پایگاه خبری نامه نیوز
کد خبر: 6590
تبلیغ همجنس بازی در بازی‌ ویدئویی
بزرگترین تولیدکننده بازی‌های ویدئویی جهان، از تبلیغ تمایلات همجنس گرایانه در بازی جدید خود دفاع کرد.

به گزارش شبکه خبری هزاره سوم، شرکت چندملیتی نینتندو Nintendo که پردرآمدترین تولیدکننده بازی‌های ویدئویی در سطح جهان محسوب می‌شود، اخیرا بازی جدیدی عرضه کرده است که در آن روابط و ازدواج‌های افراد همجنس گنجانده شده و این موضوع، مورد اعتراض کاربران قرار گرفته است.

این شرکت مستقر در ژاپن که سالانه حدود 20 میلیارد دلار درآمد از محل فروش بازی‌های ویدئویی، آنلاین و رایانه‌ای کسب می‌کند، به تازگی بازی جدید خود با نام Tomodachi Life را عرضه کرده است.

تبلیغ همجنس بازی توسط بزرگترین تولیدکننده بازیهای ویدئویی جهان

محتوای این بازی در یک جزیره می‌گذرد و شامل تعاملات اجتماعی کاربران با یکدیگر است که از آشنایی و قرار گذاشتن شروع شده و در نهایت به ازدواج و بچه‌دار شدن می‌انجامد.

اما نکته تلخ این بازی، آن است که دو کاربر همجنس نیز می‌توانند با یکدیگر ازدواج کنند و برای خود فرزند اختیار کنند.

در حالی که کاربران نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌ و خواستار اصلاح این موضوع شده‌اند، شرکت نینتندو با دفاع از بازی خود اعلام کرده که در ساخت این بازی هیچ گونه پیام اجتماعی مدنظر نبوده است.

نینتندو ادعا کرده که این بازی صرفا یک فضای مصنوعی و فانتزی است، نه شبیه‌سازی زندگی واقعی و کاربران صرفا باید به عنوان یک بازی تفریحی و تفننی به آن نگاه کنند و انتظار اصلاح آن را نداشته باشند.


Page Generated in 0/0103 sec