اجرای عملیات بردبلند توسط پهپاد سیمرغ
اجرای عملیات بردبلند توسط پهپاد سیمرغ
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، گفت: پهپاد ایرانی سیمرغ در ادامه این رزمایش با استفاده از بمب‌های هوشمند و نقطه‌زن ایرانی، اهداف خود را در آب‌های دوردست مورد حمله و اصابت قرار داد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،به نقل از ستاد تبلیغات رزمایش، در ادامه رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، دریادار سید محمد موسوی سخنگوی این رزمایش گفت: پهپاد بومی سیمرغ نیروی دریایی ارتش موفق به انهدام یک هدف متحرک شناوری در آب‌های دوردست با استفاده از بمب‌های هوشمند و نقطه‌زن تماما ایرانی شد.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ افزود: اجرای عملیات گشت و شناسایی شبانه توسط پهپاد سیمرغ و همچنین پهپاد‌های یسیر نیروی دریایی ارتش نیز از جمله دیگر اقدامات اجرا شده در این مرحله از رزمایش ذوالفقار ارتش بود.

دریادار موسوی در ادامه به نقش جوانان و نخبگان کشور در توسعه توانمندی‌های دفاعی اشاره و خاطرنشان کرد: آرایه‌های دفاعی پر ترکیبی که امروز در ارتش برای مقابله با دشمنان تدارک دیده شده است، همگی به دست متخصصان جوانی به وجود آمده که در سازمان‌های نیرو‌های مسلح و دیگر سازمان‌ها مشغول جهاد علمی و تحقیقاتی هستند و امروز نیز در طلیعه گام دوم انقلاب هزاران نفر از این جوانان و نیرو‌های نخبه مجاهدانه برای اعتلای نام ایران اسلامی در تلاش هستند.