نقیبی: فیلم ارغوان به دلیل قصه گویی اثری آرام تر است
نقیبی: فیلم ارغوان به دلیل قصه گویی اثری آرام تر است
منتقد و نویسنده سینما گفت: فیلم سینمایی ارغوان به دلیل قصه گو بودن نسبت به دیگر آثار کارنامه کاری کیوان علیمحمدی و امید بنکدار فیلمی آرام تر محسوب می شود.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم ؛ فیلم سینمایی ارغوان به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار با حضور عوامل این اثر سینمایی در سینما آزادی نمایش داده شد.
خسرو نقیبی منتقد و نویسنده سینما در این مراسم گفت: فیلم ارغوان ساخته کیوان علیمحمدی و امید بنکدار اثری آرام است و این امر به دلیل قصه گو بودن این اثر سینمایی است.
این منتقد و نویسنده سینما یادآر شد: امید بنکدار و کیوان علیمحمدی به عنوان جریان نوگرا و نوین سینما ایران شناخته می شوند.
وی با بیان اینکه ارغوان اثری متفاوت از شبانه روز و شبانه است از عوامل این اثر سینمایی دعوت کرد تا در باره این اثر سینمایی توضیح دهند.
امید بنکدار در ابتدای این مراسم یادآور شد: فیلم ارغوان به کارگردانی من و کیوان علیمحمدی اثری بر گرفته از فیلمنامه علی اکبر حیدری ساخته شد.
آزاده پور صمدی نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدوارم لذت ببرید توضیح داد: مخاطبان سرمایه های اصلی سینما هستند.
وی ادامه داد: به نمایندگی از دیگر بازیگران این اثر سینمایی در سینما آزادی هستم؛ در فیلم ارغوان نقش لیلی یک معلم موسیقی را ایفا می کنم که درگیر جریانی عاشقانه می شود.
این بازیگر سینما تصریح کرد: جنس بازی ها در این اثر با آنچه دیدید کمی غیر متعارف اشد از این جنس فیلم کمتر می بینیند.
کیوان علیمحمدی نیز در ادامه اظهار کرد: این اثر سینمایی ذاتی عاشقانه دارد و تلاش کردیم این اثر سینمایی از منظر تصویری برای مخاطبان چشم نواز و در بخش موسیقی برای تماشاگران گوش نواز باشد.
وی تاکید کرد: خیلی از پلان ها بر اساس نقاشی طراحی شده و ارغوان در مجموع اثری در ستایش هنر است.
آزاده صمدی: به نمایندگی از دیگر بازیگران این اثر سینمایی در سینما آزادی هستم و نقش لیلی یک معلم موسیقی است که درگیر جریانی عاشقانه است.
جنس بازی ها در این اثر با آنچه دیدی کمی غیر متعارف اشد از این جنس فیلم کمتر می بینیند.
علی اکبرب امیدوارم به این اثر سینمایی حس خوبی داشته باشید نوشتن یک اثر عاشقانه سخت است.
مرتضی پور صمدی فیلمبردار این اثر سینمایی نیز اظهار کرد: از ۷۶ تاکنون به صورت تیمی با کیوان علیمحمدی و امید بنکدار همکاری کردیم و هر سه اثر این کارگردانان اتفاقی و بر این اثر تصادف نیست و همه چیز از قبل طراحی شده است.
وی ادامه داد: امیدوارم با تولید این فیلم ها، سلیقه ای متفاوت در نگاه کردن به سینما در مخاطبان شکل گیرد .