کتاب «بازاریابی فیلم» نوشته فینولا کریگان استاد دانشگاه بیرمنگام از جمله آثاری در حوزه مطالعات فیلم است که با رویکرد بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته است. این کتاب به ژانرهای مختلف فیلم و همچنین فیلمهای انگلیسی زبان و آثار غیر انگلیسی زبان را مورد توجه و بحث قرار داده است. اثر مورد نظر بیش از هر چیزی در رویکرد بینارشتهای متمرکز شده و رشته های مختلفی مانند بازاریابی، نظریه فیلم، تاریخ سینما، مدیریت، جامعه شناسی و نظریات مربوط به مطالعات رسانه و مطالعات فرهنگی را گردهم آورده است تا درک و فهمی چندبُعدی از موضوع مورد بحث ارایه دهد.
ناشر این کتاب، انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است که با حمایت و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی نشست یاد شده را ترتیب داده است.
سومین نشست «گفتگویی درباره یک کتاب» ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۳ بهمن در تالار زنده یاد عباس کیارستمی به نشانی خیابان سی تیر، نرسیده به تقاطع جمهوری، پلاک ۵۹، موزه آبگینه، بنیاد سینمایی فارابی برگزار میشود.