«داستان‌هایی برای برندسازی» وارد بازار نشر شد
«داستان‌هایی برای برندسازی» وارد بازار نشر شد
کتاب «داستان‌هایی برای برندسازی» آخرین اثر دیوید آکر، پدر برندسازی مدرن است و در زمره بهترین و مهمترین آثار در حوزه بازاریابی و ارتباطات محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم؛ ، آکر دراین کتاب که حسن بنانج آن را ترجمه و توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است، تلاش می‌کند تا بیاموزد با داستان می توان تعهد کارکنان سازمان را تقویت و مشتری را به برند بیش از پیش علاقمند کرد.

امروزه تمام فعالان در حوزه ارتباطات به قدرت داستان‌گویی و تاثیر آن در ذهن مشتریان پی برده‌اند. دیوید آکر در این کتاب چارچوبی را برای رسوخ به ذهن مخاطب و راهی میانبر برای ایجاد برندی پایدار را معرفی می‌کند. او رازهای یافتن داستان‌های بالقوه در شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین روش به کارگیری موثر از آنها را تشریح کرده است.

مولف این کتاب روش توسعه داستان‌ها را در دنیای دیجیتال امروز و به کمک شبکه‌های اجتماعی تشریح کرده است. شبکه‌های اجتماعی دارای ویژگی‌هایی هستند که در اثربخشی و انتشار گسترده‌تر داستان‌های برند نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

افزایش میزان رقابت در صنایع کشور و اهمیت موضوع برندسازی و ایجاد تمایز و همچنین نکات ظریفی که دیوید آکر مورد اشاره قرار داده، باعث شده است که این کتاب با استقبال خوب علاقمندان به حوزه بازاریابی و تبلیغات مواجه شود.

لازم به ذکر است که حسن بنانج به عنوان مترجم و روزنامه‌نگار سابق، یکی از دانش‌آموختگان حوزه تبلیغات بازرگانی است که قبلا کتاب «حس برند»، اثر مارتین لیندستروم نیز به قلمی شیوا و ساده توسط وی ترجمه شده است.

انتهای پیام/