«ارغوان» وارد مرحله ضبط موسیقی شد
امید بنکدار:
«ارغوان» وارد مرحله ضبط موسیقی شد
فیلم سینمایی «ارغوان» ساخته مشترک امید بنکدار و کیوان علیمحمدی این روزها در مرحله ضبط موسیقی قرار دارد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، امید بنکدار تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «ارغوان» که به طور مشترک با کیوان علیمحمدی این فیلم را کارگردانی می‌کنند درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: صداگذاری این فیلم مدتی است که توسط بامداد افشار به پایان رسیده و بردیا کیارس مشغول آهنگسازی برای «ارغوان» است.
وی ادامه داد: مراحل فنی این اثر سینمایی تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید و اولین نمایش این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
بنابراین گزارش، در «ارغوان» مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی،آزاده صمدی، الهام کردا، یاسمین پازوکی و با حضور نسیم ادبی، رابعه مدنی، مریم بوبانی و با معرفی مرتضی اسماعیل کاشی و بازیگر خردسال نیکی نصیریان به ایفای نقش می‌پردازند.
عوامل تولید این فیلم عبارتند از؛ نویسندگان: علی حیدری، امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی صمدی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: شیده محمودزاده، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، عکاس: جلال حمیدی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مجری طرح: ناهید دل‌آگاه و تهیه‌کنندگان امید بنکدار و کیوان علیمحمدی.
این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف، برخورد اتفاقی‌شان روی گذشته و آینده هردوی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.