قهرمان گیلانی پاورلیفتینگ نابینایان: هدفم کسب مدال طلای جهانی است
قهرمان گیلانی پاورلیفتینگ نابینایان: هدفم کسب مدال طلای جهانی است
- قهرمان گیلانی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان گفت : هدفم شرکت در رقابت های جهانی و کسب مدال طلای مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان جهان است .

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم عصر دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : مسابقات جهانی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان پاییز سال آینده در کشور ترکیه برگزار می شود.


وی اظهار کرد: امیدوارم در این دوره از رقابت ها حضور یابم و به همین دلیل به طور منظم و فشرده تمریناتم را ادامه می دهم تا بتوانم پیراهن تیم ملی را بپوشم و مدال خوش رنگ طلا را برای مردم عزیز کشورم به ارمغان بیاورم.

وی که 21 سال سن دارد، ادامه داد: حدود دو سال است که ورزش را به طور حرفه ای آغاز کرده ام و در رشته پاورلیفتینگ فعالیت دارم و سال گذشته در رقابت های قهرمانی کشور مقام سوم و در سال جاری نیز عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کردم.

نصیری بیان کرد: در رقابت های پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان سال جاری که در رشت برگزار شد، در وزن 56 کیلوگرم با مجموع 307 کیلوگرم مقام نخست را کسب کردم و همچنین در حرکات اسکوات و لیفت رکورد دار کشور در وزن خود هستم.

قهرمان پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان ایران اضافه کرد: امیدوارم که مسوولان ورزش و همچنین سایر مسوولان استان گیلان ما را کمک و یاری کنند تا بتوانیم با قدرت در رقابت های کشوری و همچنین جهانی حضور یابیم و مدال های رنگارنگی را کسب کنیم.