سخن روز :
پژواک
تازه عروس که با همدستی پسرعموی شوهرش، مرتکب دو جنایت خانوادگی شده بودند، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
ادعای تازه عروسی که شوهر و مادربزرگ شوهرش را کشته:همسرم می گفت با دوست دخترش دریک خانه زندگی کنم
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: پرداخت یارانه نقدی به متقاضیان مانند سابق ادامه دارد.
یارانه اردیبهشت به چه کسانی پرداخت می شود؟
مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه تأخیر سن ازدواج برای خانم‌ها تجرد قطعی را افزایش داده است گفت:‌۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در کشور در سن ازدواج مجرد هستند و سن ۴۹ سالگی سن تجرد قطعی محسوب می‌شود.
کاهش ۶ درصدی آمار ازدواج
با برنامه جدید دولت در واگذاری سبد کالا یا به عبارت جدید آن یعنی بسته‌های امنیت غذایی(؟!)، دیگر خبری از واگذاری میلیونی بسته‌های کالایی دولت نخواهد بود و تنها افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مشمول دریافت آن خواهند بود.
«سبد کالاهایی» که تبدیل به «بسته‌‎های امنیت غذایی» و سپس ناپدید شد!
یک روانشناس گفت: افراد خودشیفته خودشان را برتر از دیگران می‌دانند، به شکل مرضی حسود هستند، دیگران را استثمار می‌کنند و نمی‌توانند پیشرفت دیگران را ببینند.
افراد خودشیفته حسود می‌شوند
موسسه آموزش عالی شایگان برگزار می کند:
سمینار رازهای تربیت صحیح فرزندان با سخنرانی دکتر محسن لواسانی روز یکشنبه مورخ 14 اردیبهشت ماه در موسسه شایگان برگزار می شود.
سمینار رازهای تربیت صحیح فرزندان
دهمین‌روز‌نام‌نویسی‌از‌متقاضیان‌دریافت‌یارانه‌نقدی‌آغاز‌شد
نا‌م‌نویسی آخرین‌گروه متقاضیان یارانه‌نقدی
یک روانپزشک می گوید: مردان در برخورد با استرس های مدیریت نشده به مواد مخدر و پرخاشگری پناه می‌برند و زنان به غیبت، خرید افراطی، مواد غذایی و عمل‌های زیبایی.
چرا مردان پرخاش و زنان غیبت می کنند؟
معاون وزیر اقتصاد با اعلام اینکه تکمیل فرم خوداظهاری و ثبت نام برای دریافت یارانه‌های نقدی به معنای اجازه یارانه بگیران به دولت برای سرکشی به حساب‌ها و دارایی‌های شخصی‌ آنها محسوب می شود، گفت: هیئت ویژه رسیدگی به شکایات افرادی که ثبت نام کرده اما یارانه به آنها تعلق نگرفته‌ است تشکیل می‌شود.
دولت به حساب‌های بانکی یارانه‌بگیران سرکشی خواهد کرد

  • 10
  • :
  • 36
  • :
  • 10
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/5095 sec