایید محل اردوی تیم‌ها در برزیل از سوی فیفا
اولین درخواست 32 تیم حاضر در جام جهانی برزیل از کمپ‌های محل اقامت خود چه بوده است؟
رونـالدو بادیگارد خواست، ایـران نظافتچی
در تصاویر تماشاگران، ایرانی ها با لباس های عربی طراحی شده اند که نشان دهنده ناآگاهی طراحان و عدم شناخت آنها از ایران است.
تصویر عجیب ایرانی‌ها در فیفا ۲۰۱۴
تنها کسی که در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال مردان و جام‌جهانی کریکت بازی کرده است، ویو ریچاردز بود که برای آنتیگوا در جام جهانی فوتبال و برای هند غربی در کریکت به میدان رفته است. الیسه پری استرالیایی نیز در جام‌جهانی فوتبال زنان (2011) و جام جهانی کریکت (2009) شرکت کرده است.
دانستنی‌های جالب درباره جام‌جهانی

  • 16
  • :
  • 22
  • :
  • 12
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1038 sec