پایان ماجرای آخرین آلبوم ربوده شده مرتضی پاشایی!
پایان ماجرای آخرین آلبوم ربوده شده مرتضی پاشایی!
ناصر پاشایی گفت: آلبوم «اسمش عشقهِ» شامل آخرین آثارِ منتشر نشده از مرتضی پاشایی تا پیش از پایان مرداد سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم  به نقل از جام نیوز، از همان روزهایی که مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ، درگذشت، خبرهایی مبنی بر انتشار آلبومی از آخرین ساخته‌های این خواننده منتشر شد.


پس از مدتی قرار بود که آلبومِ «اسمش عشقه» شامل قطعه‌هایی که مرتضی پاشایی در ماه‌های آخر عمرش خوانده، روانه بازار موسیقی شود. خانواده‌ مرحوم پاشایی اعلام کردند که این آلبوم را آنان منتشر می‌کنند. اما خیلی زود مدعیان دیگری هم به میان آمدند. 

به هر روی انتشار آلبوم هر بار به تعویق افتاد. اما اکنون خانواده زنده‌یاد مرتضی پاشایی اعلام کرده‌اند که تمام مجوزهای لازم برای انتشار آلبومِ «اسمش عشقه» را گرفته‌اند و تمام مدعیان را نیز به نوعی راضی کرده‌اند. 

ناصر پاشایی پدرِ مرتضی پاشایی، گفت: تمام مجوز‌های لازم برای انتشار آلبوم «اسمش عشقه‌» را گرفته‌ایم و به زودی علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند آخرین آثارِ مرتضی را بشنوند. 

وی ادامه می‌دهد: البته مراحل فنی آلبوم هنوز به طور کامل به پایان نرسیده و حدود ۱۰ روز فرصت لازم است. امیدواریم که آلبوم را پیش از ۲۵ مردادِ سال جاری منتشر کنیم.

پدرِ مرتضی پاشایی می‌گوید: آلبومِ «اسمش عشقه» شامل ۱۴ قطعه است که بیشتر آنها را مرتضی ساخته است. ترانه‌های این آلبوم را مهرزاد امیرخانی سروده است.

وی درباره مشکلاتی که برای انتشار آخرین اثرِ زنده‌یاد مرتضی پاشایی پیش آمد، می‌گوید: خوشبختانه قضیه حل و فصل شد. اختلافات مالی بود که طی جلسه‌هایی و بدون اینکه کار به مراجع قضایی بکشد حل شد. همه آنان از دوستان مرتضی بودند و حُسنِ نیت داشتند.

پاشایی درباره حضور فرزندِ دیگرش در عرصه خوانندگی اظهار می‌کند: مصطفی فرزند دیگرم است که تاکنون ۳ قطعه با صدای خودش خوانده که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است. صدایش بسیار به صدای مرتضی شبیه است.

وی ادامه داد: مصطفی در زمینه آهنگسازی همکاری‌های بسیاری با مرتضی داشت. در حال حاضر هم آماده می‌شود تا نخستین کنسرت‌های خود را برگزار کند. آثاری که در کنسرت‌هایش اجرا می‌کند شامل ۳ قطعه از ساخته‌های خودش و ۵ قطعه از ساخته‌های مرتضی است.

ناصر پاشایی می‌گوید: مصطفی نخستین کنسرت‌هایش را در شهرهای جنوبی ایران برگزار می‌کند. او هم‌اکنون از عسلویه و محمود‌آباد دعوت‌هایی برای برگزاری کنسرت دارد.