سخن روز :
پژواک
تخم‌مرغ‌های عظیم در انتظار داوری+تصاویر
به مناسبت عید پاک، مردم نیویورک از قشرهای مختلف دست به طراحی و ساخت تخم‌مرغ‌های مخصوص این عید با مضامین مختلف و البته در ابعاد کاملاً متفاوت زده اند.
اخبار برگزیده
جنتی: زر و زور نمی‌تواند شاهکار خلق کند
وزیر ارشاد در مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره تجسمی آئینه مطهر با تأکید بر این سخن شهید مطهری که «زر و زور نمی‌تواند شاهکار خلق کند» موضوع تولید آثار سفارشی را مشمول همین سخن دانست.
نمایشگاهی از خودکشی یک زن!
یک هنرمند نمایشگاهی برگزار می‌کند که از خودکشی یک زن الهام گرفته‌است.
خانه های زیبا از گیتارهای بی نوا!
گیتارهایی که پس از این که امکان استفاده موسیقیایی از آن ناممکن می شود دوباره با وسایل نجاری و حکاکی به سراغشان رفته اند تا زندگی تازه ای برای آنها بسازند. در این زندگی تازه، گیتارها به قفسه، گلدان، لامپ و یا جزیی از دکور منزل تبدیل شده اند....
این تصاویر نقاشی هستند یا عکس ؟
باید اعتراف کنیم این عکس ها خودشان به این زیبایی نیستند و این همه رنگ خاص که نگاه انسان را به خود خیره می کنند، هنر دستان هنرمند و عکاسی است که آنها را به تصاویر نقاشی‌مانند تبدیل کرده است.
۴صندوق خاتم برای حرمین عسکریین
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت : ساخت ۴ صندوق خاتم در شیراز برای حرمین عسکریین علیهما السلام تمام شد و فردا با بدرقه نماز گزاران این صندوق ها به قم انتقال داده می شود .
استاد بهزاد خانه ات آباد شد
آنهایی که دهه 50 دانش آموز بودند؛ بخوبی می دانند مبحثی در کتاب های درسی آن زمان بود که به معرفی استاد حسین بهزاد می پرداخت؛ هنرمند نامداری که در عرصه نقاشی و میناتوری، خالق آثار ماندگار است.
بیشتر . . .
  • 13
  • :
  • 30
  • :
  • 50
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 2/2690 sec