ششمین رویداد نونمایی در حوزه حمل و نقل هوشمند به همت پارک فناوری پردیس برگزار شد
ششمین رویداد نونمایی در حوزه حمل و نقل هوشمند به همت پارک فناوری پردیس برگزار شد
ششمین رویداد نونمایی در تاریخ 13 تیرماه در هتل اسپیناس خلیج فارس برگزار شد. در این رویداد که به همت پارک فناوری پردیس برگزار شد، 4 محصول فناور و دانش¬بنیان در حوزه حمل و نقل هوشمند به مشتریان خود معرفی شده و زمینه تعامل بین این شرکت ها فراهم شد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،نونمایی یک رویداد ارائه محصول با هدف توسعه بازار و افزایش فروش شرکتهای دانش بنیان و فناور است که از اسفند 1399 آغاز و به صورت فصلی برگزار می¬شود. در این رویداد تلاش می شود با معرفی کامل محصولات و خدمات دانش بنیان و ارائه پیشنهادات جذاب به مشتریان، در کنار فعالیت بروکر رویداد، زمینه توسعه بازار برای شرکت ها فراهم شود.
ششمین رویداد نونمایی در حوزه حمل ونقل هوشمند همزمان با نمایشگاه شهر هوشمند، با حضور خبرنگاران، مشتریان و مسئولین دولتی برگزار شد. در این رویداد میلاد صدرخانلو، رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، ضمن خوشامد به حضار توضیحاتی در مورد اهداف، ظرفیت ها و سازوکارهای اجرایی این رویداد ارائه نمود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این رویداد فروش و توسعه بازار محصولات است، از شرایط مناسب ارائه محصولات با حمایت پارک فناوری پردیس خبر داد. رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس با بیان شرایط جدید رویداد نونمایی از امکان حضور سایر شرکت های بنیان و فناور در کنار شرکت های پارک فناوری پردیس، از آمادگی رویداد نونمایی برای کمک به این شرکت ها خبر داد. علاقه¬مندان برای ارائه محصولات خود از بستر رویداد نونمایی، می¬توانند با مراجعه به سایت نونمایی به آدرس www.nonamayi.ir و یا تماس با بروکر رویداد، از شرایط و ضوابط حضور در این رویداد مطلع شوند.
میلاد صدرخانلو در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای همه حاضرین، از برگزاری رویداد نونمایی در حوزه سلامت، زیرشاخه زیبایی و آرایشی و بهداشتی در شهریور ماه و صنعت مالی در آذرماه خبرداد.
اولین محصول ارائه شده در رویداد نونمایی، دوربین های کنترل سرعت شرکت هوشمند آسیا بود که توسط دکتر امیراحمد سپهری مدیرعامل گروه صنعتی هوشمند آسیا ارائه شد. گروه صنعتی هوشمند آسیا تحت پوشش رسمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همکار پژوهشی رسمی پلی تکنیک مونس بلژیک و گروه صنایع پیشرفته Multitel بلژیک و دانش بنیان نوع یک است. این گروه صنعتی مخترع، طراح و تولید کننده دستگاه های هوشمند راداری ثبت تخلفات ترافیکی است که مطابق موازین و استانداردهای سازمان بهداشت جهانی طراحی و تولید می شود. فناوری محصولات گروه صنعتی هوشمند آسیا در ایران و بعضا در 33 کشور منجمله اتحادیه اروپا، امریکا، چین، روسیه و هند ثبت اختراع شده است. در انتها این شرکت از آمادگی ارائه خدمت مشترک بین پارک فناوری پردیس، دانشگاه امیرکبیر و گروه صنعتی هوشمند آسیا خبر داد.
دومین محصول ارائه شده، پارک علم و تجربه بود که توسط و علی وکیلی، بنیانگذار مجموعه ای کیوسای (EQSci) ارائه شد. پارک‌های تجربه، می‌توانند شُوروم و نمایشگاه‌هایی تعاملی برای کارخانه‌ها و یا سازمان‌ها باشند تا در آن با بکارگیری اِلمان‌های های تک، به نمایش دستاوردهای خود بپردازند و بستری برای فرهنگ‌سازی و ارتباطات نزدیک با مخاطبان و میهمانان ویژه سازمان فراهم آورند. جایی که ارزش‌های خود را در ذهن بازدیدکنندگان پر رنگ می‌کنند. پارک تجربه همچنین می‌تواند یک پارک علم برای کودک و نوجوان باشد که با برانگیختن حس کنجکاوی مخاطبان خود به گزینه‌ی غیر قابل جایگزینی در طراحی فضای گردشگری در شهرهای هوشمند بدل شود. مانند باغ علم شرکت ال جی در باغ کتاب تهران و یا پارک تجربه شهر نجف عراق. در پایان وی با اشاره به رزومه این شرکت از آمادگی این مجموعه برای پیاده سازی پارک های علم و تجربه در ایران خبر داد.
خانم نسیمه قریشیان از مجموعه مبین فناوران جی با برند دیجی سان به عنوان سومین ارائه دهنده بر روی استیج نونمایی حاضر شد.

وی در ابتدا با بیان مزایا و چالش‌های موجود در مسیر توسعه حمل و نقل هوشمند از تجربه کشورهای موفق در حوزه ی جابجایی شهری هوشمند یاد کرد. وی با بیان نیازمندیها و زیرساختهای ضروری برای اجرای پروژه های هوشمند و توانایی کنونی کشورمان، ضمن معرفی دیجی سان به عنوان تولید کننده سخت افزارهای اطلاع رسانی و اجرا کننده نرم افزار دیجیتال ساینیج، از آمادگی این شرکت برای تامین زیرساخت مناسب اطلاع رسانی وسیع با استفاده از المان‌های شهر هوشمند و حمل و نقل هوشمند خبرداد.
چهارراه، چهارمین و آخرین محصول ارائه شده در نونمایی حمل و نقل هوشمند بودرکه توسط سعید اشتیاقی به حضار معرفی شد.جهار راه یک نرم افزار مدیریت هوشمند ناوگان است که کارکرد شخصی و سازمانی دارد. این نرم افزار در شرکت سپیتا الکترونیک فراز با تلاش چند ساله نرم افزاری با عنوان تجاری چهارراه راه طراحی و اجرا شده است.

 

این نرم افزار با استفاده از سخت افزاری که روی وسیله نقلیه نصب میشود امکاناتی مانند موارد ذیل را به افراد ارائه میدهد.
۱-خاموش کردن وسیله نقلیه از راه دور
۲-مشاهده تاریخچه حرکت
۳-مشاهده سرعت حرکت لحظه ای و سرعت حرکت در تاریخچه حرکت
۴-اخطار روشن و خاموش شدن وسیله نقلیه
۵-هشدار حمل با جرثقیل
۶-امکان شنود داخل کابین
۷-امکان مکالمه با داخل کابین
۸-تعیین شعاع حرکتی مجاز
۹-تعیین سرعت حرکتی مجاز
۱۰-هشدار لرزشی
۱۱-هشدار برداشتن سرباطری
۱۲-قابلیت ۱ تا ۲ روز استفاده از باطری داخلی در صورت قطع بودن برق ماشین
۱۳-مدیریت آسان
۱۴-زبان فارسی
۱۵-سرور داخلی

در پایان فائزه تیموری مدیرعامل مجموعه نوروبیز «کارگزار اجرایی رویداد» از امضا 21 تفاهم نامه در حاشیه این رویداد خبرداد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری-های آتی، می توانیم شاهد قراردادهای موفقی بین شرکت های ارائه دهنده و مشتریان محصولات باشیم. وی با تاکید بر رویدادهای حوزه سلامت و حوزه مالی در تابستان و پاییز 1401، نونمایی را به عنوان یک بستر فعال برای معرفی محصولات دانش بنیان و فناور به مشتریان معرفی نمود.