به گزارش شبکه خبری هزاره سوم به نقل از وی تری خبر داد، با استفاده از این ابزار میتوان پی برد چه کلیدواژههایی در ارتباط با یک موسسه تجاری جستجو شده یا کاربران با جستجوی چه واژه هایی وارد سایت یک شرکت شده اند. البته این سرویس که My Business نام دارد، محدود به پلاتفورم های خود گوگل مانند سرویس جستجو و نقشه و همین طور شبکه اجتماعی گوگل پلاس است.
کاربران این خدمات همچنین پی خواهند برد که مراجعه کنندگان به سایت و خدمات آنلاین یک شرکت تجاری بیشتر به دنبال چه کالاهایی هستند و دریافت چه خدماتی مد نظر آنهاست. گوگل اظهار امیدواری کرده که این سرویس رایگان مورد توجه و استقبال صاحبان مشاغل قرار بگیرد.
از جمله دیگر امکانات این ابزار میتوان به تسهیل به روز کردن اطلاعات تماس شرکت ها، بررسی بازخوردهای مربوط به هر شرکت در گوگل پلاس و بررسی تحلیلی کلیدواژه های جستجو اشاره کرد. برنامه همراه این خدمات برای آندروید عرضه شده و نسخه iOS آن هم در راه است.