سخن روز :
پژواک
کنفرانس آنلاین پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت مخابرات ایران روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. گزارش نبض بورس از این کنفرانس را بخوانید.
چه زمانی تجدید ارزیابی و افزایش تعرفه های اخابر انجام خواهد شد؟
یکصد و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد.
بررسی راهکارهای جلوگیری از قاچاق سوخت و تقویت معیشت مرزنشینان در جلسه شورای‌ اقتصادی
حسینی در حاشیه جلسه دولت
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دلایل ردشدن کلیات بودجه ۱۴۰۳ را تشریح کرد.
برخی نمایندگان دنبال تلافی جویی در بررسی لایحه بودجه بودند
گردهمایی خاطره انگیز پیکان سواران در خانه
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اقدامی خاطره‌انگیز به برگزاری رویدادی با حضور اعضای کلوپ پیکان اقدام کرد تا سیر تطور و تکامل محصولات خود از پیکان با فناوری قدیمی تا ری‌را برقی را به نمایش بگذارد.
رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو
ورود بانک مرکزی به نرخ‌سازی در بازار آزاد، مناقشه دو وزارتخانه بر سر تعطیلی مدارس! پولشویی با بیمه عمر؟ واکنش رئیس قوه قضائیه به قطع اینترنت برای جلوگیری از تقلب در کنکور در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.
حذف صورت مساله برای مدیریت آلودگی هوا
در زمان حاضر ۱۷ سد مهم کشور درصد پرشدگی زیر ۲۰ درصد دارند؛ در واقع بیش از ۸۰ درصد ظرفیت مخازن این سدها خالی است.
۱۷ سد مهم کشور با ذخایر آبی زیر ۲۰ درصد
صالحی با اشاره به فرصت‌های توسعه یافتگی صنعت پتروشیمی بیان کرد: در بحث پتروشیمی هر چقدر صنایع پایین دستی را با فرمول پیچیدگی بیشتر در تولید محصولات را توسعه دهیم، شاید نقدشوندگی مثل بالادستی نباشد، ولی از طرفی منجر به کسب بازار‌های جدید خواهد شد و ارزش افزوده و ارز آوری بالایی نیز نصیب صنعت پتروشیمی و کشور خواهد شد.
ضرورت توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی/ چین تنها بازار ما در صنعت متانول است
فریت بار به معنای ارسال بار هوایی غیرتجاری به تمام کشورهای دنیا است. فریت بار می‌تواند شامل اقلامی نظیر لباس، خوراکی، کتاب و ... باشد. فریت بار به معنای ارسال محموله غیرتجاری به تمام کشور‌های دنیا است. این محموله می‌تواند شامل اقلام خوراکی، لباس، کتاب، ظروف، اسباب‌بازی و... باشد. در ایران نیز فریت هوایی مورداستفاده قرار گرفته و مزایای بسیار زیادی را برای مسافران دارد.
سریع‌ترین روش ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور!
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.
آخرین جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه
طبق توافق بانک‌های دولتی و خصوصی از شنبه ۱۷ دی ماه نرخ سود سپرده مصوب بانک مرکزی باید رعایت شود ضمن اینکه اوراق گواهی سپرده با سود ۲۳درصدی نیز در تمام بانک‌ها اجرایی می‌شود.
افتتاح سپرده با سود بالای ۲۰درصد ممنوع است؛ رؤسای شعب متخلف برکنار می‌شوند

  • 21
  • :
  • 58
  • :
  • 38
اپلیکیشن موبایل هزاره سوم - نسخه اندروید
Get our toolbar!
پکنوما (پویش کارآفرینی نابینایان و معلولان ایران) پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور گروه معادن و کارخانجات عبدالهی بیمه پارساگاد نمایندگی محمدبیگی نیا www.cinemabaz.ir
Page Generated in 0/1391 sec