راهاندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر
شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمهشدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راهاندازی کرد.
|
به گزارش شبکه خبری هزاره سوم،و اعلام مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، نرمافزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهرهبرداری رسید.
احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیتهای این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتریمداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذینفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعههدف است.
وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان میتواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.
لینک مطلب: | http://h3nn.ir/News/52827.html |