سخن روز :
پژواک
شناسه خبر: 73753 منتشر شده در مورخ: 1400/9/27 ساعت: 10:13 گروه: صفحه نخست  
نخستین آلبوم ویحک رونمایی شد/ «رویای من»؛ دنیای صلح، عشق و آرامش است

نخستین آلبوم ویحک رونمایی شد/ «رویای من»؛ دنیای صلح، عشق و آرامش است

مراسم رونمایی آلبوم «رویای من» به خوانندگی ویحک سهراب‌حقیقت و مدیریت هنری فهام گوهری با حضور تعدادی از عوامل آلبوم، اهالی موسیقی و رسانه و علاقه‌مندان موسیقی برگزار شد و گروه ویحک قطعاتی را به‌صورت اختصاصی برای حضار اجرا کردند.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم، ، این مراسم عصر روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه در سالن مجتمع دارآباد با پخش موزیک ویدیوی «دنیای من» آغاز شد و مسعود همایونی، احمد میرمعصومی، ایمان حجت، روزبه حصاری و همچنین هومن قاپچی و میثم قربانی از شاعران آلبوم مهمانان این مراسم بودند.

ویحک سهراب‌حقیقت، خواننده و تهیه‌کننده آلبوم «رویای من» ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: متأسفانه در حال حاضر از موسیقی که شایسته این مرزوبوم است فاصله گرفته‌ایم و طی گفتگوهایی که با فهام گوهری داشتیم و با توجه به دغدغه‌های مشترکمان در زمینه موسیقی، بنای ساخت آلبوم «رویای من» را نهادیم و امروز از نتیجه پانزده ماه تلاشمان رونمایی کردیم که حاوی پیام مهمی به مخاطبان است و به قول فهام گوهری این آلبوم از رفتار فراموش‌شده‌ای به نام عشق صحبت می‌کند چراکه دنیا نیاز به عشق و محبت دارد و همین عشق به همنوع، وطن، موسیقی و غیره می‌تواند برای همه ما راهگشا باشد.

این خواننده در ادامه ضمن اشاره به حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی در این آلبوم بیان کرد: تمامی عزیزان در این آلبوم ساز دلشان را کوک کردند و فهام گوهری تمامی تجربیاتش را بدون چشم‌داشتی در اختیار من گذاشت. امیدوارم شاهد دنیایی پر از صلح و آرامش باشیم تا کودکان به کمترین حقشان یعنی بازی در آرامش کامل برسند و هیچ خانه‌ای ویران و هیچ انسانی مجبور به ترک سرزمین خود نشود. «رویای من»؛ دنیای صلح، عشق و آرامش است که موسیقی همواره در آن جریان دارد.

فهام گوهری آهنگساز، تنظیم‌کننده و مدیر هنری این آلبوم در ابتدا بیان کرد: امروز رویای دیگری در کارنامه‌ی هنری‌ام رقم خورد. به اعتقاد من آلبوم؛ شناسنامه یک خواننده است که برای تولید آن علاوه بر سرمایه، عشق و پشتکار، باید رویا نیز داشته باشد. «رویای من»؛ رویای ویحک است که برای آن تلاش کرد و پای آن ایستاد. همچنین بزرگان زیادی در کنار ما حضور داشتند و ما افتخار همکاری با آن‌ها را داشتیم از طرفی امروز هنرمندان بنام و شناخته‌شده‌ای چون مسعود همایونی و ایمان حجت در این مراسم حضور دارند که متأسفانه نتوانستیم از هنرشان در آلبوم بهره‌مند شویم اما مفتخریم که میزبانشان در این مراسم هستیم.

گوهری همچنین اضافه کرد: این شروع راهی است که ادامه‌دار خواهد بود و برنامه‌ریزی ما برای اجراها آغازشده و امروز نیز تعدادی از قطعات آلبوم را اجرا خواهیم کرد مسلماً ارکستری که امروز ما را همراهی می‌کنند با ارکستراسیون آلبوم به دلیل محدودیت‌های مکان و صدابرداری متفاوت است.

در ادامه این مراسم بابک ریاحی پور و فرزاد رضایی از عوامل آلبوم «رویای من» به روی صحنه آمدند و از حضورشان در این آلبوم ابراز خوشحالی و گروه ویحک قطعات ناجی، انگارنه‌انگار، مژگان، بارون و نظرت چیه را به‌صورت زنده برای حضار اجرا کردند.

بابک ریاحی پور (باس)، فرزاد رضایی (گیتار الکتریک)، محسن نصیری (کیبورد)، کاوه آهنگر (درامز) و محمد دارایی (سازدهنی) به رهبری فهام گوهری (گیتار آکوستیک) در این اجرا ویحک سهراب حقیقت را همراهی کردند و علی شهامت به‌عنوان صدابردار و نورپرداز حضور داشت.

گفتنی است؛ آلبوم «رویای من» شامل ده قطعه به نام‌های دنیای من، بارون، ناجی، آشوب، قلب من، جنگل جادو، نظرت چیه، شاه‌پریون، انگارنه‌انگار و مژگان از سروده‌های میثم قربانی، هومن قاپچی، ویحک، پیام ربیعی، سوفیا رحیمی و سعید طالبی به آهنگسازی، تنظیم و مدیریت هنری فهام گوهری است و بابک ریاحی پور (گیتار باس)، فیروز ویسانلو (گیتار نایلون، آکاردئون)، رضا تاجبخش (پیانو)، احمد میرمعصومی (پیانو)، فهام گوهری (گیتار آکوستیک، پیانو)، فرزاد رضایی (گیتار الکتریک، لپ استیل، گیتار آکوستیک)، کریم قربانی (ویولن‌سل)، علی جعفری پویان (ویولن، ویولا)، علیرضا دریایی (ویولن، ویولا)، حامد ملک (ساکسیفون) و بابک صفر نژاد (سازدهنی) ازجمله نوازندگان این آلبوم هستند که توسط فرزاد رضایی و فهام گوهری میکس و مستر شده است. همچنین فهام گوهری، احمد میرمعصومی و مسرور شیدایی به‌عنوان صدابردار نیز در آلبوم «رویای من» حضورداشته‌اند.

آلبوم «رویای من» به خوانندگی ویحک سهراب حقیقت توسط شرکت فرهنگی هنری طنین هنر باربد با مدیریت آرش یاسمینی به‌صورت فیزیکی و از طریق تمامی پلتفرم‌های داخلی و بین‌المللی منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

ویحک
ویحک
twitter facebook داغ کن - کلوب دات کام
ایمیل: info@h3nn.ir
شماره پیامک: 300074370003
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
نظر:
آخرین اخبار

بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی

محاکمه پسر معتاد به اتهام قتل دختر جوان

رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

نمادهای پرتقاضای بورس ۲۲ آذر ۱۴۰۲/ کدام نمادها مثبت ۷ درصد شدند؟

لطیفی: میزان رضایتمندی مردم از کارکنان دولت رصد می‌شود

صادرات ایران به همسایگان با رشد ۹ درصدی به ۱۸ میلیارد دلار رسید

دهلیزهای زیرزمینی مالخران زیر نورافکن‌های پلیس!

افزایش ۴۰ درصدی نرخ خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های بادی

دهه فجر؛ تحویل ۲هزار واحد مسکونی نهضت ملی پرند

تیر خلاص فرزین بر یادگار صالح آبادی / دلار توافقی تمام شد / رئیس کل بانک مرکزی: دلار را بدون صف و به نرخ تابلو بخرید

ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است

افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت «نسبتا پرخطر» کرونایی در کشور

سازمان سنجش: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت در کنکور با وزارت ارتباطات است

یک بازی دو سر باخت !

برخی ها مایلند حرفه وکالت لاکچری بماند!

۹ رویداد بی‌سابقه در سال ۲۰۲۲؛ از اولین نخست‌وزیر رنگین‌پوست بریتانیا تا سفر در زمان به موهبت تلسکوپ جیمز وب

تولید ۳ نوع اسید آمینه مورد نیاز بیماران متابولیک برای نخستین بار در کشور

استقبال ۶۵ هزار نفر از طرح آموزش رایگان هنر در کشور

بهره‌وری سرمایه‌گذاری در کشاورزی ۳ برابر صنعت

روسیه: جهان ۵ تا ۱۰ سال آینده با کمبود انرژی مواجه می‌شود

قهوه و خواص درمانی شگفت انگیز آن

تاکید اژه‌ای بر گوش شنوای دستگاه قضایی برای استماع نقطه نظرات حقوقی

وجود گسل پنهان در مرکز تهران که تاکنون شناخته نشده بود

دو تصمیم در دو فرودگاه اصلی کشور؛ جیب مسافران فدای نفع تاکسی‌های فرودگاه

هیچ اعتمادی بین نظام و مردم وجود ندارد/ جوانان دستگیر شده بعد از آزادی سریعا فوت می‌کنند!

ایزدخواه، نماینده تهران: در شروع دولت سیزدهم قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و امروز ۳۹ هزار تومان است؛ یعنی افزایش قریب به ۵۰ درصد / قدرت پول ملی کشور جنگ زده سوریه ۸ برابر از ما بیشتر است / زمان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ما فریاد زدیم که مسئله، ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست بلکه کاهش ارزش پول ملی است

چگونه از جزئیات دریافت سود سهام عدالت مطلع شویم؟

امروز از بحران جمعیتی رنج می‌بریم/لزوم جمع آوری اطلاعات و آدرس‌های حقوقی توسط ثبت احوال

توپ گرانی در زمین سازمان حمایت از مصرف کننده افتاد

ثبت نام بدون کنکور علمی و کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی

پربیننده ترین ها
  • 0
  • :
  • 23
  • :
  • 3
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Page Generated in 0/0741 sec