فیلم های برگزیده بخش نگاه نو تا پایان آذرماه بازبینی خواهند شد/متقاضیان حضور در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر تا ۲۰ آذرماه نسخه بازبینی فیلمشان را ارائه دهند
مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر؛
فیلم های برگزیده بخش نگاه نو تا پایان آذرماه بازبینی خواهند شد/متقاضیان حضور در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر تا ۲۰ آذرماه نسخه بازبینی فیلمشان را ارائه دهند
مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر با اشاره به اینکه تعداد زیادی از آثار نگاه نو (بخش مسابقه فیلم های اول) به دبیرخانه ارائه شده است گفت: فیلم های این بخش زودتر بازبینی و نتیجه آن اعلام می شود.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ناصر باکیده، مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره با تاکید بر اینکه طبق جلسه شورای اجرایی جشنواره، بازبینی فیلم های این بخش در اولویت قرار گیرند بیان کرد: هنگامی که بازبینی فیلم های این بخش زودتر تمام شود فیلمسازان می توانند با آرامش خاطر بیشتری مراحل فنی فیلم هایشان را به پایان برسانند تا پس از بازبینی فیلم های بخش سودای سیمرغ؛ که تعدادشان ۲۲ فیلم است از حجم کاری، تراکم و فشار زیاد استودیوها و مراکز فنی کاسته شود.
باکیده تصریح کرد: همانگونه که در مقررات اعلام شده متقاضیانی که تا پایان آبان ماه ثبت نام کردند از ابتدای آذرماه فیلم هایشان باید آماده تحویل باشند تا بر اساس زمان بندی ای که از سوی دبیرخانه اعلام می شود فیلم ها جهت بازبینی به دبیرخانه تحویل داده شود.
مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: در حال حاضر برای اینکه تا پایان آذرماه اسامی برگزیدگان بخش نگاه نو را اعلام کنیم لازم است تا ۲۰ آذرماه فیلم های بازبینی نشده، متقاضی این بخش به دبیرخانه تحویل داده شود تا در نوبت بازبینی قرار گیرند.
وی تصریح کرد: با اعلام اسامی فیلم های برگزیده این بخش (نگاه نو) عملیات فنی فیلم ها سریعتر انجام خواهد شد تا مشکلی برای نمایش آنها در جشنواره پیش نیاید.
باکیده همچنین گفت: با همکاری تهیه کنندگان و کارگردانان تاکنون توانسته ایم برنامه منظمی برای بازبینی هیات های انتخاب داشته باشیم و امیدواریم همین نظم را تا پایان آذرماه حفظ کنیم، به هر حال برنامه ما این است که بتوانیم از ایجاد مشکلات بعدی هنگام آماده سازی فنی فیلم ها پس از اعلام نتایج هیات انتخاب جلوگیری کنیم.
جهت اطلاع از آخرین اخبار سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر می توانید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.fajrfilmfestival.com و یا با شماره های ۸۸۶۷۳۲۷۸ و ۸۸۱۹۴۲۳۵ تماس برقرار کنید.