سخن روز :
پژواک
اخبار برگزیده
کارگاه روانشناسی عشق و تفاهم
رسیدن به تفاهم در زندگی اتفاقی نیست
چه بسیار است زمانهایی که در زندگی مشترک خود احساس کرده‌ایم که درک نمی‌شویم این درک نشدن ممکن است تنها به روابط ما و همسرمان اختصاص نداشته باشد اینکه دیگران ما را نمی‌فهمند و از سوی آن‌ها شنیده نمی‌شویم مقدمه‌ای رنج آور است برای شروع بسیاری از مشکلات ما.
بازیگری که در 14 سالگی بیوه شد
ساله بودم که ازدواج کردم، 64 سال پیش. خیلی زود هم بچه دار شدم یعنی 13 ساله بودم که فرزند اولم متولد شد. فکر می کنم سال 1320 بود. دخترم هم در 14 سالگی ازدواج کرد. چهار نوه برای من آورده و خودش پنج نوه دارد (می خندد) من نوه 44 ساله و نتیجه 23 ساله دارم.
10زمان مناسب برای "تغییر شغل"
اگر می خواهید شغل تان را عوض کنید یا اینکه پس از مدتی از کسب تجربه میخواهید برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و یا اینکه میخواهید شغل بهتری را پیدا کنید باید زمان مناسب برای این کار را بدانید زیرا گاهی باید شرایط کاملا فراهم باشد تا شما بتوانید برای تغییر شغل اقدام کنید.
افراد خودشیفته حسود می‌شوند
یک روانشناس گفت: افراد خودشیفته خودشان را برتر از دیگران می‌دانند، به شکل مرضی حسود هستند، دیگران را استثمار می‌کنند و نمی‌توانند پیشرفت دیگران را ببینند.
سمینار رازهای تربیت صحیح فرزندان
موسسه آموزش عالی شایگان برگزار می کند:
سمینار رازهای تربیت صحیح فرزندان با سخنرانی دکتر محسن لواسانی روز یکشنبه مورخ 14 اردیبهشت ماه در موسسه شایگان برگزار می شود.
چرا مردان پرخاش و زنان غیبت می کنند؟
یک روانپزشک می گوید: مردان در برخورد با استرس های مدیریت نشده به مواد مخدر و پرخاشگری پناه می‌برند و زنان به غیبت، خرید افراطی، مواد غذایی و عمل‌های زیبایی.
چه کنیم کودکمان حواسش به درسش باشد!
کمک به کودکان برای ایجاد نظم و استراتژی‌های تمرکز و مهارت‌های تمرکز در سنین پایین ضامن موفقیت آنها در دبیرستان،‌ دانشگاه و حتی محل کار خواهد بود.
چرا همسرتان حلقه دستش نمی کند؟
این حلقه چیست که اینقدر مهم‌است و چرا اینقدر زوج‌های جوان به آن اهمیت می‌دهند؟آیا واقعا در خوشبختی یک زوج نقشی هم دارد؟اصلا چه شد که حلقه تبدیل به نماد عشق و تعهد شد؟ چرا زن‌ها بیشتر از مردها به این حلقه اهمیت می‌دهند؟
نکاتی که هر زن و شوهری باید بدانند
ده نکته ای که هر زن و شوهری باید بدانند ؛ یک زندگی زناشویی عالی با عمل به این ۲۰ نکته طلایی ؛ متاهلها بخوانند/شما همسر آزار هستید؟ ؛ و آتش بس!توصیه هایی به زن و شوهرهای دعوایی ، گزیده هایی هستند برای محاطبان عزیزم که می خواهند زندگیشان را حفظ کننذ و ارتقا بخشند و البته آنها که متعمدا و با نقشه و خیالات و رؤیاهای احمقانه و یا خائنانه درپی جدایی و عدم حل مشکلات زندگی هستند به این مقالات می تازند.
5 عادت مردانه که هرگز نمی‌توانید تغییر دهید!
مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد که تغییر دادن عادت‌های رفتاری آقایان بسیار سخت‌تر از تغییر برخی از رفتارهای خانم‌هاست و آقایان شخصیتی قابل نفوذی عمده‌ای ندارند.
بیشتر . . .
  • 11
  • :
  • 31
  • :
  • 24
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 2/2787 sec